2024-01-14, 04:02
Avstängd
KungPungPats avatar
Anjo har gjort en musikvideo mot eller om mobbning: https://youtu.be/KtuDmYm_1sk?feature=shared

Bråka inte med fel mobboffer för då blir det en exposevideo som doxar dig, från mobbningsmotståndaren Anjo.
Citera
2024-01-14, 07:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/6r0Z_Z5y0pw?si=gBaL0Us3VEb5Zg6k

Anjo ringer och gnäller och snackar skit om andra kreatörer till Cluee, som försöker få honom att va tyst eftersom han sitter i lajv...Anjo blir lite upprörd över att Cluee inte sa till, vilket Cluee visst gjorde....

Lilla svallerPönta som bara måste berätta om alla dumma kompisar för att söja sympatier, hobbigt att bli påkommen🤣🤣

Vilket härligt sätt att börja dagen på. Det här var fan awesome
Anjo blir tagen med handen i syltburken när han snackar skit och gillar det inte
Tack som fan för den, nu är jag glad
Citera
2024-01-14, 07:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
En liten annan tanke som jag vill dela:

Har ni några teorier varför ingen vågar göra en video/granska ur en kritisk synvinkel det som just nu sker av Klanen?!

Jo visst det sker här på Flashback - men jag menar officiellt - där någon sätter ner näven kring allt.

Lyssnade på bloggbevaknings podd igår, och de får frågan varför de inte tar upp dramat som just nu engagerat halva Sveriges internetgeneration - de gav inget tydligt svar mer än att de hade fått order att inte ta upp det.

Varför tar Camilla upp och analyserar andra drev - men inte detta?

Vågar Sverige inte stöta sig med Klanen Lundell eller hur fan kan detta pågå?

Jocke och Chrippa slängde ut en efterlysning på mig och två till där dem ville ha hjälp med att få veta vilka vi var. Jocke lockade med en typ av "Trolljägarna" och utlovade betalning. Detta togs upp i Bloggbevakningen. Anjo med sina påstådda skills om att kunna avslöja allt och alla har tydligen misslyckats. Hur kan detta vara av intresse för Bloggbevakningen men drevet passerar förbi? Jag låter mig inte köpas till tystnad, hur är det med hon som driver Bloggbevakningen?
Citera
2024-01-14, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke och Chrippa slängde ut en efterlysning på mig och två till där dem ville ha hjälp med att få veta vilka vi var. Jocke lockade med en typ av "Trolljägarna" och utlovade betalning. Detta togs upp i Bloggbevakningen. Anjo med sina påstådda skills om att kunna avslöja allt och alla har tydligen misslyckats. Hur kan detta vara av intresse för Bloggbevakningen men drevet passerar förbi? Jag låter mig inte köpas till tystnad, hur är det med hon som driver Bloggbevakningen?

Var det bara Ben de "fick tag på"?
Citera
2024-01-14, 08:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Var det bara Ben de "fick tag på"?

Jag vet inte, men jag tror det. Efter dem fick tag på Ben hände en del konstiga saker. Det jag tänker är att Anjo i en video talar om att han på en splitsekund kan avslöja vilket anonymt konto som helst.
Hej Anjo, här är jag, mig har du inte hittat. Igen visar det att han inte är den han utger sig för att vara
Citera
2024-01-14, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Ja jag har en allvarlig blodsjukdom som gör att jag blir väldigt dålig i omgångar. Just nu är det helt ok men det vänder snabbt. Speciellt nu när dem laborerar med medicinerna. Så den patetiska soppan blev bara jobbig tillslut. Det blev bara ett tjatande och egentligen ingen substans. Det ända som egentligen hände var att CBs kanal rök. Pengar är det som styr hela tuben. Alla dessa som tar emot donationer från höger till vänster kan göra mig gråhårig (mer än jag redan är vill säga).
Du har förklarat på din kanal vad du går igenom med din sjukdom. Det låter oerhört jobbigt för dig och jag har full förståelse att du inte orkade med.

Jo, youtube kan stiga vissa kreatörer åt huvudet, å gå över lik för att få likes/visningar och pengar (och en viss makt över de yngre och de mindre begåvade).

För oss som ser igenom farsen blir man oerhört frustrerad över hur det kan fortgå, och att så många köper det.

SHA70 håller väl fortfarande på med sin kanal utan repressalier, liksom Jocke & Co gör.

Det pågår år ut och år in, men jag tror att Anjo kommer att få motta smällarna (med all rätt), men önskar att den som håller i trådarna ska åka dit också.
Annars blir det inget slut på eländet.

Det skulle inte förvåna mig om Anjo släpper Chrippa-videon idag, nu när Chrippa och ’advokaten Jocke’ har gått igenom den.
För det va väl mest det, att Jocke ska bedöma det hela med sin ’gedigna erfarenhet och juridiska kunskaper’.

En riktig advokat lär ju såklart inte gå med på något av det här som Anjo publicerar, så dit vänder de sig nog inte.
Citera
2024-01-14, 08:32
Avslutad
Real Anjo
https://www.youtube.com/watch?v=kFZrq6cft_k&t=136s

Anjo är en snake
Citera
2024-01-14, 08:42
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:

Dom efterlyste bevis för gudar och dom fick se lite.. när deras liv föll ihop.

Att tro att man kan blanda in vem man vill i en trolljakt-show är ren blindhet eftersom vissa har en livsmening som inte har med kameratvång att göra.

Först blev jag nojig att Chrille skulle jaga mig med kamera och göra att jag förhindras uppnå mitt livs mål och mening.

Sen ordnade gudarna en underbar dröm åt mig för att meddela att dom tar hand om Chrille och ser till att jag inte får min livsväg tvingad åt ett annat håll av lortiga psykopater som tror att dom kan kränka vems som helst fria vilja som skyddas av gudar , förutom 400ben såklart, gudarna sket i han.

Det blev tyst om trolljakten. Chrille fick lite förhinder.. och nu vågar dom nog inte testa ödet igen genom att ens nämna en trolljakt.

Karman gör att Chrille ska återfödas utan fri vilja eftersom han respekterade inte andras fria vilja, och då blir man av med den genom fängelse och/eller återfödelse som en slav.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-14 kl. 08:46.
Citera
2024-01-14, 08:49
Medlem
Citat:
Real Anjo

Anjo är en snake
Han är så äcklig!
Förutom att han spelar in det här och publicerar det, så avskyr jag hur han ifrågasätter Verz känslor om att inte vilja leva mer.

Precis som att Verz känslor inte följer Anjos facit, så ’det stämmer nog inte’.

Usch!
Citera
2024-01-14, 08:52
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Real Anjo

Anjo är en snake

Tack för klippet, snake är för snällt att säga om anjo...

Heder åt Cluee!!!
Citera
2024-01-14, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Han är så äcklig!
Förutom att han spelar in det här och publicerar det, så avskyr jag hur han ifrågasätter Verz känslor om att inte vilja leva mer.

Precis som att Verz känslor inte följer Anjos facit, så ’det stämmer nog inte’.

Usch!

Anjo hade som typ 90% av alla ungdomar en livskris då han inte ville leva. Han använder det som mall till alla andras mående och är numera självutnämnd proffs i ämnet. Han säger sig leva med psykisk ohälsa, då säger jag att han ljuger. Han säger att han är en MAN, då säger jag att han ljuger igen.
Han är en ynkrygg med grottmansdrömmar och lever i tron att han genom yt kan styra vad folk skall ha för åsikter. Han skall bort från yt, jag kommer inte ge mig för det blir 0 resultat när man söker på hans namn
Citera
2024-01-14, 09:04
Medlem
Citat:
Jag vet inte, men jag tror det. Efter dem fick tag på Ben hände en del konstiga saker. Det jag tänker är att Anjo i en video talar om att han på en splitsekund kan avslöja vilket anonymt konto som helst.
Hej Anjo, här är jag, mig har du inte hittat. Igen visar det att han inte är den han utger sig för att vara

Skulle Anjo kunna avslöja vilket anonymt konto som helst borde ju polisen rekryterat honom till den enheten direkt eftersom de själva inte ens kan det...vilket uppenbarligen inte hänt så Anjo pratade bara strunt precis som vanligt 🤦🏼😂

Och gällande ben400 lät det enligt någon att de troligtvis vetat vem han var en längre tid och när de då efterlyste och officiellt avslöjade honom var det bara för att skrämmas genom att få det att se ut som att de fick tag på honom så snabbt. Fastän att detta även det var stageat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in