2023-09-21, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, fast det är inte vad som framgår i de offentliga handlingarna.

De måste bara ha skrivit fel.

Chrippa ljuger aldrig

Så ingen vlogg igår. Rättegången förstörde det!! Jävla as!
Citera
2023-09-21, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
De måste bara ha skrivit fel.

Chrippa ljuger aldrig

Så ingen vlogg igår. Rättegången förstörde det!! Jävla as!
Så han var på rättegången?
Citera
2023-09-21, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Så han var på rättegången?

Han säger det iaf men han ljuger ju 70 % av sin vakna tid.
Citera
2023-09-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han säger det iaf men han ljuger ju 70 % av sin vakna tid.
Det gör han. Jag vet om att ni hatar chrippa och efter att ha läst denna tråden så tror jag att han är mer farlig än man tror. Han är nog en narcissist och jag tror att han låtsas att vara en bra människa så mycket som han gör för att han är den värsta sorten egentligen. Jag tror att Linnea borde akta sig och vara försiktig. Tycker inte om henne heller men ingen tjej förtjänar att fara illa i våld i nära relationer. Hon kommer aldrig komma ut från förhållandet han kommer inte låta henne. Något måste ske utifrån.
Citera
2023-09-21, 16:51
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/Yv9q30H0
Undrar som sagt var hur Linn3a ställer sig till att flytta ihop med en "bad boy"?

Sjysst förresten att Chrippa i ett mess till cluee, skyller drogerna på sin vän som befinner sig i Thailand...vad kul det blir för Luggen att gå genom kontrollen på arlanda när han återvänder

Han är en jävla fitta, klart som fan att skiten är hans. Den där 3cmc drogen är väl billigt syntetiskt kokain? Inte undra på att han springer ultraspeedad hela dagarna. Även 0.8 gram kokain, jämna och fina siffror man håller åt sin vän.

Dopingen av vår kära PT " jag tar det utomlands" ja visst tjena
Citera
2023-09-21, 16:53
Avslutad
Citat:
Det gör han. Jag vet om att ni hatar chrippa och efter att ha läst denna tråden så tror jag att han är mer farlig än man tror. Han är nog en narcissist och jag tror att han låtsas att vara en bra människa så mycket som han gör för att han är den värsta sorten egentligen. Jag tror att Linnea borde akta sig och vara försiktig. Tycker inte om henne heller men ingen tjej förtjänar att fara illa i våld i nära relationer. Hon kommer aldrig komma ut från förhållandet han kommer inte låta henne. Något måste ske utifrån.
Har han boxat på tjejer tidigare? Eller är det psykisk misshandel du syftar på?
Citera
2023-09-21, 16:58
Medlem
Citat:

Klart han är en falsk fitta. Han som 27 åring accepterade en random vänförfrågan på snap av en då 16 årig tjej. ( redan där luktar det jäääävligt illa)

De började skriva med varandra och även om djupa saker i 6 år innan de träffades för första gången förra året. Och då sa det PANG och de blev förälskade.

Han hävdar att han inte varit otrogen, och även om han inte stoppade kuken i henne, så är detta en emotionell otrohet i mina ögon.

Och frågan kvarstår, varför i helvete skriver man med en random 16 åring?
Citera
2023-09-21, 17:00
Medlem
Citat:
Har han boxat på tjejer tidigare? Eller är det psykisk misshandel du syftar på?
Jag tror inte han boxar tjejer, men definitivt psykisk misshandel, om han är tillräckligt smart för det dock...
Citera
2023-09-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Klart han är en falsk fitta. Han som 27 åring accepterade en random vänförfrågan på snap av en då 16 årig tjej. ( redan där luktar det jäääävligt illa)

De började skriva med varandra och även om djupa saker i 6 år innan de träffades för första gången förra året. Och då sa det PANG och de blev förälskade.

Han hävdar att han inte varit otrogen, och även om han inte stoppade kuken i henne, så är detta en emotionell otrohet i mina ögon.

Och frågan kvarstår, varför i helvete skriver man med en random 16 åring?
Fyfan det är vidrigt, hon ser ung ut nu tänk då hur hon såg ut som 16 åring
Citera
2023-09-21, 17:20
Medlem
Citat:

Min peddo radar blinkar iaf rött där.
Sen kan han försöka försköna det hur mkt han vill i sin efterhandskonstruktion.
Citera
2023-09-21, 17:30
Medlem
Citat:
Jag tror inte han boxar tjejer, men definitivt psykisk misshandel, om han är tillräckligt smart för det dock...

Jag tror inte han utsätter folk för psykisk misshandel medvetet utan det är hans personlighetsdrag. Han kan mycket väl vara omedveten om det. Han har ju visat att han inte är nån duktig taktiker direkt.

Skulle Chrippa bara vara lite mer ödmjuk och snäll, som mot sin dotter, hade han varit en underbar människa. Men brist på empati för andra verkar förstöra det.
Citera
2023-09-21, 17:51
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Min peddo radar blinkar iaf rött där.
Sen kan han försöka försköna det hur mkt han vill i sin efterhandskonstruktion.

https://www.facebook.com/photo?fbid=2349055815230052&set=pb.100003769686087 .-2207520000
2 år sen

https://www.facebook.com/photo?fbid=853584744777174&set=pb.100003769686087. -2207520000
16 åring(7 år sen)

Han va som Lennart B i tidig ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in