2024-01-06, 07:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Han tackade nej och ingen kan tvinga honom.
Att han haft samröre med nazzar visste jag, men att han var anklagad för pedofili?
Det var väl exet som anmälde honom för nåt med deras dotter. Många år sen, och det var i samma veva han började flippa på twitter.
Citera
2024-01-06, 07:46
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
De var otroligt bra på 90-talet. Men nu är det inte alls kul längre, åldrats väldigt dåligt.

Precis som tex Galenskaparnas serier och shower som hyllades på 80- och 90-talet men idag är helt värdelösa.

Jo, å andra sidan är ju den mesta humor som görs idag så kallad humor. I SVT får den grovt överviktiga bög-lobbyn härja fritt utan ett ärligt skratt i hela Sverige.
Citera
2024-01-06, 07:48
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo, å andra sidan är ju den mesta humor som görs idag så kallad humor. I SVT får den grovt överviktiga bög-lobbyn härja fritt utan ett ärligt skratt i hela Sverige.

Ingen aning om vad du snackar om för "bög-lobby" tyvärr. Tycker ej illa om SVT heller, tvärtom älskar jag SVT.
Citera
2024-01-06, 07:57
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Man brukar inte prata om sånt om personen inte själv ställer upp. Det är lite bad taste.

Har Jonas Inde sagt nej till att medverka eller är det SVT som inte vill ha med honom?
Citera
2024-01-06, 08:16
Medlem
MurrayHewitts avatar
Lite seg dokumentär efter två avsnitt. Martin Luuk stjäl som vanligt showen.

Vet att jag hört en kul anekdot om när han var på sturehof men kan inte komma på hur den går. Nån som minns?
Citera
2024-01-06, 08:41
Avslutad
Undrar varför Inde tackade nej.. Han var skapligt rolig!
Citera
2024-01-06, 09:01
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Undrar varför Inde tackade nej.. Han var skapligt rolig!
Frågan är varför dom andra tackade ja. Förstod dom verkligen inte att man bara skulle dra ner brallorna på sig själva? Från att uppleva sig som oändligt balla till att ängsligt och kastrerat diskutera mansrollen ur ett feministiskt fadersperspektiv på Dramatens stora scen.
Citera
2024-01-06, 09:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Har Jonas Inde sagt nej till att medverka eller är det SVT som inte vill ha med honom?

Kolla Jonas Inde twitter! Han säger där att han aldrig blev tillfrågad att vara med i programmet.

^ Han skrev så igår tror jag det var. Nu enligt nedan framkommer det att han blev tillfrågad men tackade nej.

https://twitter.com/alaskajew/status/1743316588957229314?t=PSJ7ut_U-KM3tAQ05njuAw&s=19
Senast redigerad av Flashbackwards 2024-01-06 kl. 09:07.
Citera
2024-01-06, 09:05
Medlem
Relationen emellan dem verkade toxic och de försökte hela tiden att bräcka eller sänka varandra. Klassiskt svenskt passivt aggressivt beteende när man överkompenserar för sin osäkerhet. inte konstigt att kreativiteten dog ut 99. Rheborg och Gustafsson verkar vara de enda med riktig talang i gruppen.
Citera
2024-01-06, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Nej, allt är taget härifrån.

https://www.youtube.com/watch?v=NQXK2sfdq6Y
Originalet är ju bättre än Killinggängets.....
Citera
2024-01-06, 09:48
Medlem
jools72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nej. Men däremot Reeves & Mortimer, särskilt de tidiga Killing-grejerna.
https://www.youtube.com/watch?v=__MUf2Qv6_U
Typ samma humor:
https://www.youtube.com/watch?v=xEYcJ1r9Buc&t=40s
Citera
2024-01-06, 10:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
After Shave o Galenskaparna. Inget trams om bögeri o jävelskap. Utan enkel humor ute på vischan. Dessutom skickliga sångare. Geniala texter... " Under en filt i Madrid, ligger en flicka på glid".... stor poesi!

Killinggänget var rätt stora på vischan när det begav sig. I varje fall på den landsbygden jag växte upp. Däremot fanns det en generationsklyfta, ingen i min föräldrargeneration fattade vad vi skrattade åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in