Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Eller hur hans ex Julia som han varit tillsammans med i 7 år, som han behandlat som skit mot emellanåt ändå stöttar han i detta. Han har aldrig rört henne, har svårt att se att man börjar med dessa tendenser när man är 35.
Du vet då inte mycket om psykisk och fysisk misshandel och destruktiva relationer.
Tror du att man måste börja i tidig ålder för att det ska räknas?
Tror du att ett slag är det enda som räknas?
Det första slaget kan komma när som.
Nu säger jag inte att C har gjort det, men han har enligt J kränkt henne psykiskt och det ingår i kategorin.
Jag ska berätta för dig att innan min polare blev slagen så hade inte bruden med sina 40 bast lagt hand på någon, men lekt med psykisk misshandel i form av att klanka ner på han, kommenterat hans yttre, att han inte dög, att han var ditten och datten, startat bråk för ingenting. Hon sprakade ut han och han kröp tillbaka. Det förhållandet min vän, startade med psykisk misshandel och slutade med fysisk.
Synd att min polare var den som råkade ut för henne när hon skulle göra premiär för sin nya form av misshandel, men fan så tur att hon åkte dit rejält.
Grinandes brud som lekte offer och kunde inte alls förstå varför han hade satt henne i den sitsen.
Det finns ingen ålder när den "karriären" startar och det är många som går tillbaka till förövarna av diverse anledningar.