2024-01-07, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Jodå, visst fick jag orgasm när jag onanerade som liten.

Vi förde in skaft på hårborstar, pennor, morötter, godisklubbor, bananer etc.

Släng dig i väggen. Du ljuger bara
Citera
2024-01-07, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23

Jo bananen fick vi aldrig in men vi försökte.
Citera
2024-01-07, 18:06
Medlem
Citat:

Varför tror du inte vi tjejer onanerar tillsammans när vi är unga och nyfikna om alla nu utgår från att unga killar runkar tillsammans?
Citera
2024-01-07, 18:35
Medlem
Citat:
Jo bananen fick vi aldrig in men vi försökte.

Får ni in den nu då? Annars är det kris för mig.
Citera
2024-01-07, 18:45
Avslutad
Citat:
Varför tror du inte vi tjejer onanerar tillsammans när vi är unga och nyfikna om alla nu utgår från att unga killar runkar tillsammans?

Du påstår att vara en kvinna, men beter dig allt annat än som en kvinna.

Att en kvinna (som är föd med moderinstinkt) skulle vilja diskutera vad småbarn på 9-10 onanera med och hur, är förkastligt och äckligt.

Jag är ledsen att du är blivit så mentalt störd och avtrubbad.
Citera
2024-01-07, 20:51
Medlem
Citat:
Du påstår att vara en kvinna, men beter dig allt annat än som en kvinna.

Att en kvinna (som är föd med moderinstinkt) skulle vilja diskutera vad småbarn på 9-10 onanera med och hur, är förkastligt och äckligt.

Jag är ledsen att du är blivit så mentalt störd och avtrubbad.

Ok, nu är vi alltså där igen. Killar får bete sig hur somhelst, runka i grupp som barn och sen vara helt frigjorda.

Vi tjejer skall vara små oskyldiga prinsessor utan sexualitet förutom när vi skall tillfredsställa er män. Att tjejer onanerar som tioåringar är inget ovanligt eller sjukt. Att vi som 12 åringar utforskar vår sexualitet tillsammans med en kompis är kanske inte vanligt men det händer för fler än mig.
Citera
2024-01-08, 05:48
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Att pojkar ägnar sig åt onani gemensamt på typ kolloni eller på andra sätt är ju vanligt att läsa om i sexuall forum.
Men ägnar sig unga tjejer åt samma sak i grupp?
Visst kan tänka mig att testosteron pojkar tävlar om vem som kommer först och sprutar längst, men tjejer vad tävlar dom om och hur i så fall hur avgör dom vem som vann ?
En kille kan ju bevisa synligt jag kom först eller jag skickade sperman längst.

När jag å polarna runkar ihop så gör vi det mest för nöjets skull å för att det är skönt, vi har nog aldrig tävlat om vem som kommer först å hårdast vi bara gör det i glada vänners lag. Sen kan det väl finnas de som tävlar.
Citera
2024-01-08, 19:25
Medlem
Tyvärr är det inte lika självklart för tjejer att onanera som för killar, vissa får kläm på det tidigt såklart men det är långt ifrån ovanligt att tjejer kommer långt upp i ålder innan de lyckas. Många behöver hjälpmedel för att få orgasm. Jag vet inte varför men det verkar knepigare för tjejer helt enkelt.
Själv experimenterade jag och stoppade in diverse saker när jag var runt 13-14, hade även stort intresse för porr, men lyckades aldrig få till något särskilt. Första orgasmen fixade min man, som då var min pojkvän, åt mig när jag var typ 24.
Tråkigt men sant.
Citera
2024-01-09, 17:38
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puruks
Tyvärr är det inte lika självklart för tjejer att onanera som för killar, vissa får kläm på det tidigt såklart men det är långt ifrån ovanligt att tjejer kommer långt upp i ålder innan de lyckas. Många behöver hjälpmedel för att få orgasm. Jag vet inte varför men det verkar knepigare för tjejer helt enkelt.
Själv experimenterade jag och stoppade in diverse saker när jag var runt 13-14, hade även stort intresse för porr, men lyckades aldrig få till något särskilt. Första orgasmen fixade min man, som då var min pojkvän, åt mig när jag var typ 24.
Tråkigt men sant.

Vad gjorde du när du var kåt då och inte kunde ta hand om det själv? Lät du det bara gå över eller? Jag tänker på tiden innan du fick orgasm och du måste ju upplevt upphetsning under denna tid?
Citera
2024-01-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Vad gjorde du när du var kåt då och inte kunde ta hand om det själv? Lät du det bara gå över eller? Jag tänker på tiden innan du fick orgasm och du måste ju upplevt upphetsning under denna tid?

Jag tyckte att penetration hjälpte så jag brukade se till att få hjälp med det. Har alltid varit kass på att hantera kåthet ensam. Sen är det inte så ofta jag blir så kåt om jag inte har sex inom räckhåll, har jag det inom räckhåll är jag alltid sugen dock.
Jag har nog allmänt en teori om att kvinnor i stor grad triggas av mäns sexualitet.
Citera
2024-01-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Hur kan dom gnälla på killar som onanerar i grupp då dom inte får vara med vid mandomsprovet?
Så tjejer har inte en sådan typ ritual in i det sexuella livet?
Är det korrekt uppfattat att tjejer lär sig på egen hand

Ja det är det normala!
Lärde du dig utav att bli runkad av dina kompisar?
Citera
2024-01-09, 22:46
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Jodå, visst fick jag orgasm när jag onanerade som liten.

Vi förde in skaft på hårborstar, pennor, morötter, godisklubbor, bananer etc.
Lite konstiga attribut är min första tanke, hårborstar och pennor men att kolla vad som finns i köket såsom morötter,bananer godisklubbor och annat fitt vänligt gör att jag tvivlar på detta.
Hårborsten, skaftet eller borstet vilket var bäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in