Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Har inte sett att de skickat nakenbilder, men då de maskerar sina bilder så kan det vara så, har för mig att du skrivit du sett det. Och man kan undra många gånger varför de maskerar både text och bilder till synes omotiverat. Kan förstå de maskerar sina nick, men det är annat också. Kanske för att ge en uppfattning att gäddan var först. Sett halva orda avhuggna i klipp så man inte kan läsa, så om de vill framstå på ett bra sätt, varför lägger de inte tid på att fixa sådant så det åtminstone ser seriöst ut. Deras hafsverk signalerar bluffmakare. Är som falska mail stavat pålisen, lika oseriöst signum.
De uppmanar inte till våld, men de uppmanar till förnedring vilket några tolkar som uppmaning till sabotage och ett kok stryk. Genom att ge dem nick som flänsost Kurt och liknande, uppmanar de till att fortsätta förnedringen efter att Dumpen släppt dem.
Sara gick själv in här i tråden tidigare och bekräftade att dom skickar nakenbilder till "gäddorna". Hon sa att dom hämtar bilderna från olika porrhemsidor. Det är väl bland annat upphovsrättsbrott att göra så.
Ja jag kan själv bekräfta att jag såg den loggen, innan den togs bort efter jag påpekade det här i tråden.
Det var en bild på ett helt rakat underliv hos en ung person. Sparade aldrig ner bilden ifall det råkar vara ett riktigt barn, och då gör Dumpen sig själva skyldiga till ytterligare ett brott, genom att sprida barnporr.
Dom har även sagt att dom använder sig av AI-generade bilder, även dessa kan klassas som barnporr.
Ja Dumpen "manipulerar" sina loggar och tar inte upp saker som skulle kunna vara skadligt för dom själva, bland annat att det fattas delar av loggen eller där dom skickar nakenbilder.
Att det fattas delar av loggen borde dock alla kunna räkna ut, eftersom det i flera uthängningar har framkommit att första kontakten har skett på en annan social plattform, där dom först sagt att dom var vuxna, till att sen ändra sig, när konversationen senare hamnar på Kik eller Snapchat.
Dessutom sysslar Dumpen med förtal, när det publicerar nakenbilder på alla dessa mäns privata delar. Dom har till och med publicerat en nakenbild där en av männen har sex med sin sambo, eller där helt oskyldiga människor syns i bakgrunden.
Finns noll anledningar att inte censurera det. Men enligt Sara och Patriks logik så måste dom ha med den delen, så att folk förstår vad deras fiktiva barn blir "utsatta för".
Att det även är andra barn som besöker Dumpen.se och ser alla dessa bilder har dom ingen förståelse för, eftersom dom har en varningstext på sidan att man måste vara 18, men i flera uthängningar så har loggen kommit upp direkt, utan någon som helst varningstext att du snart kommer få en snopp i ansiktet.
Såklart dom uppmanar till våld när dom själva kallar dessa män för pedofiler, och går runt med kläder där det står att man ska slå ihjäl sin lokala pedofil, eller där en av deras fiskare i en uthängningsvideo säger att dom ska döda personen som dom springer efter.