2024-01-05, 23:20
Medlem
flugornass avatar
Att pojkar ägnar sig åt onani gemensamt på typ kolloni eller på andra sätt är ju vanligt att läsa om i sexuall forum.
Men ägnar sig unga tjejer åt samma sak i grupp?
Visst kan tänka mig att testosteron pojkar tävlar om vem som kommer först och sprutar längst, men tjejer vad tävlar dom om och hur i så fall hur avgör dom vem som vann ?
En kille kan ju bevisa synligt jag kom först eller jag skickade sperman längst.
Senast redigerad av flugornas 2024-01-05 kl. 23:32.
Citera
2024-01-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Att pojkar ägnar sig åt onani gemensamt på typ kolloni eller på andra sätt är ju vanligt att läsa om i sexuall forum.
Visst kan tänka mig att testosteron pojkar tävlar om vem som kommer först och sprutar längst, men tjejer vad tävlar dom om och hur i så fall hur avgör dom vem som vann ?
Hade massvis med vänner i ungdomens glada dagar men att runka i grupp? Nä, det är nog sällan förekommande, får man hoppas. Jag har aldrig hört om detta mer än skämtet om runka-bulle.
Sluta fantisera om grupp-pullande småtjejer ditt äckel
Citera
2024-01-05, 23:44
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpBerta
Hade massvis med vänner i ungdomens glada dagar men att runka i grupp? Nä, det är nog sällan förekommande, får man hoppas. Jag har aldrig hört om detta mer än skämtet om runka-bulle.
Sluta fantisera om grupp-pullande småtjejer ditt äckel
Nej det handlar inte om äckel, om du förstår trådstarten så är den mer komplicerad än ditt icke svar.
Men nu tolkade du det fel men förhoppningsvis finns det andra som förstår att tråden är seriöst menad.
Det är inte konstigare än hur man upptäcker sin sexualitet, men pojkar gör och har troligen gjort som jag skriver, men tjejer ? Där finns det inte mycket om ens något skrivet om.
Frågan är seriös.
Citera
2024-01-05, 23:53
Medlem
sommarlovs avatar
Nej, flickor gnäller på killar i grupp, men onanerar ensamma!
Citera
2024-01-06, 00:08
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Nej, flickor gnäller på killar i grupp, men onanerar ensamma!
Hur kan dom gnälla på killar som onanerar i grupp då dom inte får vara med vid mandomsprovet?
Så tjejer har inte en sådan typ ritual in i det sexuella livet?
Är det korrekt uppfattat att tjejer lär sig på egen hand
Citera
2024-01-06, 00:21
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Tjejer har en eller två bästisar där de upptäcker sexualdriften. Det är sedan gammalt.
Citera
2024-01-06, 00:39
Avslutad
Jasså är det vanligt att pojkar Runkar i grupp nuförtiden?

Vad busigt då
Citera
2024-01-06, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Tjejer har en eller två bästisar där de upptäcker sexualdriften. Det är sedan gammalt.
Har 2 ex som har samma erfarenhet. Att dom vid runt 15 års åldern började "experimentera" med/på varandra med sin bästa vän oftast.
Dom hade väll pillat lite på sig själva innan men det var den första riktiga upplevelsen av en stark och riktig orgasm så som jag fattade det.
Citera
2024-01-06, 00:43
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Nix det tror jag inte på att det är samma sak som när killar runkar i grupp som ett mandomsprov, så hur tjejer gör för att finna en sexualitet i grupp är konstigt, killar kan ju i det läget känna fy fan jag är inte bög?
Så två tjej kompisar har lite vi slickar varandra till orgasm, oj jag är lesbisk.
Det är inte samma sak som när killar runkar i grupp (för att vara ekivok) då kan dom inte göra jämförelser och utse vem som vann så att säga.
Nej tänk dig ett antal tjejer på en solig klippa där en börjar massera sig själv och de andra tänder till och slickar och hjälper varandra till orgasmer. Det är ju bara mäns fantasier och inget svar på tråden
Citera
2024-01-06, 00:50
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smarree88
Jasså är det vanligt att pojkar Runkar i grupp nuförtiden?

Vad busigt då
Lika vanligt nu som förr, men det vet ju du också eftersom du har erfarenhet av det.
Vad lärde du dig av det?
Citera
2024-01-06, 00:59
Avslutad
Citat:
Lika vanligt nu som förr, men det vet ju du också eftersom du har erfarenhet av det.
Vad lärde du dig av det?

Har inte provat det
Men låter busigt
Citera
2024-01-06, 01:51
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Nix det tror jag inte på att det är samma sak som när killar runkar i grupp som ett mandomsprov, så hur tjejer gör för att finna en sexualitet i grupp är konstigt, killar kan ju i det läget känna fy fan jag är inte bög?
Så två tjej kompisar har lite vi slickar varandra till orgasm, oj jag är lesbisk.
Det är inte samma sak som när killar runkar i grupp (för att vara ekivok) då kan dom inte göra jämförelser och utse vem som vann så att säga.
Nej tänk dig ett antal tjejer på en solig klippa där en börjar massera sig själv och de andra tänder till och slickar och hjälper varandra till orgasmer. Det är ju bara mäns fantasier och inget svar på tråden
Du vet inte vad du pratar om alls.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in