2024-01-07, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Och dumpen värnar om alla barn, dom har ständig kontakt med anhöriga för att se till att den skada som gäddan orsakat ska bli så liten som möjligt så dom kan gå vidare, Sara har själv sagt att det är ytterst ovanligt att barnen utsätts för trakasserier efter en uthängning och i dom fall det sker får man ta skolan till hjälp för att lösa det

I "Min sanning" påstod Patrik att det i princip aldrig har hänt, när Anna Hedenmo frågade om hans syn på att närstående och även barn drabbas. Samma bombastiska lögn kör Sara med.
Såväl Patrik som Sara säger att de är trötta på denna fråga och "skiter" i kritiken, för det är ingen som bryr sig om offren. Ingen???? Indirekt säger de till ett barn som utsätts för trakasserier att du får skylla dig själv som har en förälder/släkting som är gädda. Tjusig inställning hos de STORA barnräddarna.
Jag förstår att de är gudar för dig och att du köper alla deras lögner med hull och hår.
Citera
2024-01-07, 12:34
Medlem
Citat:
Och dumpen värnar om alla barn, dom har ständig kontakt med anhöriga för att se till att den skada som gäddan orsakat ska bli så liten som möjligt så dom kan gå vidare, Sara har själv sagt att det är ytterst ovanligt att barnen utsätts för trakasserier efter en uthängning och i dom fall det sker får man ta skolan till hjälp för att lösa det

Känner du till Ecpat??
Citera
2024-01-07, 12:50
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Känner du till Ecpat??
Det ena behöver inte utesluta det andra.
Det finns plats för både Ecpat och Dumpen.
Citera
2024-01-07, 12:51
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
I "Min sanning" påstod Patrik att det i princip aldrig har hänt, när Anna Hedenmo frågade om hans syn på att närstående och även barn drabbas. Samma bombastiska lögn kör Sara med.
Såväl Patrik som Sara säger att de är trötta på denna fråga och "skiter" i kritiken, för det är ingen som bryr sig om offren. Ingen???? Indirekt säger de till ett barn som utsätts för trakasserier att du får skylla dig själv som har en förälder/släkting som är gädda. Tjusig inställning hos de STORA barnräddarna.
Jag förstår att de är gudar för dig och att du köper alla deras lögner med hull och hår.

Dom skiter int i barnen, Sara berättar att dom finns där och stöttar dom anhöriga så mkt dom kan och behöver och har ständig telefonkontakt för att dom ska kunna gå vidare
Citera
2024-01-07, 12:52
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Känner du till Ecpat??

Jo ja känner till dom
Citera
2024-01-07, 13:00
Medlem
Citat:
Dom skiter int i barnen, Sara berättar att dom finns där och stöttar dom anhöriga så mkt dom kan och behöver och har ständig telefonkontakt för att dom ska kunna gå vidare

Jag förstår att du köper deras lögner. Fortsätt med det om du mår bra av det, Helt ok
Citera
2024-01-07, 13:01
Medlem
Citat:
Jo ja känner till dom

Och vad vet du om Ecpat ?
Citera
2024-01-07, 13:03
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Jag förstår att du köper deras lögner. Fortsätt med det om du mår bra av det, Helt ok

Bevisa motsatsen då, bevisa att dom ljuger och att stödet från dumpen är nästintill obefintligt till dom anhöriga

Eftersom jag int har något annat att gå på så måste jag förlita mig på det Sara o Patrik själva säger
Citera
2024-01-07, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det ena behöver inte utesluta det andra.
Det finns plats för både Ecpat och Dumpen.

Absolut. Dumpen som underhållning för folk med värdelösa liv
.
Ecpat åstadkommer dokumenterade resultat och lagför gäddor världen över.
Such a difference!!!
Citera
2024-01-07, 13:11
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Och vad vet du om Ecpat ?

Jag känner bara till dom i grova drag om vad dom arbetar för/mot int så mkt detaljer
Citera
2024-01-07, 13:12
Medlem
Citat:
Jag undrar varför ingen i denna tråd tar upp Ecpat, som är en internationell och seriös organisation verksam i ett hundratal länder.

Det är nog låga odds på att den organisationen inte vill vara i närheten av Dumpen. Childhood returnerade gåvan som Dumpen skänkte men Dumpen verkar inte hänga läpp för det. Kanske gått bättre om det varit ett högre belopp.

Dumpen gör sig bäst som ensamvarg i detta träsk. Förstår mig inte på Dumpens besatthet av att komma in i finrummet. Det ska liksom vara lite slafsigt vilket inte behöver vara fel.
Citera
2024-01-07, 13:23
Medlem
Citat:
Bevisa motsatsen då, bevisa att dom ljuger och att stödet från dumpen är nästintill obefintligt till dom anhöriga

Eftersom jag int har något annat att gå på så måste jag förlita mig på det Sara o Patrik själva säger

Såväl dumpen som hyenorna i kommentarsfälten lägger ju ut namn etc. Enkelt för seriösa journalister att kontakta dem och även via konton med IP-adresser. Anna Hedenmo hade aldrig ställt frågan om hon inte hade underlag. Hon frågade även om varför de är så aggressiva vid konfrontationerna. Svar: " Det har hänt att jag varit arg någon gång." Lol , de är alltid arga. Svär, gapar och skriker å hotar med polisen , som de själva säger att de inte kan kontakta , för gäddan har inte begått något brott. Det hela är så korkat , så man vet inte om man ska gråta eller skratta.
Slutligen är det viktigaste för tillskyndarna att "the show must go on". Underhållningen är det viktigaste och barnen skiter de i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in