2024-01-07, 17:46
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Dumpen har både träffat företrädare för SD och M och diskuterat lagförslag och lär nog göra det fler ggr, ksk även från andra partier

Hänga ut gäddor är bara en väldigt liten del av deras verksamhet, det sker betydligt mer än så som varken du eller jag känner till

En fråga till bidragsbögen... Hur vet du att det försiggår betydligt mer hos Dumpen som varken du eller jag vet? Om du inte vet, hur fan kan du då veta?

Det går 10 vanliga religiösa fanatiker på en Bertil.1987. Dumpen är din herre. En sådan sak som gör Dumpen oseriös och farlig. Alla fanatiska idioter som följer dem.

Själv tror jag att hänga ut gäddor är 99% av verksamheten. Resten är en bisyssla som de uppförstorar för att rättfärdiga uthängningarna.
Citera
2024-01-07, 17:55
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Jag får väl tro dig , trots att du är en tillskyndare på alla plan och i alla sammanhang. Alltså en okritisk beundrare av dumpen. För mig är alla barn viktigare än dumpen, även de som råkar ha en förälder eller släkting som är en gädda.

Som jag ser det är det ett större problem att vuxna sexchattar, skickar dickpics, runkvideos och bestämmer träff med vad dom tror är ett barn än att barn eventuellt kanske kan riskera utsättas för trakasserier som vi int ens vet förekommer
Citera
2024-01-07, 18:05
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Intressant att du inte hade någon kommentar angående Ecpat, utan hade synpunkter på ett eventuellt regelbrott . Även om du inte förstår det, säger det oerhört mycket om dig. Ha en bra dag!!
Min kommentar var att det ena behöver inte utesluta det andra.
Det finns plats för både Ecpat och Dumpen och även andra som arbetar mot övergrepp på barn och unga.
Ju fler håll det jobbas ifrån desto bättre.
Ha en bra dag!!
Citera
2024-01-07, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
En fråga till bidragsbögen... Hur vet du att det försiggår betydligt mer hos Dumpen som varken du eller jag vet? Om du inte vet, hur fan kan du då veta?

Det går 10 vanliga religiösa fanatiker på en Bertil.1987. Dumpen är din herre. En sådan sak som gör Dumpen oseriös och farlig. Alla fanatiska idioter som följer dem.

Själv tror jag att hänga ut gäddor är 99% av verksamheten. Resten är en bisyssla som de uppförstorar för att rättfärdiga uthängningarna.

Att rättfärdiga uthängningarna är själva essensen för dumpen och fansen.Utan uthängningar , ingen dumpen, så enkelt är det. Vem skulle besöka dumpen utan förnedrande uthängningar och därmed swishbidrag, för underhållningen? Absolutely no one!!!
Bisysslan!
!. Stötta utsatta familjer/barn. Rent nonsens
2.Lobbyverksamhet för att förändra lagstiftning .Nonsens

Inget av detta hinns med då de åker land och rike runt för att konfrontera gäddor.
Citera
2024-01-07, 18:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Att rättfärdiga uthängningarna är själva essensen för dumpen och fansen.Utan uthängningar , ingen dumpen, så enkelt är det. Vem skulle besöka dumpen utan förnedrande uthängningar och därmed swishbidrag, för underhållningen? Absolutely no one!!!
Bisysslan!
!. Stötta utsatta familjer/barn. Rent nonsens
2.Lobbyverksamhet för att förändra lagstiftning .Nonsens

Inget av detta hinns med då de åker land och rike runt för att konfrontera gäddor.

Vad tycker ni om gäddorna?
Att du glömmer gäddorna säjer oerhört mycket om dej.
Även om du inte förstår det.
Senast redigerad av MeggieCleary 2024-01-07 kl. 18:13.
Citera
2024-01-07, 18:20
Medlem
Citat:
Som jag ser det är det ett större problem att vuxna sexchattar, skickar dickpics, runkvideos och bestämmer träff med vad dom tror är ett barn än att barn eventuellt kanske kan riskera utsättas för trakasserier som vi int ens vet förekommer

Självklart är dickpics å runkvideos absolut sjukt , vare sig det gäller barn eller vuxna och absolut när det gäller barn. Där håller jag med dig 100 %. Att du förnekar eller förminskar att barn riskerar att utsättas för trakasserier om en förälder eller släkting hängs ut , är lika sjukt som eventuella övergrepp. Det handlar bara om att försvara förnderingsunderhållning. Så länge du inte inser det är du lika sjuk som en pedofil!!
Var finns omsorgen om ett barn??
Citera
2024-01-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Glömmer gäddor ? Vad menar du? Förstår inte!
Säger stavas med g och inte med j. Nivå??
Citera
2024-01-07, 18:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Glömmer gäddor ? Vad menar du? Förstår inte!
Säger stavas med g och inte med j. Nivå??
Nivån spelar väl ingen roll verkar det som efter att ha läst alla märkliga inlägg.
Menar du att det är gäddorna som förnedras när du pratar om förnedringsunderhållning eller vilka menar du?
Citera
2024-01-07, 18:38
Medlem
Citat:

Var har du fått det ifrån att jag glömmer gäddor? är du påtänd?
Citera
2024-01-07, 18:39
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Självklart är dickpics å runkvideos absolut sjukt , vare sig det gäller barn eller vuxna och absolut när det gäller barn. Där håller jag med dig 100 %. Att du förnekar eller förminskar att barn riskerar att utsättas för trakasserier om en förälder eller släkting hängs ut , är lika sjukt som eventuella övergrepp. Det handlar bara om att försvara förnderingsunderhållning. Så länge du inte inser det är du lika sjuk som en pedofil!!
Var finns omsorgen om ett barn??

Klart att det är fel att barn ska drabbas, OM det sker så måste föräldrar, barn och skolan se till att det får stopp på det

Men om vi vänder på det, om dom istället skulle få fortsätta och polisen tillslut skulle göra husrannsakan för att gäddan har skrivit till, ofredat eller ksk tillomed mött upp och våldtagit, hur illa hade int det påverkat gäddans barn eller släktingars barn?
Då hade det förmodligen blivit mkt värre
Citera
2024-01-07, 18:45
Medlem
Citat:
Klart att det är fel att barn ska drabbas, OM det sker så måste föräldrar, barn och skolan se till att det får stopp på det

Men om vi vänder på det, om dom istället skulle få fortsätta och polisen tillslut skulle göra husrannsakan för att gäddan har skrivit till, ofredat eller ksk tillomed mött upp och våldtagit, hur illa hade int det påverkat gäddans barn eller släktingars barn?
Då hade det förmodligen blivit mkt värre

Nu är det så att polisen agerar anonymt, till skillnad från dumpen.Take it or leave it!!
Citera
2024-01-07, 20:33
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Nivån spelar väl ingen roll verkar det som efter att ha läst alla märkliga inlägg.
Menar du att det är gäddorna som förnedras när du pratar om förnedringsunderhållning eller vilka menar du?
Svarar på detta.
Visst är det gäddorna som förnedras i första hand, resten hänger med som arbetet släkt vänner. Huruvida barnen inte alltid blir mobbade kan vara så, några flyttar ändå, något barn jag läste om ville inte gå till skolan och om det fortsätter kan denne bli hemmasittare, och förlora sin biljett till livet.

Det är inte alltid andra som ligger till last, utan personen lägger last på sig själv.
Huruvida de stöttar vet jag ej, antar att de hänvisar till andra kunniga, men det har aldrig nämnts att de talat direkt med dessa barn. Endast de som är äldre har de ringt till och informerat att pappan är pedofil och kommer att hängas ut, ett samtal som knappast är stöttande.

I andra tråden försöker de få reda på allt som går även det som inte rör just gäddan, vilket blir förnedrande för dessa. Det utövas typ blodshämnd på dem. Enligt resonemanget att gäddan utsatt dem för detta, (det skulle han tänkt på innan).

Förutom pengar uppmärksamhet så ger det Dumpenfolket utlopp för sin aggressivitet, och ett gott hånskratt.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-01-07 kl. 20:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in