2024-01-06, 20:45
Medlem
Julia har berättat för lilla Chloe att pappa är hos polisen.

Varför det?

Lilltjejen är 3 år
TRE ÅR!

Det hade varit väldigt, väldigt enkelt att säga att ’pappa är iväg och jobbar och hör av sig så fort han kan’.

Befria dottern från vuxengrejer - SNÄLLA!

F.ö va Anjo väldigt tydlig med att Flashbackare inte har något liv, samt att vi inte förstår vad ’ledande frågor’ faktiskt betyder.
Sedan gav han en liten undervisning i vad det betyder - så alla lågbegåvade f ö r s t å r.

Jag stängde av.
Citera
2024-01-06, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej jag skulle vilja se biten innan i den konversationen för åtminstone i det här fallet känns det inte som det för har sett andra prints då hon kallat Chrippa för annat hor-ord så det verkar ju finnas i hennes vokabulär mot honom då.
Men just i detta fallet ser det ju faktist ut som att det är ett affektord mot honom där.
Och kanske har hon sagt det till Chloe i någon annan print jag har missat men just i denna där även kommentaren påstår att hon kallar henne för horunge så blir ju det fel utan att se helheten.

Det saknas ju många delar i dessa konversationer som vi inte sett, de kanske kommer sen.
Citera
2024-01-06, 20:50
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Jag ser att många här hatar på Crippa.
Känner ni honom? Eller dömer ni honom utifrån jockes o crippas vlogg?

Det är uppenbart att det är en image där hans ka spela gapig och hård på youtube. Hans nära och köra beskriver ju honom som väldigt omtänksam och kärleksfull. Till skillnad från Linnea som de flesta faktiskt beskriver som en psykopat.

Jag tror innerligen han inte lagt ett finger på tjejen. Det är alldeles för mycket som pekar mot att hon är psyksjuk.

Hon ska få vård på psyket och Crippa ska lämnas ifred och släppas fri för att fortsätta ta hand om sin dotter.

Sjukt att många e så skadeglada öve att han sitter häktat, vad har han gjort er? Jag känner inte honom men förstår att en del stör sig då han är just gapig i videos.

Det är tydligt att hon bara vart med crippa för att komma nära Jocke. När hon ej kan bestämma över Crippa då han är en vuxen mogen man med förstånd så blir hon psyco och slår honom blodig. Att dessutom göra det framför hans dotter e sjukt. Att hon också lagt sin hand på dottern är ta mig fan över gränsen. Fan vad jag hoppas sanningen kommer fram och rättvisa skipas!!

Kärlek till Jocke o Crippa och deras familjer, fortsätt med det ni gör ni är grymma!

Det är inte hat eller att välja sida att informera och föra fram saklig information om hur det ligger till med brott och rättsväsendet.

Tyvärr förstår inte de som är känslomässigt styrda detta.
Citera
2024-01-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Nu hoppas vi att demokratin och rättssystemet fungerar som det ska.

Rättsystemet är korrupt. Kvinnor går alltid vinnande och behöver egentligen inte ha något bevis. Räcker med ord för att en man ska bli straffad. Gäller inte bara det påhittade ”våld i nära relation” utan även vårdnadstvister osv osv.

Därför väldigt många upplyser om Linnea (som skrattretande nog är ute i det fria efter allt som kommit ut).
Citera
2024-01-06, 20:52
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Julia har berättat för lilla Chloe att pappa är hos polisen.

Varför det?

Lilltjejen är 3 år
TRE ÅR!

Det hade varit väldigt, väldigt enkelt att säga att ’pappa är iväg och jobbar och hör av sig så fort han kan’.

Befria dottern från vuxengrejer - SNÄLLA!

F.ö va Anjo väldigt tydlig med att Flashbackare inte har något liv, samt att vi inte förstår vad ’ledande frågor’ faktiskt betyder.
Sedan gav han en liten undervisning i vad det betyder - så alla lågbegåvade f ö r s t å r.

Jag stängde av.

Helt otroligt att hon har berättat för dottern. Jag sliter mitt hår över alla jävla dumheter som sägs i Anjos video. Att de här två ska föreställa vuxna människor som är föräldrar är helt otroligt. Jag hoppas de åker dit på förtal så det skriker om det!
Citera
2024-01-06, 20:53
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Han säger vidare att L var väldigt våldsam och att Chrippa kunde komma ut ur deras rum alldeles röd i ansiktet efter att han fått stryk.

Dagens bästa, snubben har ju varit röd i ansiktet långt innan han träffade Linnea det är ju inte för inte han har smeknamnet kräftan. 😁
Citera
2024-01-06, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Rättsystemet är korrupt. Kvinnor går alltid vinnande och behöver egentligen inte ha något bevis. Räcker med ord för att en man ska bli straffad. Gäller inte bara det påhittade ”våld i nära relation” utan även vårdnadstvister osv osv.

Därför väldigt många upplyser om Linnea (som skrattretande nog är ute i det fria efter allt som kommit ut).

Hela metoo tåget vittnar ju om att du har fel. Tror ingen man dömdes då men ett gäng kvinnor.
Edit. I Sverige*
Citera
2024-01-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Hela metoo tåget vittnar ju om att du har fel. Tror ingen man dömdes då men ett gäng kvinnor.
Edit. I Sverige*

Väcktes ändå åtal och efteråt blev alla cancel.
Citera
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Julia uppger i Anojos senaste video att CHRIPPA och JULIA troligtvis ska ska bli tillsammans igen... Åsikter?

Inte åsikter utan tankar som är mina egna och inte fakta:

Kan det vara så att Chrippa går från samboförhållandet med L tillbaka till sitt ex pga behovet av bostad?

Eller kan det vara så att han inte kan leva ensam och läka mellan sina förhållanden?
Det gick väl snabbt med L också?

Trasslig barndom, kanske nån form och grad av trauma och att det är därför han uppvisar viss grad av anknytningsskada?

Anknytningsskada och trauma brukar vara en grund för att borderline kan ta form. Det kan skilja sig i hur symtomen visar sig hos pojkar/män.
Citera
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Personen har rätt i att du framstår som om du hatar kvinnor.

Det sättet som du spyr galla över kvinnor som offer och använder ordet feminist som skällsord på aggressivt vis får dig att framstå som ett offer.

INSER DU ATT DU BETER DIG EXAKT LIKADANT SOM EN MANSHATANDE EXTREMFEMINIST?

Ingen skillnad alls - bara byta ut män mot kvinnor i den hätska galla du väljer att spy ut.

Du är dock inte ensam om detta som är ett fenomen här på flashback.

Det är såna pojkar som växer upp och slår kvinnor när dom (om dom) väl får ett förhållande, så han är samma skrot och smuts som personen denna tråd handlar om
Citera
2024-01-06, 20:59
Medlem
Jag får inte ihop det som sas i senaste videon, eller så klarnar det sinom tid.
Samma dag som barnet blir överlämnad till sin mamma den 25 december berättar hon helt spontant att L behandlat hennes pappa dåligt. J och hennes mamma hör hela.
Anjo säger i videon vid ett tillfälle något i stil med att om barnet blir förhörd, sen minns jag inte exakt vad han sa.

Men vadå "om"? Anmälde de inte L direkt den 25 december en misstänkt misshandel mot barn?
Förstår ingenting.
Citera
2024-01-06, 21:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Inte alls. Hon ligger hemma och längtar efter Christofer. Hon hoppas fortfarande att han ska förlåta henne och ta tillbaka henne... Hon kämpade med självmordstankar när hennes tidigare partner gjorde slut. En mycket instabil person. Hon och hennes syster var stora fans av Jocke. När hon äntligen fick chansen att vara en del av den efterlängtade gruppen med Joakim Lundell, saboterade hon det genom att skämma ut sig själv inför hela Sverige och hamna i konflikt med hela Lundell/Berg-familjen. Inte riktigt som hon hade tänkt sig. Jag undrar hur försummad hon har känt sig av sin mamma, att hon blir så extremt beroende av bekräftelse att hon blir svartsjuk på ett barn.
Hon hade nog inte tänkt att hon skulle bli misshandlad av Chrippa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in