2024-01-05, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Exakt! Våld i båda dess former har han blivit utsatt för. Kapade konton, ja hon har berövat honom allting. Hon ville sänka honom. Och har du hängt med i tråden från början vet du att jag inte är ett fan av Chrippa, men jag är inte heller ett fan av falska anklagelser. Hoppas sanningen får segra och att onda krafter får ett helvete!
Absolut enig med dig, jag har inte varit nådig i tråden, kolla min posthistorik så ser du vad jag påpekat.
Det jag misstänkt har visat sig vara sant, tyvärr och jag hoppas att hela sanningen kommer fram.
Citera
2024-01-05, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Njae det lär väl bli fängelse då han har villkorlig dom?
Det är inte givet. Ibland kan domstolar baka in två olika brott i ett straff, om brotten ligger nära varandra i tiden.
Citera
2024-01-05, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Senaste protokollet som är publicerat säger Grov Misshandel.

Har det ändrats så kommer det stå vid en eventuell förlängning av häktningen eller vid frisläppande.
Nej.
Det var vad åklagaren ansåg, rätten ansåg att det stannade vid misshandel.
Citera
2024-01-05, 14:10
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Du vet inte hur det är när man blir kär i en med borderline. Om vi vänder på det. Brukar kvinnan som blir misshandlad i en relation lämna efter första slaget? Det dröjer oftast många gånger innan man har ork och uppbackning att göra det. Man lever på hopp om att det aldrig ska ske igen. För ena sekunden kan allt vara hur bra som helst, för att i nästa sekund vara ett jävla mörker. Psykologi är inte din paradgren, det märks!

Nu är det inte psykologi som avhandlas i domstol utan gällande rätt.

Och ska vi gå in på psykologi så visst kan vi resonera som dig och offergöra denne stackars lille mentalt svage vuxne karl.

Löjligt!
Citera
2024-01-05, 14:10
Medlem
KungPungPats avatar
personligen är jag fet nojig över fet anjo och fet julle att dom ska skada cloe OM/när dom inser att misshandel bevisas genom sår.. och att dom skadar cloes panna för att dom nu har anklagat nån för barnmisshandel utan att dom bevisen finns där i pannan på cloe.

Hade önskat att snuten hämtade ungen eftersom anjo och julle verkar ha en psykos där dom nog kan skada barnet som dom redan har utnyttjat dvs använt för att bevisa brott som aldrig hänt enligt de fysiska bevis som inte finns i pannan.

Vad dessa idioter är kapabla till är redan läskigt nog att bevittna.

Men men, man får knyta näven i fickan och be för Anjo och Julles arrestering.
Citera
2024-01-05, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Det är inte givet. Ibland kan domstolar baka in två olika brott i ett straff, om brotten ligger nära varandra i tiden.

Han är redan dömd till villkorlig dom förra året så han har 2 års prövotid. Torskar han för misshandel nu så lär de med allra största sannolikhet bli några veckor på klass 3 anstalt.

Jacke gjorde en intervju på sin kanal med någon polare som hade suttit på klass 3, blir ju perfekt att göra en uppföljare med borsan sen om hans upplevelse där.
Citera
2024-01-05, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
personligen är jag fet nojig över fet anjo och fet julle att dom ska skada cloe OM/när dom inser att misshandel bevisas genom sår.. och att dom skadar cloes panna för att dom nu har anklagat nån för barnmisshandel utan att dom bevisen finns där i pannan på cloe.

Hade önskat att snuten hämtade ungen eftersom anjo och julle verkar ha en psykos där dom nog kan skada barnet som dom redan har utnyttjat dvs använt för att bevisa brott som aldrig hänt enligt de fysiska bevis som inte finns i pannan.

Vad dessa idioter är kapabla till är redan läskigt nog att bevittna.

Men men, man får knyta näven i fickan och be för Anjo och Julles arrestering.

Den enda som har psykos här är du.
Citera
2024-01-05, 14:16
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej.
Det var vad åklagaren ansåg, rätten ansåg att det stannade vid misshandel.

Vilken rätt? Han sitter häktad i väntan på utredning. Efter utredningen är klar fattar rätten sitt beslut.

Ifall det finns en paralellt universum för bar chrippa så är det ju bara att du langar upp ett protokoll från den rätten.

Chrippa är häktad för GROV Misshandel vad ni fan boys än vill tro.

Stockholms TR B 19847-23 Aktbil 8
Citera
2024-01-05, 14:20
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Vadå grov misshandel. Snubben sitter för en vanlig misshandel. Inget märkvärdig. Kommer ändå bara sluta i någon dagsbot.

Varför försöker du förringa brottsrubriceringen?

>> GROV MISSHANDEL

>> Stockholms TR B 19847-23
>> Aktbil 8
Citera
2024-01-05, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Haha ja för han Gustav litar jag ju så mycket på!

Jag har ingen aning om vem den kisen är. Har sett honom ett par gånger i Jocke o Jonnas videos o i Chrippas men känns spontant rätt osympatisk. Men han borde ha bättre insyn än Flashback tänker man...
Citera
2024-01-05, 14:22
Medlem
Citat:

Har sett andra grejer där det varit våldsamt upplopp och misshandel där man varit hundra på att vederbörande får sitta men man har bakat in det. Nu har han suttit häktad ett tag så absolut inte givet skulle jag säga.
Citera
2024-01-05, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Tror nog det kan ha framkommit en del under de förhör polisen har/haft med honom nu när han är häktad! Han vore urbotad korkad om han väljer att skydda Linnea.
Fan vet, det är ju den där förɓannade stoltheten, han vet inte om vad som basuneras ut i detta nu. Han är totalt ovetandes om vad Anjo, Rask, Cluee, Jocke mfl sitter och påstår och visar upp.
Christofer har inte överklagat häktningen sv någon anledning, vilket gör att jag tror att han förstår att han gjort någonting som inte går att förneka.
Jag hoppas däremot att han berättar, själv om vad han utsatts för.
Han är ovetandes och är inte medveten om detta drev som pågår, han kanske vill ha så lite exponering av sitt dåliga val som möjligt, förnedringen att ha blivit utsatt för psykisk och fysisk misshandel av någon han gett sin själ.
Alla "haters" som varnat honom, skulle dom få rätt?
Alltså, jag tycker så jävla synd om honom för detta, frågan är vad som händer när han förstår innebörden av allt. Jag hoppas han får stöd och hjälp och att han inte gör sig själv illa.
Allt kan bli bra, men då krävs det att han lägger fram korten på bordet, även svarte petter. Kommer han våga göra det? Jag hoppas det, för hans egen skull och framförallt för Chloes skull.
Hon har inte valt detta och att bevittna hur Anjo agerar med barnförhör och liknande, blir jag mörkrädd.
Undrar vad han själv skulle säga om han hamnade i kurran och någon förhörde hans barn om pappa brukar slå mamma etc?
Ingen får nämna ANJOs namn och absolut inte hans barn eller fru eller ekonomi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in