2024-01-05, 22:50
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja tyvärr är 80% av Sveriges åklagare nazifeminister så rättvisa finns inte längre för män.
Åklagaren anklagar, advokaten försvarar och rätten dömer. Så det hade inte spelat någon roll om åklagaren hade en kukmössa på sig, rätten är dem som dömer
Citera
2024-01-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag kan inte ha förståelse hur man inte skyddar sitt barn.
Många som blir fysiskt misshandlade i en relation kan vittna om hur dem hela tiden gjorde allt dem kunde för att skydda sitt barn får att bli misshandlad.
Chrippa lämnar sitt barn med Linnea och vara går ut genom dörren, det fanns inget som hindrade honom från att ta med sig lilla C.
Linnea verkar ju även ha tyckt lilla C var jobbig, så tror absolut Linnea hade varit glad om Chrippa inte lämnade henne med lilla C.
Chrippa gjorde ett val, ett val en normal föräldern aldrig skulle göra.
Chrippa blev anmäld till soc flera gånger, soc missade att det förekom våld i hemmet flera gånger, mycket allvarligt brist hos soc.

Och Chrippas vänner är dem som gör videos och tjänar pengar på att vissa upp hur Chrippa inte skyddade sitt barn från en person han ansåg var farlig, galen, våldsam.

Det hela är vara sjukt.

(Nu skriver jag som att det förtals gänget säger är sant. Jag tror inte det är sant, jag tror inte Linnea är en våldsam, bipolär, psyk galning. Men om hon vore det är Chrippas agerande mycket allvarligt)

Det du tar upp nu har ingenting med aktuell händelse att göra. Av loggarna som publicerats. Vem tycker du låter mest stabil? Någonstans där har du svaret!
Citera
2024-01-05, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Kan du visa bevis på att det var 2 dagar? Jag har bara sett bevis att Chrippa blev häktad.

Konversation mellan Jocke och Linneas mamma. Har nån sett Linnea?

Självklart finns inga bevis hos polisen för en anhållning.
Citera
2024-01-05, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Ni som stödjer Linnea och trånar efter henne kan väl ta henne, så undviker vi att fler goda män blir drabbade av häxan

Haha dagens! Fan man hoppas nästan på det!
Citera
2024-01-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Du som kallat C ”anaboladvärg”, ”inavel”, ”parasit”, ”fitta”, ”tragisk människa” och attackerat exakt alla i hans närhet. Finns mer, bara att kolla. Nu tillhör CCkane plötsligt the inner circle och väljer att inte dela med sig. Det är din rätt, men inser du inte själv hur skevt det låter? Håll klaffen om det istället om du inte vill bli frågad kring det då du inte klarar av det.

Oj vad jobbigt det blev gubben
Citera
2024-01-05, 22:56
Medlem
Linnea kör en Amber och tror hon ska kunna casha ut. Haha i Sverige är det sketna skadestånd gumman. Sen valde du fel snubbe, när skuldsanering för honom kommer uteblir nästan skadeståndet
Citera
2024-01-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Konversation mellan Jocke och Linneas mamma. Har nån sett Linnea?

Självklart finns inga bevis hos polisen för en anhållning.

Vad är en anhållning..? Vilka bevis saknas hos polisen...?
Citera
2024-01-05, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jaså, så vi har två omvända postare i tråden?

CCkane och 400Ben?

De ingår i Chrippas street team/troll team. Chrippa har alltid velat vara i topp på "aktuella trådar "på flashback som lockar fler views på tuben. Negativt eller positivt spelar ingen roll.
Citera
Medlem
Haha, nu försöker klanfittorna t o m stoppa Skabbes tråd här på FB .

(FB) Youtubetråd spårad

Desperation när inte debatten går som man tänkt..?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Skillnaden är att Depp inte misshandlade Amber grovt.

Är Chrippa dömd?
Citera
2024-01-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag vill veta varför polis griper en nästan döende kvinna som precis misshandlats grovt. Och varför är hon på krogen en vecka senare.

Många frågor 🙂

Jag vill ha de super powers hon har!
Att bli grovt misshandlad, ligga i koma för att sen dra ut på krogen. Det är 100% sanning!

Men på riktigt. Folk kan väl ändå inte försvara Linnea på riktigt? Nån som har lust att försöka hur det ens är möjligt? Fan värre än de som tror jorden är platt.
Citera
2024-01-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det du tar upp nu har ingenting med aktuell händelse att göra. Av loggarna som publicerats. Vem tycker du låter mest stabil? Någonstans där har du svaret!

Precis som att meddelandena från oktober inte heller har något med aktuell händelse att göra, inte heller om Linnea nu skulle slagit Chloe i pannan har något med den att göra heller om hon nu var hos Julia den aktuella dagen.
Men eftersom "ni" använder dessa som era bevis så är det ju väldigt rimligt att ifrågasätta att de inte skyddat barnen från detta uppenbarligen farliga monster..

Jag har ställt frågan flera gånger om hur de kunde låta sina barn vars så mycket med Linnea när de nu vetat om hur hon nu skulle vara men inte fått ett enda svar på det så då får man väl, precis som ni gör gällande bild på Linnea, förutsätta att det inte finns någon förklaring för att det bara är skitsnack från deras sida? 🤷🏼‍♂️🙄🤦‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in