2024-01-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja jävlar. Du kanske har rätt då.
Chrille fattade väl inte att youtube återställer kanalen om han begär det.
Eller så är kanalen del av brottutredning gällande jaktplaner på flashback användare som är klandervärda.
Vilket jag hoppas. Känns inte lagligt att efterlysa folk som inte vill delta i videos med Chrille och Jockiboi mot ens vilja lol.

En raderad YouTube-kanal kan inte tyvärr inte återställas, vad jag vet iaf. Kan förstå om han blev arg för det. Därför tror jag inte kanalen skulle raderas som en del av brottsutredning, kanske stoppa honom från att ha tillgång till den.

EDIT: Jag ser att hans kanal raderats 2023-12-29, dvs samma dag som misshandeln misstänkts ska ha ägt rum.
Senast redigerad av pohin98151 2024-01-06 kl. 15:26.
Citera
2024-01-06, 16:11
Medlem
Akacia2050s avatar
Har någon nämnt att han tagit ner bilden på cluees barn?

Vad händer?
Citera
2024-01-06, 16:14
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pohin98151
En raderad YouTube-kanal kan inte tyvärr inte återställas, vad jag vet iaf. Kan förstå om han blev arg för det. Därför tror jag inte kanalen skulle raderas som en del av brottsutredning, kanske stoppa honom från att ha tillgång till den.

EDIT: Jag ser att hans kanal raderats 2023-12-29, dvs samma dag som misshandeln misstänkts ska ha ägt rum.

Låter inte logiskt, att samma dag stänga ner sin Youtube kanal och direkt efter det, spöa på L. Då Chrippa blev gripen vid lunchtid. Jo, man kan få tillbaka sin Youtube kanal om man loggar in inom 30 dagar från och med dagen man har avsluta kontot. Efter 30 dagar så är kontot borta för evigt.
Citera
2024-01-06, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050

Vad händer?

Rapporterad? Det är ju olagligt att använda sig av andras barn
Citera
2024-01-06, 16:17
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Citat:

Vad händer?

Kanske hans manager som tog honom i örat och sa aja baja.
Citera
2024-01-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Han verkar ha en grej för just det att vilja ge sig på andras barn för att tjäna pengar.
Psykstört beteende.
Citera
2024-01-06, 16:26
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsike
Kanske hans manager som tog honom i örat och sa aja baja.

Tänker att det kan ligga till lite hur som helst.

Hoppas han inte kommer billigt undan och att cluee polisanmäler.
Citera
2024-01-06, 16:36
Medlem
Citat:
Låter inte logiskt, att samma dag stänga ner sin Youtube kanal och direkt efter det, spöa på L. Då Chrippa blev gripen vid lunchtid. Jo, man kan få tillbaka sin Youtube kanal om man loggar in inom 30 dagar från och med dagen man har avsluta kontot. Efter 30 dagar så är kontot borta för evigt.
Som sagt, vad jag vet kan man inte få tillbaka en raderat kanal. Vad är det som är ologiskt med det? Det ska ju ha skett tidigt den dagen (mellan 1 och 2-tiden).
Citera
2024-01-06, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han verkar ha en grej för just det att vilja ge sig på andras barn för att tjäna pengar.
Psykstört beteende.

Han kanske gillar barn
Citera
2024-01-06, 17:45
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Åter igen, en video från Anjo banjo chipstutten, som högst troligen är beställd från Jockiboi. En video som inte bevisar ett jävla skit. Att enbart läsa från en telefon och att man vill verka trovärdig på det sättet, är fan skrattretande.

Nu har han även hängt ut L som barnmisshandelare, utan konkreta bevis. Säger inte att det är omöjligt att så har hänt. Men att gå ut med en sådant påstående utan supersäkra bevis som kan kollas upp är fan skrämmande. L kan nog räkna med fina skadestånd, när chipstutten kommer åtalas för grovt förtal.

Det är sinnesjukt! Ska tydligen finnas en video när ungen berättar men inget jag sett! Goldentie skall tydligen ha det sparat men vill inte dela med sig så jag tror inte på nått fören bevis finns ANJO har aldrig haft bra bevis.. bara manipulerade sms och hitte på vittnen!
Citera
2024-01-06, 17:54
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pohin98151

Jo det är mycket pengar inblandat i kanaler med miljontals prenumeranter så det är folks arbetsplatser och då lagras kopior av allt för att kunna återställa kanaler om hackare slår till.

Han är säkert misstänkt för planering till grov förtalsjakt på flashbackanvändare.

Citat:

Vad händer?

Han märkte reaktionerna.
Ska man utmåla folk som klandervärda så är det extra knasigt om andra familjers barn används och man själv tjänar cash på andra föräldrars barn, för att jävlas med andra föräldrar lol då lär man ju söka hjälp.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-06 kl. 17:59.
Citera
2024-01-06, 18:09
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Han märkte reaktionerna.
Ska man utmåla folk som klandervärda så är det extra knasigt om andra familjers barn används och man själv tjänar cash på andra föräldrars barn, för att jävlas med andra föräldrar lol då lär man ju söka hjälp.

Frågan är varför han känner sig så bad-ass medans han gör det? Med Goloftröja o allt. " Vi coola youtubers "golar" inte". Folk ska tydligen inte följa svensk lag för han har Goloftröja och solglasögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in