Citat:
Ursprungligen postat av
Bandydraken
Ja, men de sa inte ens det!
En jävla massa gnäll från Schyffert som fortfarande var sur för han inte fick ett tack när han hade ringt några samtal och bokat hotellrum för 20 år sedan, det hann man med. Och hjältevändningen när han äntligen kom på att han kunde lära sig vara rolig själv och faktiskt bidra med något vettigt fick ytterligare en halvtimmes programtid.
Någon slags skill lärde han ju sig, för han lyckades bli årets komiker trots att han inte är rolig...
Herr Schyffert är en patetisk pajas, tror han borde få avhuggna händer och skithårda knivstick, utan att döda, så löjlig tycker jag han är ( Okej, det är nog sängdags för mig nu) Henrik, ta det som det är...