2024-01-06, 13:15
Medlem
Kring 17000 amrisar kan ha avlidit pga att de använde hydroxychlotoquine i Covidpandemin. En behandling som rekommenderades av Trump.
Citera
2024-01-06, 14:26
Bannlyst
Jeffrey epsteins vän Donald Trump brukade öppet fantisera om hans dotter Ivanka till den grad att stabschef general Kelly fick påminna honom om

"sir that's your daughter"

(källa : intervju med general Kelly i Jonathan karls senaste bok)

MAGA =we love pedophilia!
Citera
2024-01-06, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney
Jeffrey epsteins vän Donald Trump brukade öppet fantisera om hans dotter Ivanka till den grad att stabschef general Kelly fick påminna honom om

"sir that's your daughter"

(källa : intervju med general Kelly i Jonathan karls senaste bok)

MAGA =we love pedophilia!

Sir thats your daughter

Sen det här om att han inte startat några krig, men han sålde en massa vapen till Saudi, vad skulle de vara till då?
Citera
2024-01-06, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Sir thats your daughter

Sen det här om att han inte startat några krig, men han sålde en massa vapen till Saudi, vad skulle de vara till då?
Han satte massiva rekord i antalet fällda bomber över Yemen. Men det räknas inte.

Han bombade Mali
Han bombade somalien

Men det räknas inte.

MAGA = we'll vote for anyone that hates the people we do.
Citera
2024-01-08, 01:23
Bannlyst
Donald Trump och magneter
Donald går till attack mot vatten och magneter.

– Allt jag vet om magneter är det här: Ge mig ett glas vatten och låt mig hälla det på magneterna. Det är slutet för magneterna, sa Trump.
Citat:
Om Trump blandat ihop magneter med elektriska kretsar är oklart, men tidigare uttalanden i hans återkommande fixering vid det nya hangarfartyget skulle kunna tyda på det.

I en intervju 2021 som Business Insider refererar sa Trump:

– Jag har sagt att magneter inte kommer att fungera. Ge mig ett glas vatten och kasta det på magneterna så kommer systemet att kortslutas totalt. De sa: Hur vet du det? Jag sa: Eftersom jag vet det.

Nattens uttalande är nästan lika kul som det historiska

Citat:
Person, woman, man, camera, TV
Citera
2024-01-08, 03:24
Medlem
Japhys avatar
Citat:

– Allt jag vet om magneter är det här: Ge mig ett glas vatten och låt mig hälla det på magneterna. Det är slutet för magneterna, sa Trump.

Antar att det handlade om det där fartyget som hade trasiga hissar till flygplanen.

Ledtråd: ELEKTROmagneter används. Inte PERMANENTmagneter.
Citera
2024-01-08, 04:16
Medlem
M.Muratis avatar
Går väl hårt för kristna abortmotståndare när de tittar på hans "God Made Trump" video.

Vill minnas att det var en förbluffande hög andel av tongivande kristna som sagt att de litar mer på Trumps ord än Jesus.
Skojar inte. Trumps standing i de religiösa cirklarna är enorm. De förlåter precis allt...utom abort och människor de hatar. Förstås.

Bonus: "Tell ya what, you ain´t seen insurrection yet!"
Senast redigerad av M.Murati 2024-01-08 kl. 04:29.
Citera
2024-01-08, 10:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Antar att det handlade om det där fartyget som hade trasiga hissar till flygplanen.

Ledtråd: ELEKTROmagneter används. Inte PERMANENTmagneter.
Mmm, och kablarna är fuktskyddade och magneter påverkas inte av vatten mer än möjligtvis rost, men det kan ta väldigt lång tid även om man medvetet försöker skapa rost.

Men intressant att donalds inbillar sig det är lite vatten som är problemet här
Kanske det kognitiva har tappat än mer och med denna tokiga att lite vatten skulle stoppa magnet
Citera
2024-01-08, 11:30
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:

Bland de bättre tilläggen han gjorde om saken:
"Why didn't they use John Deere? Why didn't they bring in the John Deere people? Do you like John Deere? I like John Deere," Trump gushed.

MAFA-Make America Fake Again
Citera
2024-01-08, 12:54
Medlem
whogivesafucks avatar
Mer från svammelman och hans Iowamöte.

Om Lincoln i samband med Inbördeskriget

“He would’ve been President, but he would’ve been President, and he would have been—he wouldn’t have been The Abraham Lincoln.”
Återigen en totalt obegriplig mening.

https://www.inquisitr.com/donald-trump-claims-the-civil-war-could-have-been-negotiated-to-be-honest
Citera
2024-01-08, 13:18
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Murati
Går väl hårt för kristna abortmotståndare när de tittar på hans "God Made Trump" video.

Vill minnas att det var en förbluffande hög andel av tongivande kristna som sagt att de litar mer på Trumps ord än Jesus.
Skojar inte. Trumps standing i de religiösa cirklarna är enorm. De förlåter precis allt...utom abort och människor de hatar. Förstås.

Bonus: "Tell ya what, you ain´t seen insurrection yet!"
Ändå är nog just han skyldig till ett antal aborter. Skild två gånger, haft sex med porrstjärnor, anklagad för ett antal våldtäkter, osv. Dessa tongivande kristna har sålt sina själar till Satan.
Citera
2024-01-08, 13:51
Medlem
knashs avatar
Kämpa haters.
Det är svårt nu när Biden är bästa reklamen för Trump.

https://www.youtube.com/watch?v=ggAreJDoOmE&t=0s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in