Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Det är det jag menar, horunge har ju blivit ett vanligt uttryck numera sjukt nog och när det bara kommer sådär som ett ord känns det ju mer troligt att det faktiskt är riktat till mottagaren av meddelandet, dvs Chrippa.
Och det andra du skrev är en teori jag tagit upp flera gånger här. Linnea har ju ändå blivit insläppt i deras inre krets så man kan ju bara gissa vad för saker hon fått reda och sitter inne på mot dem allihopa. Antagligen vet hon saker som kommer kunna rasera allt för dessa individer så de är nog fruktansvärt nervösa nu och desperata att få henne tystad (eller åtminstone få bort all trovärdighet i hennes ord så ingen skulle tro henne).
Så dom där "bevisen" har ingen betydelse och att hon skriver att hon ska se till att dom förlorar vårdnaden är väl inte så konstigt heller, för med tanke på hur julia använder en 3åring som vapen för att förtala, så bara gud vet vad med hon gjort mot stackars barnet och antagligen vet Linnea en del, för varför skulle hon annars hota med det.
Om jag säger till dig nu att jag ska anmäla dig för att runkat utanför dagis, då skulle du strunta i det efterssom du vet att det inte är sant, men deras panik talar för att dom är rädda för vad Linnea vet och har mot dom.