Idag, 02:53
Medlem
Jacke besöker Skilleras:

https://youtu.be/zn0psG2_Lo4

Vilka jävla tittarsiffror 😆

Inte hunnit lyssna ännu på denna men Jacke får kritik för att skämta om droger och försvara Christopher. Hos Cluee märkte man att Jacke inte förändrats mycket, detta är ett spel att komma tillbaka ytterligare en gång efter att under hösten och januari skämt ut sig ytterligare en gång. Nu försöker han komma in på Internet igen via först en gråtvidieo, sen tystnad, sedan combacker hos Cluee och Skilleras, sen lite vloggande på egen kanal säkert, sedan är han med i dramat igen, Rask sätter han på plats, det blir ännu värre och snart tappar han det igen. Jocke höll på så här förr, märks de är släkt och så fruktansvärt patetiskt. Jacke måste lämna offentligheten men han klarar det inte. Sedan sitta på behandlingshem och vara vaken halva nätterna
Citera
Idag, 04:47
Medlem
Spritnotas avatar
Ska det här "horhus" förklara varför Chippa drog utomlands med sin helt nya flamma från när de möttes?

Självklart förstår jag att Chippa inte sket i dottern de perioder han blev mer eller mindre tvingad att inte ha med henne att göra.

Men fattar Skilleras hur helt sönderslaktade de kommer att bli på alla månader från att Chrippa kom hem från en festival och dumpade både Julia och dottern om de inte redovisar det?

Och hur läget var innan, när Julia inte ville åka till Spanien utan plugga klart sin utbildning till undersköterska? Men ändå åkte med Chrippa till värmen?

Nu menar jag inte detta som stöd till "andra sidan" men genuint nyfiken på när "horhus" börjar och om de överhuvudtaget har koll på halvåret innan Linnéa startar "Chrippadramat" med sin anmälan om misshandel. För, det är verkligen inte så att Chole uppstod från tomma intet dagen efter Chippa hade gjort slut med mamman, för att han planerat vara otrogen med Linnéa.

Som normal människa, så tycker jag att dagen Chippa aktivt börjar skita i barnet är dagen han BOKAR en festival med bruden han ska testa bli ihop med och låtsas som att det är en grabbresa i mängden. Men absolut, övertyga mig han tänkte på sitt barn över prioritera Linnéa i minst ett halvår.

Är dessa sommarmånaderna med i horhus-files?

Axel har ältat att DET INTE SPELAR NÅGON ROLL VEM SOM GJORDE VAD (han fattar inte att det är relevant för han var inte där så kan inte fatta hur det svängde över 4 timmar) men nu kommer han bevisa, utgår jag från, att under dessa svängningar var BARNET #1. Eller? (Nej det tror jag inte. Pappa har inte TID säga hejdå, ska till Barcelona på obestämd tid). Förklara DET, i horhus-filerna. Visa att just det var Jockes plan och fel, tack.

Edit: jag kommer vara HELT öppen för alla bevis. Men förutsätter att de BÖRJAR från dagen Chrippa legit sket i sin dotter och det var runt 7 månader innan han mötte Linnéa.
Senast redigerad av Spritnota Idag kl. 04:51.
Citera
Idag, 05:20
Medlem
Spritnotas avatar
Tro mig jag hatar Rask, Anjo och Jocke men rätt ska vara rätt:

Enligt mig, börjar Chrippa skita i sin dotter när han säger åt mamman att nu drar JAG till Spanien. Detta sker ca 7 månader innan han mötte Linnéa för första gången. För det första säger han upp deras bostad i Östergötland och säger upp sig permanent från jobbet. För HAN jobbar, betalar hyran och står på kontraktet. Inte hans babymama som är mycket yngre men stått vid hans sida länge.

Mamman lämnar sin utbildning och dottern följer med. Sen följer åtskilliga vloggar där han hånar mamman för att det är svårt plugga från Spanien samtidigt som man har en lat natur, det är orimligt varmt och hon lite skämtsamt är värdelös som inte när hon är på BETALD semester hinner plugga, byta böjor på bebis, vara utan körkort (så mycket skit för detta) lagar mat osv. Och är med i vloggarna. Ute och käkar, ute med dottern på lekparker och plaskdammar.

Så, när börjar "horhus" om inte när mamman bevisligen tar mer ansvar för dottern? Gills det bara från någon viss dag, som dagen Chrippa tycker att han saknar sin dotter som mamman tröstat för att pappa inte kan läsa saga (för han är utomlands utan förvarning med sin nya brud) och när pappis saknar och vill köpa märkeskläder så börjar hans "HAN HAR TAGIT ANSVAR"?

Ursäkta men jag tycker Julia är en lat mamma som utsätter barnet för alla möjliga dårar och tror barnet varit som tryggast hos Anna Book, men vad i hela FUCKING helvete att Chrippa skulle vara ansvarsfull och trygg?
Citera
Idag, 09:32
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Makarna Lundström gick på lägenhetsvisningar 2023, iaf påstod dom det. Men dom fick nöja sig med en lägenhet full med svarmögel som hyrdes i 3 hand.

Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Ja fanns vlogg på kanalen innan Linnea raderade den. Båda gick runt och var helt i extas, Christoffer gick runt och skrek och hördes väl 3 kommuner bort.

Nog för dom varit pinsamma med sitt wanna be -rika och leva lyxliv men det här tar nog priset. Roligaste jag hört 😅
Citera
Idag, 09:38
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Jacke besöker Skilleras:

https://youtu.be/zn0psG2_Lo4

Vilka jävla tittarsiffror 😆

Inte hunnit lyssna ännu på denna men Jacke får kritik för att skämta om droger och försvara Christopher. Hos Cluee märkte man att Jacke inte förändrats mycket, detta är ett spel att komma tillbaka ytterligare en gång efter att under hösten och januari skämt ut sig ytterligare en gång. Nu försöker han komma in på Internet igen via först en gråtvidieo, sen tystnad, sedan combacker hos Cluee och Skilleras, sen lite vloggande på egen kanal säkert, sedan är han med i dramat igen, Rask sätter han på plats, det blir ännu värre och snart tappar han det igen. Jocke höll på så här förr, märks de är släkt och så fruktansvärt patetiskt. Jacke måste lämna offentligheten men han klarar det inte. Sedan sitta på behandlingshem och vara vaken halva nätterna

Stort misstag av Jacke att vända sig till Bölman. Han visade direkt att han inte varit seriös med att hålla sig borta, starta om bla bla bla med att gästa honom. Smidigt att skylla på droger när det blev för jobbigt för han. Vore jag Sofia hade jag sagt tänk till lite och bete dig. Men men, han är väl en Berg innerst inne så vad förväntar man sig 🙄

Sjuka tittarsiffror på Bölmans videos btw, otroligt poppis kille, samma med Medviktarna. Är det inte dags att lägga ner denna wanna be influensers-karriären och göra något vettigt istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in