2024-01-06, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nix det tror jag inte på att det är samma sak som när killar runkar i grupp som ett mandomsprov, så hur tjejer gör för att finna en sexualitet i grupp är konstigt, killar kan ju i det läget känna fy fan jag är inte bög?
Så två tjej kompisar har lite vi slickar varandra till orgasm, oj jag är lesbisk.
Det är inte samma sak som när killar runkar i grupp (för att vara ekivok) då kan dom inte göra jämförelser och utse vem som vann så att säga.
Nej tänk dig ett antal tjejer på en solig klippa där en börjar massera sig själv och de andra tänder till och slickar och hjälper varandra till orgasmer. Det är ju bara mäns fantasier och inget svar på tråden

Posta dina skeva fantasier i rätt forum din snuskpelle (FB) Parafila störningar
Citera
2024-01-06, 05:21
Avslutad
Att killar skulle ägna sig åt onani med varandra är det bara bögar som tror på. Det är enklare för pojkar att fatta onani av naturliga skäl så därför kan det likväl hända då inte alla killar och män är helt straighta.
Det finns knappt något äckligare än när heterosexuella män är nära varandra. Däremot går bögar bra för min del att vara nära på icke sexuella sätt. Men inte heterosexuella män.
Citera
2024-01-06, 09:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CpBerta
Hade massvis med vänner i ungdomens glada dagar men att runka i grupp? Nä, det är nog sällan förekommande, får man hoppas. Jag har aldrig hört om detta mer än skämtet om runka-bulle.
Sluta fantisera om grupp-pullande småtjejer ditt äckel
Bara att TS nämner kollo, innebär att det handlar om det totalt skeva 70-talet som var helt infesterat med pedofili och incest.
Citera
2024-01-06, 10:26
Medlem
Dille24s avatar
Jag växte ju upp på 80-talet och minns bland annat att det var en del killar som skulle balla sig i bastun genom att sitta och smeka sig själva så att kuken växte.. de flesta av oss insåg att det var bra konstigt och det var aldrig någon som sprutade utan det var snarast två tre dampkillar som satt med stånd och visade upp för oss andra..

Jag var grower redan då (mellanstadiet) och höll min penis mest för mig själv (även om jag vill minnas att den inte direkt var mindre än någon annans). En gång fick vi för oss att vi skulle springa in till tjejerna som vi annars kommunicerade med genom en ventil - då fick jag mitt första rejäla stånd och mitt minne är att kompisarna blev chockade över hur stor den var. Det blev som tur inget besök i tjejbastun och jag skämdes lite över att ha fått bånge inför de andra och sedan dess har jag faktiskt aldrig sett eller varit nära någon annans erigerade penis..

Men om vi var ovanligt mesiga i vår skola så kan det säkert ha runkats på andra ställen.

På gymnasiet sedan hade vi lite fler nakenmöte då det var ännu lättare för killar och tjejer att smyga över till varandras omklädningsrum men jag duschade kallt och kan inte minnas att det var någon som fick stånd vid något av de tillfällena..
Citera
2024-01-06, 11:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Visst kan tänka mig att testosteron pojkar tävlar om vem som kommer först och sprutar längst, men tjejer vad tävlar dom om och hur i så fall hur avgör dom vem som vann ?

Tja, de kan väl alltid tävla om vem som får in störst objekt i flickfittan eller?
Citera
2024-01-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skandiapojken
Att killar skulle ägna sig åt onani med varandra är det bara bögar som tror på. Det är enklare för pojkar att fatta onani av naturliga skäl så därför kan det likväl hända då inte alla killar och män är helt straighta.
Det finns knappt något äckligare än när heterosexuella män är nära varandra. Däremot går bögar bra för min del att vara nära på icke sexuella sätt. Men inte heterosexuella män.
Grupprunkande förekom ju om än sporadiskt när en annan var ung.

Har aldrig deltagit i något dylikt själv men vet om vänner ifrån ungdomen som satt och runkade tillsammans framför VHS porr och ingen av dem är homo utan lever helt vanliga heterosexuella familjeliv idag.

För att förtydliga så runkade de inte av varandra eller något dylikt men tillsammans när de kollade VHS porr någon stulit ifrån någons farsa eller äldre bror i ca 13 - 15 års åldern.

Det där med att runka bulle däremot har jag aldrig hört talas om att någon har ägnat sig åt, åtminstone inte i mitt umgänge som tonåring eller vuxen för den delen.
Citera
2024-01-06, 19:18
Medlem
Är ni höga på hasch och amfetamin när ni gör/gjorde sånt?
Citera
2024-01-07, 01:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Grupprunkande förekom ju om än sporadiskt när en annan var ung.
Det är möjligt att det förekom för andra men jag har alltid hart kraftig androfobi. Det är inte mot homosexualitet eller homosexuella i sig jag känner olust inför utan till pojkar, killar och heterosexuella män. Det androgena. Allt med kuk eller pojk- eller manlig hjärna kan inte komma nära mig.
Citera
2024-01-07, 14:12
Medlem
Visst onanerar vi tjejer tillsammans när vi är unga.

Jag var typ 9-10 när jag började onanera själv. När jag var 11-12 så onanerade jag och min kompis tillsammans när vi sov över hos varandra. Vi experimenterade med att föra in olika saker i oss själv och varandra men smekte aldrig varandras fittor. Dock så experimenterade vi med att kyssas och smeka varandras bröst.
Citera
2024-01-07, 14:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Visst onanerar vi tjejer tillsammans när vi är unga.

Jag var typ 9-10 när jag började onanera själv. När jag var 11-12 så onanerade jag och min kompis tillsammans när vi sov över hos varandra. Vi experimenterade med att föra in olika saker i oss själv och varandra men smekte aldrig varandras fittor. Dock så experimenterade vi med att kyssas och smeka varandras bröst.

Kommer så unga flickor? Har noll erfarenhet av preteens.

Och när jag ändå har dig på trån, vad pulade ni in för något då?
Citera
2024-01-07, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Jodå, visst fick jag orgasm när jag onanerade som liten.

Vi förde in skaft på hårborstar, pennor, morötter, godisklubbor, bananer etc.
Citera
2024-01-07, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

"När jag ändå har dig på trån" 😂 du fick mig att skratta här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in