Citat:

Ursprungligen postat av 
mrprint

Loggade in på fs4 för att köpa mer 3-cmc men alla säljare har slut!
Vad kan man köpa som är mest likt 3-cmc? rc droger.
Jag hittar bara att köpa 3-mmc men jag läser bara dåligt om det? samt att de inte känns/är som 3cmc?
info please 

3-MMC av god kvalitet är snarare bättre, åtminstone i mitt tycke. Men referenspunkten är då när både 3-MMC och 3-CMC var lagliga och hade sina storhetstider (~2012-2013, respektive ~2014-2015), något som säkerligen kommer att färga min uppfattning. De legala substanserna tenderar enligt mig att hålla högre kvalitet när de är lagliga än hurdan kvalitén ter sig efter klassificering. 
Detta stämmer emellertid inte alltid, men generellt sett stämmer det. Orsaken är troligen att produktionen flyttas från riktiga och professionella laboratorium till mer smutsiga och sämre hemmalaboratorium, i synnerhet när substanserna blir förbjudna i Kina från vilka många substanser har härstammat från genom åren — inledningsvis produceras med andra ord många nätdroger i riktiga laboratorium som normalt har en produktion och hantering av olika kemikalier till vardags, och vid sidan om framställs även forskningskemikalier på beställning, under förutsättning att den aktuella substansen och dess prekursorer är legala i Kina. Härom året förbjöds en stor mängd olika substanser i Kina. Men just denna (3-CMC, och säkert även 3-MMC) har säkert producerats av europeiska laboratorium. Men sedan klassificering skett allteftersom genom Europa tenderar tillverkningen sannolikt att flytta på sig till mer suspekta och icke-kommersiella laboratorium, och av detta skäl följer ett naturligt kvalitetstapp. 
Eventuellt kan 2-MMC vara ett alternativ till denna enligt diskussion i tråden för nyss nämnda substans. Jag har dock inte testat 2-MMC, varför jag inte kan gå i god för det. Men sammantaget vill jag mena att om du kommer över kvalitativ och ren 3-MMC har du kommit över en snäppet vassare substans än vad 3-CMC i sig är. Men det förutsätter som sagt att det är en ren och korrekt framställd substans.