2024-01-06, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Nej, allt är taget härifrån.

https://www.youtube.com/watch?v=NQXK2sfdq6Y

Intressant, ska ses sen.
Citera
2024-01-06, 12:25
Medlem
Barentss avatar
Jag kan inte se en serie som denna pga Schyfferts medverkan. Den äckligaste människa jag vet. Ofattbart att de andra trevliga roliga killarna lät honom vara med, han är så långt från humor man kan komma.

Som någon skrev, det finns inget som åldrats sämre än humor som har med Schyffert att göra.
Citera
2024-01-06, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag kan inte låta bli att småle när flera Schyffert-anhängare i sin desperation att försvara hans prestationer inom humor drar till att hans roll var ”the straight man”. Vi som är vana vid kvalitetshumor har så klart sett otaliga komiker som klarar av att inta både den rollen och komiska roller. Det är bara att se på Monty Python för att få se komiker som vara roliga medan de intar straight-rollen.

Det är även lite komiskt när folk jämför Schyffert med andra kända komiker som inte heller har skådespelarförmåga, men som har producerat rolig stand up och manus till väldigt roliga serier och filmer. Jag har förvisso inte tagit del av värst mycket av det Schyffert har producerat, men vad för slags fantastisk stand up och exakt vilka roliga manus har han skapat? Jag blir minst sagt häpen när folk i tråden på allvar jämför honom med Seinfeld och Davies.

Ja, eller så inser man att han faktiskt spelade den rollen bra just i Nile City. Man behöver inte vara en bra komiker överlag för att träffa rätt i vissa sammanhang.
Citera
2024-01-06, 13:37
Medlem
Crapmagics avatar
När tänkte ni sluta diskutera Schyffert?
Citera
2024-01-06, 14:19
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
I min mening är den enda med en riktig, unik, talang Robert Gustafsson.

Martin Luuks klädsel, med stora hål? WTF?
Citera
2024-01-06, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Har Jonas Inde sagt nej till att medverka eller är det SVT som inte vill ha med honom?

Det är omtvistat.
Citera
2024-01-06, 14:54
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Det var väl exet som anmälde honom för nåt med deras dotter. Många år sen, och det var i samma veva han började flippa på twitter.

Fyfan kan du pm:a länkar? Hittar inget. Fan vad hemskt
Citera
2024-01-06, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandydraken
Förlåt pojkar, jag kände inte till att när någon tackar nej till att medverka så får man bara prata om dem i 2 minuter.

Som sagt, en dokumentär om Beatles historia där Ringo pratar i timmar om vad han gjorde 1975-1993 och i förbifarten kommer ihåg någon kille som dog på 80-talet hade kanske ni gillat, men de flesta förstår att man måste hylla och prata om Lennon även om han inte själv medverkar.

Jo men om du tänker ett steg längre så skulle ju detta kanske innebära att han också har krävt av dokumentären att de inte tar upp honom överhuvudtaget oavsett hur stor roll han hade i Killingänget, det lilla de säger om honom kanske är det enda han har godkänt att de får ha med?

Underförstått "har valt att inte medverka" dvs han har förmodligen försökt avböja sin medverkan helt och hållet, även i vad de andra får och inte får säga om honom.

Detta är förstås bara spekulationer från min sida men med tanka på att han är psykiskt sjuk så vore det inte så konstigt.

Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det är omtvistat.

Vad fan snackar du om?
Det står ordagrant i dokumentären "Jonas Inde har avböjt medverkan"

Det är inget man skriver såvida personen själv har uttryckt sig så vid förfrågan, annars är det förtal.
Senast redigerad av Manny545 2024-01-06 kl. 14:58.
Citera
2024-01-06, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Fyfan kan du pm:a länkar? Hittar inget. Fan vad hemskt
Tror exet anmälde till soc och att han inte längre får träffa sina eller sitt barn. En son verkar han iaf inte få träffa enligt nya twtterkontot som nån länkade nyss.
Citera
2024-01-06, 15:15
Avslutad
Jag är så trött på SVT
varför kunde de inte låtit den gamla dokumentären vara kvar om Nile City?
Jag diggade den som fan och förbarmar mig över att jag inte har kvar den rippen.
Där gick de in mycket mer i detalj kring skrivarbetet bakom serien och vart inspirationen till Percy kom ifrån.
Hatar att de ska ta ner grejer hela jävla tiden men de låter skräp ligga kvar i evigheter.
Lägg upp grejerna på arkiv för fan.
Citera
2024-01-06, 15:18
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Tror exet anmälde till soc och att han inte längre får träffa sina eller sitt barn. En son verkar han iaf inte få träffa enligt nya twtterkontot som nån länkade nyss.

Oavsett om anklagelserna är sanna eller falska så är hela situationen fruktansvärd. Satan vilket mörker :/
Citera
2024-01-06, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Oavsett om anklagelserna är sanna eller falska så är hela situationen fruktansvärd. Satan vilket mörker :/
Jo, men det var ju över 10 år sen så han borde ju kommit över det.
Han verkar fortfarande galen och skyller allt på judarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in