2024-01-09, 12:50
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hon lägger upp och redigerar bilder från helgen och lägger ut om och om igen.
Fast varför kan det inte vara så att hon har samma kläder några dagar i sträck?

Alva kan vara den mest förvirrade människa jag kollat på. Jag köper delar av det hon kommit ut med men sanningen syns alltid i ögonen, och dom ögonen hon hade när Alex berättade på YT hur han knarkat och gjort brott ljuger inte.
Citera
2024-01-09, 16:48
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Fast varför kan det inte vara så att hon har samma kläder några dagar i sträck?

Alva kan vara den mest förvirrade människa jag kollat på. Jag köper delar av det hon kommit ut med men sanningen syns alltid i ögonen, och dom ögonen hon hade när Alex berättade på YT hur han knarkat och gjort brott ljuger inte.

Så är det absolut också. Det har vi sett sen innan.
Nu när det verkar vara en fnurra på tråden mellan henne och Sozy så blir det nog en massa återanvändning av outfits.
Hon har inte längre fri tillgång till sozys garderob.
Hon har förmodligen heller inget att göra så det blir bara en massa reprisbilder från i helgen då hon varken har egen bostad eller andra vänner att göra content med.
Hon lär väl hitta en ny bästis inom en vecka som hon flyttat hem till.
Citera
2024-01-09, 18:28
Medlem
Kukloskans avatar
Stämmer det att Alex har barn? Hur många och hur många babymamas?
Citera
2024-01-09, 18:49
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Stämmer det att Alex har barn? Hur många och hur många babymamas?
Två stycken tror jag, en är garanti. Två mammor, två barn. Sällan han pratar om dem.
Citera
2024-01-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Två stycken tror jag, en är garanti. Två mammor, två barn. Sällan han pratar om dem.

Det stämmer 2 barn, en pojken o en dotter - 1 babymama som är ifrån Norrköping
Citera
2024-01-09, 19:51
Medlem
Arusianas avatar
Hahaha! Så Alva dejtar alltså den där Eymen, hjärtan och grejer på hans Insta. Han ser ut som en stirrig halvapa. Hon vill verkligen inte få ordning på sitt liv och kommer aldrig få det heller...
Citera
2024-01-09, 20:30
Medlem
Kukloskans avatar
Vem är Eyman?
Citera
2024-01-09, 20:41
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Vem är Eyman?

https://blog.zaramis.se/2022/06/22/a...minell-klient/
Alva och han ska göra en Q&A på Youtube.
Citera
2024-01-09, 21:12
Medlem
KentWasHeres avatar
Slumpen att Alva våga släppa videon gällande Alex efter hon träffa den nya blatten
Citera
2024-01-09, 21:22
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Hahaha! Så Alva dejtar alltså den där Eymen, hjärtan och grejer på hans Insta. Han ser ut som en stirrig halvapa. Hon vill verkligen inte få ordning på sitt liv och kommer aldrig få det heller...

Tror inte att dom dejtar, hon klänger alltid på det där sättet runt kriminella snubbar. Spammar med hjärtan hej vilt.
Hon betedde sig på exakt samma sätt med Alex bror lillen när han muckade från fängelset och Alex satt häktad.
Det var hjärtan på allt han la upp, hon hade med honom i flertalet QnA och videos, hon sov hos honom, lånade hans kläder osv.
Det hela pågick i några veckor tills att det kommenterades för mycket kring det hela och då tog han starkt avstånd från henne efter att ha fått en massa följare och skaffat en egen youtubekanal
.
Citera
2024-01-09, 21:36
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Tror inte att dom dejtar, hon klänger alltid på det där sättet runt kriminella snubbar. Spammar med hjärtan hej vilt.
Hon betedde sig på exakt samma sätt med Alex bror lillen när han muckade från fängelset och Alex satt häktad.
Det var hjärtan på allt han la upp, hon hade med honom i flertalet QnA och videos, hon sov hos honom, lånade hans kläder osv.
Det hela pågick i några veckor tills att det kommenterades för mycket kring det hela och då tog han starkt avstånd från henne efter att ha fått en massa följare och skaffat en egen youtubekanal
.

Aha! Hon skrev ju nåt kryptiskt på en av hennes stories på frågan om det dejtar, hon svarade "fråga honom❤️🤷‍♀️🥰" typ. Vi får väl se. Det roliga var att ett klipp dök upp från Dialogiskt tror jag det var där hon berättade att hon drogs till kriminella i tonåren men inte nu längre efter hon hade varit tillammans med Alex, det stämmer uppenbarligen inte.
Citera
2024-01-09, 21:55
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Aha! Hon skrev ju nåt kryptiskt på en av hennes stories på frågan om det dejtar, hon svarade "fråga honom❤️🤷‍♀️🥰" typ. Vi får väl se. Det roliga var att ett klipp dök upp från Dialogiskt tror jag det var där hon berättade att hon drogs till kriminella i tonåren men inte nu längre efter hon hade varit tillammans med Alex, det stämmer uppenbarligen inte.

Haha det är kul hur hon flirtar helt öppet med honom medans han ger noll respons och istället gör reklam för sin QnA på sin instastory och jagar fler följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in