Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Polisen/utredarna sitter nog på helheten och det kommer antagligen göras profilering med jämförelse av hennes andra skickade meddelanden och skrifter för att se hur sannolikheten ligger till att det skulle vara hon som skrivit det. Så även fast det är de här delarna de sprider nu är det tack och lov inte det utredningen går på. Men att de nu gör som de gör är ju egentligen bara självmål efter självmål.
Ja dom lär ju åka till domstol nu när dom har hittat en människa som är så ond att att det blev samhällsnytta att grovt förtala henne. Det ska inte vara svårt för dom att förklara hur kriterierna ser ut för när förtal blir laglig samhällsnytta för att barn har misshandlats utan att få fysiska skador som bevisar misshandeln.. och för att stoppa förövaren innan fler barn misshandlas utan att få skador som bevisar misshandeln.. genom uthängning då det var bråttom att typ efterlysa och förtala Linnea för att främlingar på nätet behövde leta rätt på henne och ta lagen i egna händer för att stoppa misshandel som inte har skadat nån.
Det tar för lång tid att gå till polis och anmäla och vänta på domstolar , och vem vet hur många barn som lämnas oskadda som Cloe efter misshandeln som Linnea begick och planerar fler så svenska folket tvingades hämta hö gafflar och facklor för att söka rätt på häxan och elda upp henne på bål , för barnens skull lixom.
Har du högaffel till mig också ikväll så att vi kan jaga häxan och vara hjältar som Anjo för barns rätt att inte utnyttjas eller misshandlas av onda Linneahäxan?
Citat:
Ursprungligen postat av
karlenn
Att Linnéa inte verkar vara helt mogen för sin ålder är uppenbart, man kallar inte en sambos dotter för horunge, ful, missbildad och allt där till. Jag väljer att tro att konversationerna är äkta, däremot tycker jag att det är beklämmande att vi inte får se ett fullständigt underlag. Som du själv säger så finns det säkerligen en hel del som Chrippa sagt som man inte valt att ta med.
Ingen skriver så lol det är därför jag inte tror på skiten.
Det ser ut som en psykopats ide av hur en kvinna ska utmålas som galen, dysleksig, arg, deppig, ond och allt negativt som kan klämmas in i några rader text på en bild.
Det är ren propaganda då den ALLTID är extremt vinklad åt enbart ett håll och det finns ingen neutral ståndpunkt att ta efter att man trott på propaganda som vinklar läsaren till ett extremt vinklat tänk där nån blir ett sånt monster att folk vill gasa ihjäl folk som utmålats som onda på alla möjliga sätt.