2024-01-05, 04:11
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Haha hela den här soppan är ju fan comedy gold, Anjo slickar som vanligt Jocke rövhål.
Kommer bli kul den dagen Anjo inte kommer överens med Jocke längre och han börjar lägga ut alla deras privata konversationer lol.
Är övertygad att det kommer hända en vacker dag, Anjo verkar vara sånt jävla smuts till människa. Man blir mörkrädd, Anjo skulle kliva över lik för att släppa nästa Youtube film.
Citera
2024-01-05, 04:39
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestmotfolkgrupp
Haha hela den här soppan är ju fan comedy gold, Anjo slickar som vanligt Jocke rövhål.
Kommer bli kul den dagen Anjo inte kommer överens med Jocke längre och han börjar lägga ut alla deras privata konversationer lol.
Är övertygad att det kommer hända en vacker dag, Anjo verkar vara sånt jävla smuts till människa. Man blir mörkrädd, Anjo skulle kliva över lik för att släppa nästa Youtube film.

Anjo började typ sin karriär genom att exposa jocke men för att Anjo idoliserade jockiboi och ville ha jockes uppmärksamhet bara.
Jocke röt till åt Anjo i en livevideo chat på youtube vilket startade Anjos tunga som har slickat bajs sen dess.
Idag är Anjo beroende av jockes drev och det har varit knapert för Anjo sen häxjakten på Joz.

Nu gav jockiboi ett drev som försörjer Anjo fram tills rättegången mot Chrille.. sen är Anjos "karriär" över och det blir dags att bli dömd för grovt förtal och övergrepp i rättssak för dessa dagar som är kvar till rättegång då drevet tar slut.

Fram tills dess pumpas förtalen ut till oss genom internätet.. då vi är domare tycker Anjo.
Citera
2024-01-05, 05:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Anjo började typ sin karriär genom att exposa jocke men för att Anjo idoliserade jockiboi och ville ha jockes uppmärksamhet bara.
Jocke röt till åt Anjo i en livevideo chat på youtube vilket startade Anjos tunga som har slickat bajs sen dess.
Idag är Anjo beroende av jockes drev och det har varit knapert för Anjo sen häxjakten på Joz.

Nu gav jockiboi ett drev som försörjer Anjo fram tills rättegången mot Chrille.. sen är Anjos "karriär" över och det blir dags att bli dömd för grovt förtal och övergrepp i rättssak för dessa dagar som är kvar till rättegång då drevet tar slut.

Fram tills dess pumpas förtalen ut till oss genom internätet.. då vi är domare tycker Anjo.

Han är noga med att alla skall yttra sina åsikter. Det gör vi men vi är anonyma så förtalsdelen får han stå med själv
Citera
2024-01-05, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Denna video där Anjo låter rask gästa och dom sitter och skvallrar och mår så gott, snackar Anjo om anledningen till varför Cluee sa upp kontakten med Anjo och de andra i gruppen därför att han inte litade på någon av dom, då "någon" nämligen Rask, skvallrat till Jocke, som kontaktade Hallgren som i sin tur gick på Cluee, som hade snackat skit om Jocke i gruppen.

Är det så konstigt att inte våga lita på en sån liten grupp människor, att man tror att man är vänner/kollegor, där man blir rapporterad om att man snackat skit om någon, när man varit förtrolig, bland "vänner".

Detta var alltså anledningen till att Anjo blev sur, för att han inte fick veta varför Cluee sa upp kontakten och snacket började gå om att Anjo gjort någonting... saken är att Cluee inte visste vem i gruppensom skvallrat, därav ströp han kontakten med samtliga.

Vem var ormen då? Rask som skvallrade till Jocke om att Cluee snackade skit....

Anjo berömmer sin egna talang, han sviker aldrig en vän...

Lyssna på vad Anjo säger vid 42 minuter in...

https://youtu.be/z1oDGx-VYMs?si=EsYUhYdrYP313XjM

Otroligt hur dessa två säger emot sig själva.

Ungefär som att Rask utifrån video två om chrippa-dramat efter att ha blivit kontaktad av någon som åtminstone påstår sig vara från Linneas sida och som uppenbarligen bad om att han inte skulle göra content på det men det första han gör är att visa detta direkt för Jocke vilket nu även personen i fråga konfronterade honom för men då var det ju självklart att Rask skulle visa sin "kompis" (snarare: tar tillfället i akt att försöker visa sig användbar och slicka röven på Jocke helt ren) och dessutom sedan göra just content av det.

Ja det är väl bara att tacka och ta emot att anjo just nu kör dödsstöten av sin kanal. Att mjölka content och tittare ur icke offentligt släppt "bevis" (ensidig pajkastning) i ett brottsfall som är under utredning och även används sig av någons barn (han som för bara någon kväll sen gjorde en visserligen helt värdelös distrack mot Cluee för bland annat användningen av barn i videos då han även använde hans son och tyckte det var okej eftersom Cluee publicerat detta själv först).
Äckliga kräk.
Citera
2024-01-05, 06:52
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ungefär som att Rask utifrån video två om chrippa-dramat efter att ha blivit kontaktad av någon som åtminstone påstår sig vara från Linneas sida och som uppenbarligen bad om att han inte skulle göra content på det men det första han gör är att visa detta direkt för Jocke vilket nu även personen i fråga konfronterade honom för men då var det ju självklart att Rask skulle visa sin "kompis" (snarare: tar tillfället i akt att försöker visa sig användbar och slicka röven på Jocke helt ren) och dessutom sedan göra just content av det.

Ja det är väl bara att tacka och ta emot att anjo just nu kör dödsstöten av sin kanal. Att mjölka content och tittare ur icke offentligt släppt "bevis" (ensidig pajkastning) i ett brottsfall som är under utredning och även används sig av någons barn (han som för bara någon kväll sen gjorde en visserligen helt värdelös distrack mot Cluee för bland annat användningen av barn i videos då han även använde hans son och tyckte det var okej eftersom Cluee publicerat detta själv först).
Äckliga kräk.

Dom här Anjo och förtalsexperten Rask tror att Linnea döljer sanningen om sitt brott mot Chrille genom att inte yttra sig..

dom kan aldrig räkna ut att det vore grovt förtal att yttra sig om en misshandel som man har blivit utsatt för , då folk hade blivit arga på Chrille om hon yttrade sig.. vilket är vad förtal är.. att hänga ut nån som klandervärd för att få andra att hata personen som hängs ut.

Dom kan därför heller aldrig räkna ut att dom själva har begått grovt förtal genom att hävda att Linnea är så klandervärd att hon döljer sitt brott genom att inte yttra sig.. för att lura folk till att hata Linnea.

Visst blir det en stor aha upplevelse för dom när dom väl får lära sig vad förtal är.

Och att jockiboi inte är en jurist.
Citera
2024-01-05, 07:14
Avslutad
Jag kan se hela tattarligan stolpa in i rättssalen och en efter en säga - Jag är en offentlig person
Som om det har någon betydelse
Jag hoppas Linne får bra stöd och hon är smartare än alla dem andra tillsammans. Aldrig trodde jag att man skulle se någon med IQ 55 öppna käften och få knatteföljarna med i drevet. Det är fan skrämmande och man undrar på allvar vart Sverige är på väg
Nu är Chrippa borta en stund och Jocke tar aldrig sina fajter så skall någon söka upp mig så blir det väl BL-Banjo
Citera
2024-01-05, 08:49
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag vill veta vad Lisen tycker om Anjos tilltag att förhöra barn för content

Missat detta! Har du länk till när man ser ungen i videon? ANJO har "redigerat bort" det för respekt mot familjen eller nått sa han i videon jag såg..
Citera
2024-01-05, 09:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Missat detta! Har du länk till när man ser ungen i videon? ANJO har "redigerat bort" det för respekt mot familjen eller nått sa han i videon jag såg..

Du tror inte att Anjo tog bort dem delarna av en annan orsak? Att han skulle respektera familjen är så off-Anjo
Citera
2024-01-05, 10:04
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Du tror inte att Anjo tog bort dem delarna av en annan orsak? Att han skulle respektera familjen är så off-Anjo

Såklart är det så! ANJO gör allt för egen vinning det är sen gammalt
Citera
2024-01-05, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Såklart är det så! ANJO gör allt för egen vinning det är sen gammalt

Då förstår varför jag inte delar med mig
Citera
2024-01-05, 10:25
Medlem
Alltså, rätt tragiskt att se en handfull personer här sitta, i ren och skär panik, och hacka på Anjo, Jocke Rask m.fl, trots att det är så lätt att se igenom Er agenda, där Ni hyllar Cluee som beter sig väldigt illa och barnsligt med sin mobbing och förlöjligande av andra kreatörer. Antar att detta är samma klientel som hyllar Olof K också?

Skärp Er, hur gamla är Ni egentligen?
Citera
2024-01-05, 10:33
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Då förstår varför jag inte delar med mig

Hans intervju med barnet är viktigt för oss som inte sett det för att hänga med lite i snacket om just den scenen om du förstår hur jag tänker? Sen är det väl bara en piss i havet av vad ANJO kommer lägga fram för mer "bevis" efter tidens gång Vi sa igår att vi vill se mer bevis ANJO och vips så va det en intervju med dottern till anaboladvärgen! Lite komiskt är det hehe och stärker inte ett skit av vad han säger då trovärdigheten är NOLL hos honom fast han har så mycket "bevis"! Hela klanen Lundell/Berg drar i trådarna som vanligt och som alltid kommer det gå åt skogen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in