2024-01-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Han är ett misogynt troll med riktigt grisiga åsikter. Det oroar mig väldigt mycket att tjejer och kvinnor som står mig nära, och som rör sig i samhället, riskerar att behöva möta grottmän som honom.

Ändå så bjuder ni in dessa troll till era sängar och rider de i tre timmar.
Citera
2024-01-08, 21:27
Medlem
evertduvets avatar
Ödets ironi att han heter Viking. Föräldrarna måste vara stolta.
Citera
2024-01-08, 21:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inomtullarnasthlm
Jag ändrade för att 2 ord föll bort för att jag var snabb på tangenterna. Men du felciterade utan att ta med allt jag skrivit så du ändrade hela andemeningen i mitt inlägg.

Fast nä jag ändrade ju ingenting jag var bara för snabb så du hann inte ändra till det du ville men jag läste din post igen för jag fattade inte varför du blev så förbannad.

Men i vilket fall så håller jag helt med dig och jag var också utsatt när jag var liten och inte ens som 7 åring beter man sig som en död fisk när någon försöker göra något mot dig, speciellt inte på din hemmaplan så denna historia bara stinker.

Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Från domslutet Han var i vart fall grovt oaktsam beträffande omständigheten att målsäganden inte deltog frivilligt.

Killen var OAKTSAM kring att hon inte deltog frivilligt, hörde ni det?
Don't be oaktsam be a mind reader.

Hahaha så sant 1984 domstolar utan tvekan. "Sög hon bara din kuk 11 gånger under kvällen??? SKYLDIG SKYLDIG SKYLDIG!!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Åh, har du FUP? Vänligen länka, den vill jag läsa

Är post nr 10 i tråden ditt trötta troll.
Citera
2024-01-08, 21:29
Medlem
siouxies avatar
Citat:
Kvinnor som det här ska omyndighetförklaras.
Ingen normal tjej låter en främling ligga i samma säng, speciellt inte någon man inte är sexuellt intresserad av.

Antar att du inte anser att killar och tjejer kan vara vänner då. Ingen normal kille blir anklagad för våldtäkt för att någon låter honom sova i samma säng.
Citera
2024-01-08, 21:30
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det finns ingen bevisning så sluta nu med alla dina vilda lögner. Det finns inga märken på halsen så hon ljög om strypgrepp och inga skador på underlivet som säger att det varit tvång enligt rättsmedicin och samma med dom andra skadorna. Det finns en fråga i en snap och "graverande" är det absolut sista det är om man inte är en fullständigt sinnessjuk nazifeminist som medvetet VILL FULTOLKA. Det finns noll och intet hotfullt med hans meddelande punkt jävla slut.

Det är du som är far med lögner. Du läser in sånt som inte finns i domen för att det ska passa din världsbild om att en tjej som är schysst och släpper in en studiekamrat i sitt hem automatiskt är tillgänglig för sex (eller tycker du kanske till och med att hon borde bjuda på sex i den situationen?)

Att du tror att en kille som varit med en tjej med samtycke skulle få för sig att skicka ett sådant meddelande, visar bara hur skev syn du har på relationer.

Av någon anledning är det personligt för dig att försvara denna gärningsman, och du verkar ha aggressionsproblem med tanke på vilka konstiga öknamn du kastar omkring dig. Du låter som en sån där skogstokig person som tror att det finns något som kallas ofrivilligt celibat.
Citera
2024-01-08, 21:30
Medlem
Citat:
Fast nä jag ändrade ju ingenting jag var bara för snabb så du hann inte ändra till det du ville men jag läste din post igen för jag fattade inte varför du blev så förbannad.

Men i vilket fall så håller jag helt med dig och jag var också utsatt när jag var liten och inte ens som 7 åring beter man sig som en död fisk när någon försöker göra något mot dig, speciellt inte på din hemmaplan så denna historia bara stinker.

Hahaha så sant 1984 domstolar utan tvekan. "Sög hon bara din kuk 11 gånger under kvällen??? SKYLDIG SKYLDIG SKYLDIG!!!!!!

"Ville hon inte cum in mouth?" GUILTY AS CHARGED!
10 ÅR!!
Senast redigerad av BlackRockInc 2024-01-08 kl. 21:34.
Citera
2024-01-08, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siouxie
Antar att du inte anser att killar och tjejer kan vara vänner då. Ingen normal kille blir anklagad för våldtäkt för att någon låter honom sova i samma säng.

Nej, det är bevisat att det är omöjligt i majoriteten av fallen.

Hon nämner själv att hennes uppfattning var att han ville mer och att det var konstigt att han ville ha en relation med henne efter hon gjort slut med sin fd pojkvän, då det här var hennes fd pojkväns kompis.
Hon kände sig beråd enligt egen utsago.
Och vad gjorde hon för att visa det?
Hon bjöd in honom över natten, klädde på sig ett nattlinne, la sig i säng med honom och lät sig knullas i tre timmar. För att toppa av det hämtade hon ett glas vatten till honom på morgonen så han kunde släcka sin törst efter nattens hårda arbete.

Vi kan säga såhär, att en utländsk kvinna hade då aldrig gjort det.
Vad fan är felet på svenska kvinnor..
Ingen självrespekt alls.
Då kommer våldtäktskortet fram.

"titta titta, det var mot min vilja, jag är ingen slampa"
Citera
2024-01-08, 21:35
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Är post nr 10 i tråden ditt trötta troll.
Nej, ditt korkade spån. Det är domen, du sa att du hade FUP...
Citera
2024-01-08, 21:35
Medlem
siouxies avatar
Citat:
Eh ja, för folk har dömts oskyldiga?
Finns många exempel på det.

Jag respekterar inte domstolens beslut, det stämmer.

Precis som jag inte respekterar domstolens beslut när de frikänner en afrikan som medvetet vet att han våldtar en tjej mot hennes vilja bara för att påstår sig inte vetat om svensk lag, och då trott sig att gärningen han begick var laglig.

Och många fler skyldiga döms eller anmäls aldrig. Men det är förstås inte lika upprörande för dig.
Citera
2024-01-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siouxie
Och många fler skyldiga döms eller anmäls aldrig. Men det är förstås inte lika upprörande för dig.

Det är inte det vi avbehandlar i tråden.

Hade kvinnor aldrig ljugit i våldtäktsfall så hade ingen ifrågasatt de.
Nu gör de det.
Så deal with it.
Citera
2024-01-08, 21:38
Medlem
siouxies avatar
Citat:
Nej, det är bevisat att det är omöjligt i majoriteten av fallen.

Källa på det?

Är beråd ett ord du hittat på själv?
Citera
2024-01-08, 21:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Det är du som är far med lögner. Du läser in sånt som finns i domen som inte står där, för att det ska passa din världsbild om att en tjej som är schysst och släpper in en studiekamrat i sitt hem automatiskt är tillgänglig för sex.

Att du tror att en kille som varit med en tjej med samtycke skulle få för sig att skicka ett sådant meddelande, visar bara hur skev syn du har på relationer.

Av någon anledning är det personligt för dig att försvara denna gärningsman, och du verkar ha aggressionsproblem med tanke på vilka konstiga öknamn du kastar omkring dig. Du låter som en skogstokig person som tror att det finns något som kallas ofrivilligt celibat.

Wow du är fullständigt bindgalen verkligen, vilken jävla projicering. Du skriver om en fråga till ett "graverande hot" och det gör du för att du är fullständigt jävla galen människa. Hur många av oss skall behöva påpeka det för dig? Varför ljög du om bevisningen? Finns inget på halsen eller i underlivet som tyder på våldtäkt enligt rättsmedicin.

Nja tänker mig hennes typ 4 gånger hon suger hans kuk kanske säger mer. När man 2 timmar in istället knullar på bordet. När man konstant hånglar. När det slickas. Jag tänker mig att kampsportstjejen under vilka 180 minuter som helst av detta maratonknull enkelt kunde försvarat sig om hon så velat. Vanlig standard logik för vuxna människor som faktiskt varit ute och knullat lite helt enkelt. Vem tror du att du lurar kapten klänning? Ingen riktig man beter sig som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in