2023-08-24, 14:58
Medlem
Ungen är 3 år och har napp och blöja, jösses! Men det blir väl så när man som förälder väljer att uträtta sina behov först.

Fyfan vilken jävla tragisk människa. Skyldig i runda slängar 2 mille på skit, även kola och dopingtorsk, ser ut som 40+ fast han är 34, beter sig som en nionde klassare, värdelös farsa, och en falsk jävel.

Nu ger han ett sken utåt för att verka stark, men jäklar vad han går på sparlåga nu innan kraschen kommer!

Fanskapet ska ge fan i att moralisera hur andra lever sitt liv när han är sämst själv!
Citera
2023-08-24, 15:09
Medlem
CHRIPPA BANGADE CLUEE INTETVJUN!
Såg nyss på Cluees instagram.

Han ville inte svara på följarnas frågor 😀.
Luftslottet. Vilken ynkrygg han är Chrippa!
Ut med språket och gör rätt ifrån dig istället.

Tappade all min respekt jag hade för honom. Feg och ett strutsbeteende med att stoppa huvudet i sanden när han blir synad.
Citera
2023-08-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC

Tappade all min respekt jag hade för honom. Feg och ett strutsbeteende med att stoppa huvudet i sanden när han blir synad.

Kolla hans svar på kommentarerna under senaste videon. Han hade ju " lovat" att förklara skulderna, men verkar ha ångrat sig. Väldigt osköna kommentarer!

Mannen som står vid sitt ord
Citera
2023-08-24, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Dessutom är båda hennes föräldrar arbetslösa, så frågan är om hon är berättigad en plats.

Man har rätt till 15 timmar men gäller ju att utnyttja de också.

Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Lite överdramatiserat? Hon har mer att vinna än han på deras förhållande initialt. När hon kramat ur det hon vill ha så kommer hon att gå vidare. Famedigger, helt enkelt.

Med 700K hos KF
Citera
2023-08-24, 17:41
Medlem
Angående C har man sett att hon alltid varit efter i utvecklingen för sin ålder. Hon utvecklades massor ett tag dock. Sedan kan det vara så att det bara säger hej så har man utvecklats massor. Sådant är individuellt.

Men jag har svårt att se att Julia och Chrippa sitter och läser med henne, lär henne att räkna, utmanar henne osv. Det verkar vara mycket surfplatta och tv. Träffar inte heller barn i sin egna ålder så mycket. Så inte så konstigt. Chrippa kommer aldrig öppna ögonen för hennes släppande utveckling. Satsar 100 kr på att han i kommande video berättar för C hur duktig och välutvecklad hon är för sin ålder. För det är så genomskinlig vad han håller på med.
Citera
2023-08-24, 17:44
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Jag tror hon hänger i ett tag till. Hon blir dels presenterad i en värld hon ser som glamorös, det vill säga ”The social media elit”. Hon får hänga hos Jocke Lundell, hon får gå på röda mattan, hon får åka taxi med TikTok Krille och hon får bada i fint vitt puder. Och hon tänker fortfarande att detta förhållande ska ta henne från Anninge till City.

Dessutom kommer hon att vilja bevisa tråden ( the haters) fel. Så då vill hon inte göra slut, bara för att.

Misstänker att de känner varandra sen innan, Linnea har gått på gymnasieskola i Kristianstad där TikTok-chrille är ifrån + att de är lika gamla.
Citera
2023-08-24, 17:57
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Misstänker att de känner varandra sen innan, Linnea har gått på gymnasieskola i Kristianstad där TikTok-chrille är ifrån + att de är lika gamla.
Ja då har du nog rätt i det.
Citera
2023-08-24, 18:03
Medlem
I kommentarerna senaste videon hånar han Rask för att han inte var på premiären. För det första hans hat mot Rask är inte hälsosamt. Hälsocoachen!

För det andra verkar Rask varit inbjudan, vilket är logiskt då de chattar varje dag, men att han tackat nej pga allt folk.

Sedan är det rätt ironiskt då i WT familjen var varken mamma, pappa, ena brodern eller systern där väl. Härlig familj. Och så hatar han på Rask. Jävla vidrig människa!
Citera
2023-08-24, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
I kommentarerna senaste videon hånar han Rask för att han inte var på premiären. För det första hans hat mot Rask är inte hälsosamt. Hälsocoachen!

För det andra verkar Rask varit inbjudan, vilket är logiskt då de chattar varje dag, men att han tackat nej pga allt folk.

Sedan är det rätt ironiskt då i WT familjen var varken mamma, pappa, ena brodern eller systern där väl. Härlig familj. Och så hatar han på Rask. Jävla vidrig människa!

Glöm nu inte hur rask var! Han är väldigt duktig på att låtsas han också. Tror om han får en skjuts med visningar nu att han snabbt faller tillbaka i gamla vanor. Vad baserar jag det på? När du har 3 ungar och påstår du är rädd för att jobba så du låter tanten sköta allt och påstå du har någon fobi, då har man fan inte gjort någon skillnad. Men att spela in musikvideos halvnaken går bra.

De ända som är roligt i denna fight är att Chrippa går exakt samma väg som sitt hatobjekt rask gjorde. Bara de att rask downfall gick snabbare. Undra när Jocke ska gå in och städa upp efter vuxenbäbisen 2.0
Senast redigerad av Mangostan25 2023-08-24 kl. 19:06.
Citera
2023-08-24, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Lite överdramatiserat? Hon har mer att vinna än han på deras förhållande initialt. När hon kramat ur det hon vill ha så kommer hon att gå vidare. Famedigger, helt enkelt.

Det återstår att se. Lämnar hon inte så är hon väl så korkad som du påstår. Jag vill tro att hon inser sitt eget bästa. Hon kan väl göra en massa content på sitt tidigare liv med Chrippa, säkert många som vill kolla
Citera
2023-08-24, 19:32
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Jag tror hon hänger i ett tag till. Hon blir dels presenterad i en värld hon ser som glamorös, det vill säga ”The social media elit”. Hon får hänga hos Jocke Lundell, hon får gå på röda mattan, hon får åka taxi med TikTok Krille och hon får bada i fint vitt puder. Och hon tänker fortfarande att detta förhållande ska ta henne från Anninge till City.

Dessutom kommer hon att vilja bevisa tråden ( the haters) fel. Så då vill hon inte göra slut, bara för att.
Börjar med fillers och slutar med att hon suger kuk på Onlyfans och en avdankad D kändis som slåss om 15 minuter i rampluset bland alla ph deltagare.
Tror de båda har att vinna på det, Chrippa får tömma kulorna och hon får sina followers.
Citera
2023-08-24, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC

Varför bangade han? Vad fan är det för fjoll fasoner. Ush. Vad skulle intervjun handla om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in