2024-01-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysepinne
Vad är det jag ska försvara?

Du vill fria en dömd våldtäktsman. Och den enda motiveringen du har är att våldtäktsmannen själv säger att han trodde offret ville?

De båda har samma bevisning.
Delvis anser du att han borde fällas pga ord så anser du även att han borde frias pga ord.
Citera
2024-01-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Det finns bevisning. Läkarutlåtande om märken i underlivet, bilder på blåmärken, ett
graverande snapchat-meddelande om att de borde hålla det som hänt för sig själva.
Varför skulle en kille som varit med en tjej med samtycke behöva ett sådant meddelande?

Kanske för att han inte ville att det skulle komma ut att han knullat med någon som ligger med alla..

I slutet av dagen vet du inte anledningen, sluta då enbart spekulera till mannens nackdel.

"graverande snapchat-meddelande", vem försöker du övertala?
Citera
2024-01-08, 21:15
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Det finns bevisning. Läkarutlåtande om märken i underlivet, bilder på blåmärken, ett
graverande snapchat-meddelande om att de borde hålla det som hänt för sig själva.
Varför skulle en kille som varit med en tjej med samtycke behöva ett sådant meddelande?

Det finns ingen bevisning så sluta nu med alla dina vilda lögner. Det finns inga märken på halsen så hon ljög om strypgrepp och inga skador på underlivet som säger att det varit tvång enligt rättsmedicin och samma med dom andra skadorna. Det finns en fråga i en snap och "graverande" är det absolut sista det är om man inte är en fullständigt sinnessjuk nazifeminist som medvetet VILL FULTOLKA. Det finns noll och intet hotfullt med hans meddelande punkt jävla slut.
Citera
2024-01-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
För det vore första gången en kvinna ljög om en våldtäkt?

Du förstår att anledningen till att vi måste vara kritiska till bevisning där enbart ord finns är för att människan har förmågan att ljuga, vissa trovärdigare än andra, och ska någon kunna fällas på enbart ord så måste de orden granskas och även väga tungt.

Du snackar om skådespelartalang, jag har ljugit många gånger, anser du att man är en speciellt typ av talang om man kan ljuga
Du är ju helt blåst.

Du måste normalt inte vara någonting.
Men ändå skönt att vissa användare här inne alltid tror kvinnan ljuger.... Tror du för övrigt ALL våldtäkter anmäls?
Kan du ibland undrar varför inte alla anmäls?
Citera
2024-01-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nja alltså jag citerade dig innan du ändrat, varför blev du så förbannad? Men i vilket fall så håller jag med dig.

Jag ändrade för att 2 ord föll bort för att jag var snabb på tangenterna. Men du felciterade utan att ta med allt jag skrivit så du ändrade hela andemeningen i mitt inlägg.
Citera
2024-01-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
Du måste normalt inte vara någonting.
Men ändå skönt att vissa användare här inne alltid tror kvinnan ljuger.... Tror du för övrigt ALL våldtäkter anmäls?
Kan du ibland undrar varför inte alla anmäls?

Var påstår jag att kvinnan alltid ljuger kring våldtäkter?

Jag kan fråga dig densamma, tror du alla som polisanmäls för våldtäkt är skyldiga?
Citera
2024-01-08, 21:21
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xihali
Men nu måste du ju trolla på riktigt? Eller är du så här jävla korkad? Läs FUP igen, där får du svar på dina frågor.

Han är ett misogynt troll med riktigt grisiga åsikter. Det oroar mig väldigt mycket att tjejer och kvinnor som står mig nära, och som rör sig i samhället, riskerar att behöva möta grottmän som honom.
Citera
2024-01-08, 21:22
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Var påstår jag att kvinnan alltid ljuger kring våldtäkter?

Jag kan fråga dig densamma, tror du alla som polisanmäls för våldtäkt är skyldiga?

Du ifrågasätter att den som dömts i domstol för våldtäkt är skyldig. I lagens mening är denne per definition skyldig.
Du väljer att inte respektera domstolens beslut.
Citera
2024-01-08, 21:23
Medlem
Från domslutet Han var i vart fall grovt oaktsam beträffande omständigheten att målsäganden inte deltog frivilligt.

Killen var OAKTSAM kring att hon inte deltog frivilligt, hörde ni det?
Don't be oaktsam be a mind reader.
Citera
2024-01-08, 21:25
Medlem
Citat:
Du ifrågasätter att den som dömts i domstol för våldtäkt är skyldig. I lagens mening är denne per definition skyldig.
Du väljer att inte respektera domstolens beslut.

Eh ja, för folk har dömts oskyldiga?
Finns många exempel på det.

Jag respekterar inte domstolens beslut, det stämmer.

Precis som jag inte respekterar domstolens beslut när de frikänner en afrikan som medvetet vet att han våldtar en tjej mot hennes vilja bara för att påstår sig inte vetat om svensk lag, och då trott sig att gärningen han begick var laglig.
Senast redigerad av BlackRockInc 2024-01-08 kl. 21:29.
Citera
Medlem
Citat:
Du och andra okunniga personer behöver läsa på ordentligt om beteendemekanismer vid våldtäkt.
När vi människor utsätts för trauma reagerar vi med ryggmärgen, ”freeze, fight or flight”.
Det är väldigt vanligt att våldtäktsutsatta ”fryser” och blir helt passiva, precis som många djur spelar döda när de angrips.
Att man är passiv inför en full, aggressiv, kåt man är väl inte så konstigt.

Stämmer inte. Man "fryser" innan angreppet men när angreppet inletts så är det fight eller flight. Alla som fryser efter att angreppet inletts skulle bli bortsorterade av evolutionen.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Allt det står i FUPen, konstig lögn tom för en betald nazifeminist som du. Din trovärdighet är noll i frågan och det vet du med. Ditt svammel är så absurt i tråden och kommer från en antingen djupt djupt sjuk kvinna ala Möller typ eller en uppenbar kapten klänning typ.
Åh, har du FUP? Vänligen länka, den vill jag läsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in