Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Tror nog det kan ha framkommit en del under de förhör polisen har/haft med honom nu när han är häktad! Han vore urbotad korkad om han väljer att skydda Linnea.
Fan vet, det är ju den där förɓannade stoltheten, han vet inte om vad som basuneras ut i detta nu. Han är totalt ovetandes om vad Anjo, Rask, Cluee, Jocke mfl sitter och påstår och visar upp.
Christofer har inte överklagat häktningen sv någon anledning, vilket gör att jag tror att han förstår att han gjort någonting som inte går att förneka.
Jag hoppas däremot att han berättar, själv om vad han utsatts för.
Han är ovetandes och är inte medveten om detta drev som pågår, han kanske vill ha så lite exponering av sitt dåliga val som möjligt, förnedringen att ha blivit utsatt för psykisk och fysisk misshandel av någon han gett sin själ.
Alla "haters" som varnat honom, skulle dom få rätt?
Alltså, jag tycker så jävla synd om honom för detta, frågan är vad som händer när han förstår innebörden av allt. Jag hoppas han får stöd och hjälp och att han inte gör sig själv illa.
Allt kan bli bra, men då krävs det att han lägger fram korten på bordet, även svarte petter. Kommer han våga göra det? Jag hoppas det, för hans egen skull och framförallt för Chloes skull.
Hon har inte valt detta och att bevittna hur Anjo agerar med barnförhör och liknande, blir jag mörkrädd.
Undrar vad
han själv skulle säga om han hamnade i kurran och någon förhörde hans barn om pappa brukar slå mamma etc?
Ingen får nämna ANJOs namn och absolut inte hans barn eller fru eller ekonomi