Citat:
Ursprungligen postat av
Arnebrylenius
A S o G är bra. Har respekt för att man gillar olika. Men, just det lite "bonniga", den blyga kunden som inte vågar kliva fram, "byta barkisar (franskbröd) mot en reparation"

o.s.v kolla gärna.
Jo, men kan uppskatta det där lite. Trots allt ett Sverige som jag saknar, även fast jag aldrig var en del av det. Det underfundiga, ödmjuka, mer eftertänksamma Sverige. Tvärtemot FoF, Schulman-Sverige, som killinggänget tyvärr kanske banade väg för. Funderar på att se "Monopol" nån gång. Några andra rekomendationer?