2024-01-08, 12:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Jo, det verkar tyvärr som att det ligger något i det du skriver när man scrollar igenom hennes TikTok.

Har märkt att hon säljer mycket diverse saker ibland, som t.ex en parajumper jacka för inte längesen, det brukar vara att man behöver pengar snabbt. Så jävla mycket missbruk förstör människor, relationer, allt. Hoppas att de får den hjälpen dem behöver när viljan finns.
Räcker med att kolla hennes instagram för att se att Alva verkligen inte mår bra, hoppas hon får den hjälp hon behöver och kommer tillbaka på banan.
Citera
2024-01-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Fy vilken downgrade för Eymen i så fall.
Att gå från att vara tillsammans med sin advokat och få Rolexklockor och leva lyx till att ha en svettig, manisk och missbrukande Alva klistrad på sig.
Alva verkar helt starstrucked i vanlig ordning men har svårt att se att det skulle vara besvarat.
Han verkar vara ute efter synlighet på instagram då Alva uppmanar folk att lägga till honom. Sociala medier har blivit dagens kriminellas grej.

Du prickar nog alldeles rätt där, du är otrolig på att analysera o sammanfatta saker, läser ofta dina inlägg både här men även i andra trådar o allt du skriver är så enormt klokt samt eftertänkt!

Han är nog bara ute efter att få stå lite i rampljuset som du nämner så han bara goes with the flow för att kunna få det han vill ha ut o tills han e klar med det typ.

Vad tror du har hänt med zozy då?? Måndag var dom blodsystrar tisdag så lägger man shades om utnyttjade o avföljer varandra 😂😭
Citera
2024-01-08, 13:41
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Du prickar nog alldeles rätt där, du är otrolig på att analysera o sammanfatta saker, läser ofta dina inlägg både här men även i andra trådar o allt du skriver är så enormt klokt samt eftertänkt!

Han är nog bara ute efter att få stå lite i rampljuset som du nämner så han bara goes with the flow för att kunna få det han vill ha ut o tills han e klar med det typ.

Vad tror du har hänt med zozy då?? Måndag var dom blodsystrar tisdag så lägger man shades om utnyttjade o avföljer varandra 😂😭

Well thank you!
Utan att outa mig själv för mycket så går en del av mitt arbete ut på att analysera. Är väl arbetsskadad helt enkelt

Gällande Zozy så gissar jag på att det är något med pengar. Dom var på vad dom kallar hotell i helgen igen. (Billigt motell i Bromma 600 kr natten med våningssäng)
Det såg slirigt ut. En hel del droger har väl intagits, Alva såg lagom koksad ut när hon bad om frågor till sin QnA.
Suzy är väl den som känner gängledaren som ska intervjuas från början också.
Gissar på att Suzy lagt ut för kalaset och att Alva skulle betala på Måndag och sket i det.
Pengar och snyltande är iaf orsaken till varför hon blivit ovän med alla tidigare vänner hon fått bo hos.
Hon har ju verkligen tagit för sig hemma hos suzy.
Använder hennes garderob som att den vore hennes egen osv.
Väldigt elakt då Suzy uppenbarligen var i behov av pengar som försökte sälja sin parajumper jacka. Den ska då Alva börja använda dagligen, röka cigaretter i, festa med… Vem fan vill köpa den då?
Alva har inte riktigt förstått det här med ge och ta. Hon bara tar.
Citera
2024-01-08, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Vem är den där Zozy? O hur blev dom vänner från början? Det verkade ju i videon som att hon iaf kände Alex sedan lång tid tillbaka. Kanske inte som vänner men iaf i samma kretsar!

Fick reda på att hon och Ceesay varit grannar i Gävle tydligen
Citera
2024-01-08, 16:02
Medlem
Såg nu att Alva o Z skulle göra en pod ihop! Va fan har dom o prata om som någon skulle vara intresserad av?!
Citera
2024-01-08, 16:41
Medlem
Nattiskatts avatar
Alva skriver i en instastory att hon inte kommer att polisanmäla Alex för misshandeln.

”Nej, jag känner att det inte kommer hända något av det ändå då det var så längesen. Så nej jag kommer inte ringa polisen som vissa andra.”, skriver hon.

Fast det spelar ingen roll hur lång tid det gått, så länge det inte är preskriberat vilket brukar vara många år. Förstår det känns som att det inte är lönt med risk att det skulle läggas ner, men nu när hon har så mycket stöd från följare så borde hon bara gjort det. Sedan att hon inte vill känna sig som en tjallare, men det är stor skillnad på om Alex polisanmäler henne eller om gör det.

På en fråga om videorna med henne borde vara kvar på Alex youtubekanal svarar hon att hon inte tycker att de ska vara kvar om han är den enda som tjänar på dem, när båda har lagt ner jobb, hon varit med i varenda video och gjort egna videos. Att det var bådas kanal och inkomst från början som han sedan tog utan att diskutera.

Tyvärr tror jag inte det fungerar så eftersom endast Alex använde youtubekanalen från början där han lade ut musikvideos osv.
Citera
2024-01-08, 16:48
Medlem
Kickassfarsans avatar
Nu har hon för första gången visat upp sitt nya värddjur, ser ut som hon är max 18 år gammal.
Citera
2024-01-08, 19:30
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nu har hon för första gången visat upp sitt nya värddjur, ser ut som hon är max 18 år gammal.

Vem och vart?
Citera
2024-01-09, 01:00
Medlem
https://easyupload.io/m/bfz2sm
Citera
2024-01-09, 01:10
Medlem
Samma kläder i 3 dagar nu eller lägger hon upp bilder/storys som är gamla?
Citera
2024-01-09, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Well thank you!
Utan att outa mig själv för mycket så går en del av mitt arbete ut på att analysera. Är väl arbetsskadad helt enkelt

Gällande Zozy så gissar jag på att det är något med pengar. Dom var på vad dom kallar hotell i helgen igen. (Billigt motell i Bromma 600 kr natten med våningssäng)
Det såg slirigt ut. En hel del droger har väl intagits, Alva såg lagom koksad ut när hon bad om frågor till sin QnA.
Suzy är väl den som känner gängledaren som ska intervjuas från början också.
Gissar på att Suzy lagt ut för kalaset och att Alva skulle betala på Måndag och sket i det.
Pengar och snyltande är iaf orsaken till varför hon blivit ovän med alla tidigare vänner hon fått bo hos.
Hon har ju verkligen tagit för sig hemma hos suzy.
Använder hennes garderob som att den vore hennes egen osv.
Väldigt elakt då Suzy uppenbarligen var i behov av pengar som försökte sälja sin parajumper jacka. Den ska då Alva börja använda dagligen, röka cigaretter i, festa med… Vem fan vill köpa den då?
Alva har inte riktigt förstått det här med ge och ta. Hon bara tar.

Ja hon verkar uppenbarligen dejta han Eymen men frågan är om han dejtar henne 😭😂 Jag börjar tänka om zozy kanske haft en crush på hnm o Alva ”tog” han? Kan det vara en sån triangeldrama? Gällande jackan så reagerade jag exakt samma sak.. Ena timmen lägger hon ut den för salu åt hennes bästa väns vägnar o andra timmen så röker hon i den o härjar runt med den - bra reklam Alva, man märker att dina sista hjärnceller bråkar med varandra.. fattar inte att folk verkar tycka det nice o chilla med henne? Hon verkar vara sååån tråkig människa en sån som speglar av varje person hon umgås med o sen när hon försöker vara rolig med sina shades till sina vänner men dom blir alltid så misslyckade nästintill elaka kan jag tycka för hon framför det helt charmlöst, noll karismatisk
Citera
2024-01-09, 03:45
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Samma kläder i 3 dagar nu eller lägger hon upp bilder/storys som är gamla?

Hon lägger upp och redigerar bilder från helgen och lägger ut om och om igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in