Citat:
Ursprungligen postat av
Batguurl
Du prickar nog alldeles rätt där, du är otrolig på att analysera o sammanfatta saker, läser ofta dina inlägg både här men även i andra trådar o allt du skriver är så enormt klokt samt eftertänkt!
Han är nog bara ute efter att få stå lite i rampljuset som du nämner så han bara goes with the flow för att kunna få det han vill ha ut o tills han e klar med det typ.
Vad tror du har hänt med zozy då?? Måndag var dom blodsystrar tisdag så lägger man shades om utnyttjade o avföljer varandra 😂😭
Well thank you!
Utan att outa mig själv för mycket så går en del av mitt arbete ut på att analysera. Är väl arbetsskadad helt enkelt
Gällande Zozy så gissar jag på att det är något med pengar. Dom var på vad dom kallar hotell i helgen igen. (Billigt motell i Bromma 600 kr natten med våningssäng)
Det såg slirigt ut. En hel del droger har väl intagits, Alva såg lagom koksad ut när hon bad om frågor till sin QnA.
Suzy är väl den som känner gängledaren som ska intervjuas från början också.
Gissar på att Suzy lagt ut för kalaset och att Alva skulle betala på Måndag och sket i det.
Pengar och snyltande är iaf orsaken till varför hon blivit ovän med alla tidigare vänner hon fått bo hos.
Hon har ju verkligen tagit för sig hemma hos suzy.
Använder hennes garderob som att den vore hennes egen osv.
Väldigt elakt då Suzy uppenbarligen var i behov av pengar som försökte sälja sin parajumper jacka. Den ska då Alva börja använda dagligen, röka cigaretter i, festa med… Vem fan vill köpa den då?
Alva har inte riktigt förstått det här med ge och ta. Hon bara tar.