Citat:
Ursprungligen postat av
Dalbin
Ja jag har en allvarlig blodsjukdom som gör att jag blir väldigt dålig i omgångar. Just nu är det helt ok men det vänder snabbt. Speciellt nu när dem laborerar med medicinerna. Så den patetiska soppan blev bara jobbig tillslut. Det blev bara ett tjatande och egentligen ingen substans. Det ända som egentligen hände var att CBs kanal rök. Pengar är det som styr hela tuben. Alla dessa som tar emot donationer från höger till vänster kan göra mig gråhårig (mer än jag redan är vill säga).
Du har förklarat på din kanal vad du går igenom med din sjukdom. Det låter oerhört jobbigt för dig och jag har full förståelse att du inte orkade med.
Jo, youtube kan stiga vissa kreatörer åt huvudet, å gå över lik för att få likes/visningar och pengar (och en viss makt över de yngre och de mindre begåvade).
För oss som ser igenom farsen blir man oerhört frustrerad över hur det kan fortgå, och att så många köper det.
SHA70 håller väl fortfarande på med sin kanal utan repressalier, liksom Jocke & Co gör.
Det pågår år ut och år in, men jag tror att Anjo kommer att få motta smällarna (med all rätt), men önskar att den som håller i trådarna ska åka dit också.
Annars blir det inget slut på eländet.
Det skulle inte förvåna mig om Anjo släpper Chrippa-videon idag, nu när Chrippa och ’advokaten Jocke’ har gått igenom den.
För det va väl mest det, att Jocke ska bedöma det hela med sin ’gedigna erfarenhet och juridiska kunskaper’.
En riktig advokat lär ju såklart inte gå med på något av det här som Anjo publicerar, så dit vänder de sig nog inte.