Citat:
Ursprungligen postat av
Rosentry
Jag är ju kvinna och vet ju inte hur det ser ut på andra sidan, men jag antar att det finns mycket att störa sig på där också.
Tråkigt att du inte får fler matchningar, Tinder verkar vara något godtyckligt. Mina råd var rent generella. Många män pekar på den här statistiken om 80/20 procent men männen profiler är ofta helt otroligt dåliga. Känns nästan ibland som att de inte vill träffa någon när de lägger upp gryning bilder och säger att de gillar att dricka kaffe. Om män i allmänhet bara förbättrad dem tror jag många skulle få fler matchningar.
Med det sagt är jag rätt nyfiken på vad männen tycker är problemet i kvinnornas profiler
Oj, vart ska man börja? Kanske med alla ”finurligheter” kvinnor lägger till i sina profiler för att verka unika, men i princip alla kvinnor har dessa ”finurligheter” i sin bio. Gärna något om vin. Eller katter. Eller ska vi ta klassikern ”min vän Fläsk-Bea måste godkänna dig”. Gulligt hihi.
Eller alla kvinnor som är ensamstående men som ”saknar någon att dela stora och små saker i livet med”. Som ”hellre tar en hemmakväll i soffan till en dålig (pick me, jag har humor!) film än en kväll på stan”.
Ni är inte unika, ni är alla likadana; bekräftelsekåta luder som tror ni ska hitta Him på Tinder som ska ta eran värld med storm. Det förtjänaaaaar ni 🥰
Sånna kvinnor är extra skönt att knulla och sedan bara ghosta.