Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Jag tycker faktiskt Jonna kan lämnas utanför detta drama. Hon har väl inte sagt ett ord om allt detta?
Sedan hoppas jag verkligen ingen åker hem till dessa människor, oavsett hur arg man är eller vad man känner, glöm aldrig att det finns oskyldiga barn i dessa hem!
Skriv vad tusan ni vill på nätet, men ge fan i att åka hem till folk med barn. Obehagligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Chrippa blir släppt idag!
Citat:
Ursprungligen postat av
dunderC
Ordningen återställd! Tror det kommer en video på Bröderna Berg så det står härliga till ifrån honom. Nu kommer sanningen segra och hoppas på rättvisa och att inte myndigheterna fokuserar på kön och att Linneaslynan spärras in.
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Självklart planeras inte en person att bli släppt från häktet. Det går snabbt. Åklagaren bestämmer det och sen är man ute fort. Så tror inte han släpps idag. Iaf ingen planerad släppning.
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
När du skriver så här är risken stor att du pajat ditt förtroende inom bara 24 timmar. Iaf inget jag sitter på så hoppas du vet nåt jag inte vet.
Jag hoppas för Chloes skull att hennes pappa inte är skyldig till någonting mer än vad han redan blivit dömd för, han kunde redan då blivit dömd för så mycket mer iom sina erkännanden och försvarstal under rättegångsförhandlingen...
Chrippa sket i personutredningen, han sket i att närvara vid den personliga konkursenrättegången...det var nog inte meningen att det skulle komma fram...
Vart fanns Chrippas familj, vänner och stöd då?
Varför inte gå all in och visa enad front mot skattefusk, mot dopning, mot droger, exponering av barn?
Då var det ryggdunkningar och gapande om att Chrippa var 34 år gammal och fick göra vad han vill, kryptovalutor och undvika att betala akatt, bara leva livet och ha roligt....
Med tanke på Jockes offentliga uthängningar om sin Mammas missbruk och brister, allt hon gjort och inte gjort, så är det för mig en gåta hur i helvete han med gott samvete kan se på när Chloe lämnas där så Chrille kan hänga med på hockey, party osv medan hans egna barn inte får träffa sin farmor, då hon är orsaken till hans "olycka"? Men Chloe ska utsättas för potentiell fara under den kvinnans försorg?
Vem såg till Chloes bästa?