2024-01-05, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Hans intervju med barnet är viktigt för oss som inte sett det för att hänga med lite i snacket om just den scenen om du förstår hur jag tänker? Sen är det väl bara en piss i havet av vad ANJO kommer lägga fram för mer "bevis" efter tidens gång Vi sa igår att vi vill se mer bevis ANJO och vips så va det en intervju med dottern till anaboladvärgen! Lite komiskt är det hehe och stärker inte ett skit av vad han säger då trovärdigheten är NOLL hos honom fast han har så mycket "bevis"! Hela klanen Lundell/Berg drar i trådarna som vanligt och som alltid kommer det gå åt skogen

Så viktigt är det inte för flashbackare. Det är ett barn, och jag delar aldrig något som rör barn. Jag är bara tacksam för att det sparades innan han redigerade bort det
Citera
2024-01-05, 11:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ungefär som att Rask utifrån video två om chrippa-dramat efter att ha blivit kontaktad av någon som åtminstone påstår sig vara från Linneas sida och som uppenbarligen bad om att han inte skulle göra content på det men det första han gör är att visa detta direkt för Jocke vilket nu även personen i fråga konfronterade honom för men då var det ju självklart att Rask skulle visa sin "kompis" (snarare: tar tillfället i akt att försöker visa sig användbar och slicka röven på Jocke helt ren) och dessutom sedan göra just content av det.

Ja det är väl bara att tacka och ta emot att anjo just nu kör dödsstöten av sin kanal. Att mjölka content och tittare ur icke offentligt släppt "bevis" (ensidig pajkastning) i ett brottsfall som är under utredning och även används sig av någons barn (han som för bara någon kväll sen gjorde en visserligen helt värdelös distrack mot Cluee för bland annat användningen av barn i videos då han även använde hans son och tyckte det var okej eftersom Cluee publicerat detta själv först).
Äckliga kräk.
Jocke och Anjo har vetat om att Linnea är ett fan av Jocke, det är vidrigt att Christofers egna familj med Julia och Chloe offrats för att kunna göra content, leka polis, psykolog, domstol, dokumentär och biofilmskapare.

Snacka om att hugga sin egen bror i ryggen.
Citera
2024-01-05, 11:30
Medlem
Anktalares avatar
Skulle jag vara denna Linnea så skulle jag använda mig av deras förtalsformulär. Så kanske iaf denna Anjo slutar förtala, då hans levebröd ligger jäkligt risigt till.

https://support.google.com/youtube/answer/6154216?hl=sv
Citera
2024-01-05, 11:50
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Skulle jag vara denna Linnea så skulle jag använda mig av deras förtalsformulär. Så kanske iaf denna Anjo slutar förtala, då hans levebröd ligger jäkligt risigt till.

https://support.google.com/youtube/answer/6154216?hl=sv

Anjo frågade väl sig själv vad han hade tyckt som frihetsberövad om nån förhörde hans barn om grova brott för att visa förhöret på internet för att tjäna pengar på det och för att förtala kvinnan som tagit hand om ungen i typ ett års tid.

Sen insåg Anjo att Chrille kanske stämmer Anjo eller slår ut tänder på Anjo för användandet av Chrilles barn på ett sånt sätt som får folk att kräva inlåsning av tjockisdemonen Anjo.. typ.
Citera
2024-01-05, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Anjo frågade väl sig själv vad han hade tyckt som frihetsberövad om nån förhörde hans barn om grova brott för att visa förhöret på internet för att tjäna pengar på det och för att förtala kvinnan som tagit hand om ungen i typ ett års tid.

Sen insåg Anjo att Chrille kanske stämmer Anjo eller slår ut tänder på Anjo för användandet av Chrilles barn på ett sånt sätt som får folk att kräva inlåsning av tjockisdemonen Anjo.. typ.

Hövdingen sa ifrån när Anjo skröt om sin geniala plan
Citera
2024-01-05, 11:55
Avslutad
https://youtu.be/tNleTvWFxhk?si=AOUUdSVIQda8M0mU
Värt att kolla på denna.
Anjo och Lisen pratar om hur vidrigt Cluee betett sig, när han exposade Anjos företag och skulder...det var för djupt grävt...
HUR kan Anjo tas seriöst?
VEM är han att uttala sig om någonting?

Han känner sig skyddad av Joakim Lundell.

Vad händer den dag Jocke säger att Anjo aldrig mer får nämna hans namn eller prata om honom, för då kommer det bli ett helvete?
Citera
2024-01-05, 11:58
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hövdingen sa ifrån när Anjo skröt om sin geniala plan

Menar du jockiboi?
Ville jocke att Anjo klipper bort utnyttjandet av barn för grovt förtal men att videon där Anjo säger förtal ska stanna kvar med en titel som säger att videon handlar om att ungen bevisar obevisad barnmisshandel?

Dom har ju kortslutning i huvudet på nå vis isf.
Citera
2024-01-05, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/tNleTvWFxhk?si=AOUUdSVIQda8M0mU
Värt att kolla på denna.
Anjo och Lisen pratar om hur vidrigt Cluee betett sig, när han exposade Anjos företag och skulder...det var för djupt grävt...
HUR kan Anjo tas seriöst?
VEM är han att uttala sig om någonting?

Han känner sig skyddad av Joakim Lundell.

Vad händer den dag Jocke säger att Anjo aldrig mer får nämna hans namn eller prata om honom, för då kommer det bli ett helvete?

Det kommer när Chrippa får reda på drevet där Anjo la ut hans dotter. Chrippa är trög, men inte så trög att han inte fattar att även den oklippta version finns därute. Sen har ju givetvis Anjo den också, till senare behov
Citera
2024-01-05, 12:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Menar du jockiboi?
Ville jocke att Anjo klipper bort utnyttjandet av barn för grovt förtal men att videon där Anjo säger förtal ska stanna kvar med en titel som säger att videon handlar om att ungen bevisar obevisad barnmisshandel?

Dom har ju kortslutning i huvudet på nå vis isf.

Jag vet inte men jag kan tänka mig att Jocke ändå förstår att det är för långt att ta med typ allt
Citera
2024-01-05, 12:12
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Jag vet inte men jag kan tänka mig att Jocke ändå förstår att det är för långt att ta med typ allt

Jockiboi ler när vi inte ser.

Att han dirigerar allt, bakom solglasöga så ballt.

Tveksam till att Jockiboi kontaktar Anjo och berättar om det grova förtalet och slutet på Anjos karriär.

Jockiboi har ju typ hjärntvättat Anjo och förtalarna till att tro att grova förtal är samhällsnytta som man får göra bara offret är tillräckligt ond för att rättfärdiga uthängningen som klandervärd och en fara för hela Sveriges befolkning som måste varnas för fuskbyggare som tar för mycket betalt eller barnvakter som misshandlar utan att lämna fysiska märken.

Dyker väl upp en video snart med Chrilles unge med ett sår i pannan för att "Linnea" gjorde det för två veckor sen men dom har avvaktat med att ge oss dessa bevis.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-05 kl. 12:20.
Citera
2024-01-05, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigitalDreams
Alltså, rätt tragiskt att se en handfull personer här sitta, i ren och skär panik, och hacka på Anjo, Jocke Rask m.fl, trots att det är så lätt att se igenom Er agenda, där Ni hyllar Cluee som beter sig väldigt illa och barnsligt med sin mobbing och förlöjligande av andra kreatörer. Antar att detta är samma klientel som hyllar Olof K också?

Skärp Er, hur gamla är Ni egentligen?
Cluee är en gudagåva i jämförelse med dem du rabblade upp.
Citera
2024-01-05, 12:56
Avslutad
Citat:
Det kommer när Chrippa får reda på drevet där Anjo la ut hans dotter. Chrippa är trög, men inte så trög att han inte fattar att även den oklippta version finns därute. Sen har ju givetvis Anjo den också, till senare behov
Anjos försvarstal om varför han gör dessa videos, är så otroligt dumt, Chrippa Jo-a-kim Lun-dells lillebror sitter häktad för misshandel blablabla
Redan där, gör han sig skyldig till förtal.
Sen går han vidare och berättar om att han är så investerad i fallet och att det kommit upp saker som han behöver gå ut med?!
Han är så pass informerad att han kan inte blunda för det här, utan rättvisan och sanningen måste komma fram...
Han uppmanar följare att följa hans instagram där han lägger upp nyinkomna stories som ligger i 24 timmar.

Vid 2 minuter in:
"Öh, det här är någonting som allmänheten behöver veta om för att när en sån här sak händer en offentlig person, handlar det inte bara om vad rättegången säger, eller vad polisen säger och så vidare, utan när man är offentlig så blir oavsett om man vill det eller inte, det ju typ också en offentlig rättegång också där folket kommer tycka och tänka sitt, oavsett vad personen har gjort eller inte gjort så är det många som bildar en uppfattning och står fast vid den uppfattningen oavsett vad domen säger.."

Han promotar att han kommer ha en heldel intervjuer, Julia kommer komma till studion och berätta sin syn..

Anjo leker Judge Judy....

Den sista skälvande minuten, med sorglig bakgrundsmusik säger Anjo följande:
"För att det är liksom Julia som måste försöka förklara för Chloe v-v-varför pappa inte är här just nu. Det ska inte va så. Det ska definitivt inte va så. Som sagt, jag kommer att uppdateta mer, eh jag kommer att ha intervjuer på kanalen så prenumerera om ni vill se det som sagt ni behöver inte ha notiser om ni inte vill, men så länge ni prenumererar så får ni mig i flödet åtminstone, vill ni se information snabbare, direkt när jag får det, sånt som inte är med i youtubevideos och så vidare, som också kan vara väldigt känsligt att ha på youtube, eh, jag bryr mig inte så mycket om min instagram, försvinner den så försvinner den, jag bryr mig inte så mycket, men youtube är mer känslig, där är jag lite mer försiktig.

Medan han säger detta, tvår han sina händer, han mår så jävla bra nu, när han får vara högsta skvallercentral.

Jag mår fan illa.

https://youtu.be/bWRtgXLHxL4?si=kNZZJFb1sl_Syccs

Christofer, jag beklagar din situation.
Din mardröm önskar jag ingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här