Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Tjaa jag vet inte jag. Kanske inte typisk men ack så jävla modern.

Alla domar under samtyckeslagen jag har läst är ett komplett jävla skämt men så går det när vi skiter i lagrådet och börjar lyssna på massa psykopater till feminister istället som inte kan eller bryr sig ett jävla något om rättssäkerhet och demokrati.
En kvinna jag var tillsammans med för en massa år sedan berättade att det inte alls var särskilt ovanligt att män 100% felaktigt anklagades för våldtäkt. Anekdot, visst och noll bevisvärde samt ingen källa, jag förstår.
Man kan ju jämföra det här aktuella fallet där svenske killen alltså släpps in och får dela säng med en kvinna som är kampsportstränad och verkar delta i aktiviteten med fallet där invandrarkvinnan var på fest i Örebro och plötsligt ledd in i ett rum dit 7-8 invandrarkillar plötsligt dök upp och utsatte henne för alla möjliga hemskheter. Tingsrätten friade killarna eftersom flickans telefon låg i köket och de hävdade att hon alltså kunde ringt polisen om hon kände sig utsatt. Svenske studenten får 3,5 år i fängelse. Jag har inga problem med att en regelrätt våldtäkt straffas med +3 års fängelse, eller mer - men var det verkligen det som skedde med kampsportskvinnan?
Sverige är ett jävla dårhus.