2024-01-06, 18:17
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Frågan är varför han känner sig så bad-ass medans han gör det? Med Goloftröja o allt. " Vi coola youtubers "golar" inte". Folk ska tydligen inte följa svensk lag för han har Goloftröja och solglasögon.

Haha tro mig Anjo hade hunnit ringa polisen innan ett första slag hade utdelats. GOLJO blir han då.

#GOLJO
Citera
2024-01-06, 18:24
Avstängd
KungPungPats avatar
i tidigare liv när Anjo var slavdrivare så brukade han smyga runt och tillfälligt kidnappa andra slavdrivares slavar för att sätta dom i arbete på hans gård , sen skickade han hem slavarna på kvällen igen. Kaxig var han, för han hade en attityd som att han gör vad han vill med andras slavar för vad skulle dom andra slavdrivarna säga eller göra. Han var gangster.

Sen återföddes han och blev youtuber som gjorde familjecontent med sina egna barnslavar som han ägde och använde för vinstsyften.
Precis som i det tidigare livet så hade han inga problem med att låna andra föräldrars barnslavar på t-shirts och i brottsförhörsvideos för vinstsyften. Han ansåg fortfarande att det är rättvist att använda andra slavdrivares slavar eftersom dom ska ju ändå användas av föräldrarna så varför inte använda andras barnslavar för Anjos egna vinstsyften.
Han hade en kaxig stil ännu som vafan ska ni göra åt att jag använder era trälar och tjänar cäääääsh.
Bakom solglasöga så ball.

Han är en gängster. Vad ska ni göra åt det lixom ingenting sitt ner!!

Han klappar till er ska ni veta lol
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-06 kl. 18:33.
Citera
2024-01-06, 18:30
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Frågan är varför han känner sig så bad-ass medans han gör det? Med Goloftröja o allt. " Vi coola youtubers "golar" inte". Folk ska tydligen inte följa svensk lag för han har Goloftröja och solglasögon.

Haha klockrent!
När AnJo är gängster kollar hans fru in i väggen uppgivet eftersom det är så pinsamt men Anjo känner nog inte skamkänslor eller ens sin fru känns det som.
Hahaa ja golare har inga polare i Anjos gangsterkretsar .
Citera
2024-01-06, 18:42
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Haha klockrent!
När AnJo är gängster kollar hans fru in i väggen uppgivet eftersom det är så pinsamt men Anjo känner nog inte skamkänslor eller ens sin fru känns det som.
Hahaa ja golare har inga polare i Anjos gangsterkretsar .

Anjo pratar ju gängstersvenska för att imponera på Lisen och hennes ortensvenska. "Bababa!" Undra vad Lisen tycker om att hennes Top G hänger ut barn? Han måste verkligen umgås med tungt kriminella som gör nått sånt.
Senast redigerad av Akacia2050 2024-01-06 kl. 18:45.
Citera
2024-01-06, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Det är sinnesjukt! Ska tydligen finnas en video när ungen berättar men inget jag sett! Goldentie skall tydligen ha det sparat men vill inte dela med sig så jag tror inte på nått fören bevis finns ANJO har aldrig haft bra bevis.. bara manipulerade sms och hitte på vittnen!
Finns reuploads på tiktok i massor
Citera
2024-01-06, 19:07
Avslutad
Citat:
Det är sinnesjukt! Ska tydligen finnas en video när ungen berättar men inget jag sett! Goldentie skall tydligen ha det sparat men vill inte dela med sig så jag tror inte på nått fören bevis finns ANJO har aldrig haft bra bevis.. bara manipulerade sms och hitte på vittnen!

Den filmen finns numera där den gör bäst nytta. Fler som sparade men jag tillhör inte dem som delar något med barn för att tillfredsställa FB- rätten. Jag har inte krävt att någon skall tro mig. Ni gör som ni vill men trådarna har samlat män-som-hatar.kvinnor-eliten och det får mig att må illa. Jag har sett resultatet av sånt på nära håll och det var fan ingen vacker syn. Syrran går fortfarande efter många år hos psykiater som resultat av direkt och indirekt psykisk våld som slutade i fysisk våld
Citera
2024-01-06, 19:09
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Anjo pratar ju gängstersvenska för att imponera på Lisen och hennes ortensvenska. "Bababa!" Undra vad Lisen tycker om att hennes Top G hänger ut barn? För han måste verkligen umgås med tungt kriminella som gör nått sånt.

Lisen måste verkligen sätta Anjo ner och säga till på skarpen att han är en så kallad retarded jämfört med Lisen därför bestämmer Lisen allt åt Anjo från och med NUU!!
Sen får hon lov att förklara det som en gangster hade förklarat eller kanske kommer och förklarar lol..
att detta är ingen lek om man sitter på en hemadress som vilken gangster som helst kan googla fram här i Sverige där staten doxar alla medborgare.. då kan man INTE ha småbarn och låtsas vara en gangster samtidigt då man vill inte reta en enda gangster genom att låtsas.

Sen får Lisen lov att söka på "Neon gangmembers" på youtube för visa Anjo ett bra exempel på en loser som fick uppmärksamhet genom att vara kaxig på nätet och låtsas vara gangster för att han har anställt livvakter typ 3-4 st men alla vet att han är en tvspel nörd och oskuld.

Det var lixom 10-20 maskerade och beväpnade gängmedlemmar som bara gick fram och börja misshandla livvakterna som flydde för sina liv medans Neon satt i en bil med öppen dörr och en panikslagen brud som trodde hon skulle dö lixom fast hon blev nog hans räddning tolkar jag det som.

Man kan inte låtsas vara gangster speciellt inte på hemadresser då det finns gäng här i Sverige också och normalt vuxna människor fattar att det finns bättre vägar att tjäna pengar på än att låtsas vara gangster och kanske bli attackerad för det av gängsters som typ känner sig utmanade eller vad dom nu känner tex dom som misshandlade livvakter för skojs skull.

Visst Amerika är jääävligt vilt men vafan i Sverige vill dom ju kopiera Amerika så man ska inte fjanta runt här heller gällande gangsters och gäng.

Då kanske Anjo tänker på sina barn först och främst , han tvingas ju till det då pga dealen med Lisen som typ lär dra med ungarna om Anjo inte slutar låtsas vara något han inte är.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-06 kl. 19:12.
Citera
2024-01-06, 19:17
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Lisen måste verkligen sätta Anjo ner och säga till på skarpen att han är en så kallad retarded jämfört med Lisen därför bestämmer Lisen allt åt Anjo från och med NUU!!

Ja, Lisen ska bli Anjos personliga assistent. Inge mer chips o läsk och spana in vad grannbarnen gör. - RETARD!!
Citera
2024-01-06, 19:32
Medlem
Citat:

Ingen av ”chrippas” fans/följare verkar dock förstå att man behöver ha en särskild utbildning för att kunna förhöra barn. De verkar tro att allt som gynnar C är sant. Dessutom är de alla maniskt besatta?

Märkligt att ha Anjo som tillförlitlig källa. Men sen är de flesta white trash och p12or va?
Citera
2024-01-06, 19:35
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ja, Lisen ska bli Anjos personliga assistent. Inge mer chips o läsk och spana in vad grannbarnen gör. - RETARD!!

Grundläggande respekt mot gäng och gangsters är väl att inte låtsas att man lever i det enormt hemska liv som dom lever i där vänner mördar vänner över knark och pengar. Jag skulle iaf aldrig hålla på för jag lever inte på den sidan där dom skjuter varandra och slåss om knarkpengar och våldsbenäga barnsoldater som anställs som mördare och skjuter folk för en summa knarkpengar. Dom mår inge bra där dom som riskerar att bli skjutna när som helst.

Låt gangsters och gäng göra sitt lixom det går inte att stoppa, men för allt i världen låtsas inte att gangsters sitter med solglasöga , fjälla och småbarn för att dissa andra föräldrar i nå försök att framstå som en blandning mellan jockiboi, en badboll, och en gangster.
Citera
2024-01-06, 19:42
Avstängd
KungPungPats avatar
Jag golar ska ni veta. Jag är ingen gangster så mig kan ni inte utpressa för att jag inte golar till snuten om jag blir utpressad.. då jag låtsas leva där ingen får gola och där folk utpressar varandra. Det är inte min stil att vara rädd för snutar eller att gola om nån ger sig på mig.

Anjo däremot.. ja han golar inte för då skjuter jockiboi han i knäskålen.
Citera
2024-01-06, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
#GOLJO

Like it
Tror fan jag skall trycka upp en tröja med Anjos face och #GOLJO på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto