2024-01-04, 13:04
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Finns fortfarande Amber Heart fans.

Och Gunilla Persson-fans.
Citera
2024-01-04, 13:05
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag har noll koll på det du beskriver om Riley och unicef och jag varken vill eller kan uttala mig om det.
Pedofilsnacket kring någon alls är heller inget jag har noterat.
Jag har dock ytterst svårt för filmandet av barnen däremot, och jag har uttryckt det tidigare.

Har inget större förtroende för dessa organisationer som unisef heller, och med det inte tagit del av deras material.

Riley som person gav ett gemytligt intryck enligt vad jag tog del av, och kan enbart ha det som min utgångspunkt.

Linnea hävdar tydligen att Chrille och fler är pedos och att nått ska komma fram som bevisar att Chrille inte får ha barn.

Spännande. Dom vill iaf att vi inte ska tro på ett ord ur hennes mun sen.
Citera
Medlem
Jag är ändå förundrad att så många väljer att ta Chrippas parti.

J har ju själv sagt att Chrippa har psykiskt misshandlat henne. Och man kunde se delar av det på hans yt förut. Där han kallar henne fula saker som han själv tyckte var skit roligt som jag inte tror hon uppskattade.

Dom sms som visas upp där L beter som som psyk var i Oktober, iaf dom från Anjos kanal. Var det bra efter det? Och är det konstigt att L blir sur om Chrippa skriver med J och vill ha tillbaka henne. Samtidigt som han skriver att han vill ha L.

Sen som många tagit upp att hans yt kanal är "hackad" Är det inte bara så enkelt att han har låtit L stå på den då han inte "kan" tjäna några pengar på den? För då tar staten alla pengar?
Citera
Medlem
geek12s avatar
Haha så det var Gustavs lägenhet de hyrde.

Han har bytt lås nu så hon inte kan hämta sina kläder o dylikt. Heja!
Citera
Medlem
R33GTRs avatar
Så lägenheten dem bott i är Gustavs enligt han själv på story.
Citera
2024-01-04, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jocke/Julia

Jocke och Julia
Citera
2024-01-04, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Älskar Julias kärleksförklraingar till mannen som lämnade henne för PsykLinnea och i så många vloggar förnedrar henne helt offentligt kallar henne gorilla fattig osv osv, satte henne hos KF.

Vad fan ser alla hos denna Chriippa? Han var ju ett jävla as mot Julia.

Du glömde att hon i Tingsrätten vittnade om den psykiska misshandel han utsatt henne för
Citera
2024-01-04, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Linnea hävdar tydligen att Chrille och fler är pedos och att nått ska komma fram som bevisar att Chrille inte får ha barn.

Spännande. Dom vill iaf att vi inte ska tro på ett ord ur hennes mun sen.

Är det det som är deras största rädsla? Att det skall komma fram sanningar som Olof K och Lokal redan lyft
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Men samtidigt säger Julia själv att hon fick utstå psykisk misshandel i förhållandet med Chrippa i rätten så det känns ju inte heller helt friskt. Och det gör ju även att man ifrågasätter hennes engagemang nu när hon helt plötsligt säger att hon inte gjort det.

Det bästa hade nog isf varit om de gått isär och hållt sig singlar båda två nu när man har hur det gick för dem upplagt.

Hon svarade på en fråga om hon har blivit kränkt tidigare. En gång för 7 år sedan och det stod inte Chrippa.

Om jag blev kränkt för 10 år sen, betyder det att jag har blivit det i 10 års tid då?

Sedan vem är du att tala för Julia?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag är inte så säker på det, även om jag inte har några belägg för det.

Chrippa hade inga samarbeten, utan bara följare, och dessa kommer nog att finnas kvar.

Hade han haft att göra med samarbeten så hade varenda företag dragit sig ur.

Företagen verkar aldrig ha varit intresserade av att förknippa sig med hans namn tidigare så där har han inte gjort någon större förlust.

Han kan nog ’komma tillbaka’, om än i en uppförsbacke.

Han hade dock tjänat på att helt kapitulera, vara fullständigt ärlig, ta ansvar och göra content av att ’ta sig tillbaka’ och visa en stor skopa ödmjukhet.
Lögner. Chrippa hade flera samarbeten.
Citera
2024-01-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du glömde att hon i Tingsrätten vittnade om den psykiska misshandel han utsatt henne för

Vet att du gärna vill göra detta till en sanning. Men vad för belägg har du att Julia skulle ha blivit psykisk misshandlad?

Visa det gärna!
Citera
2024-01-04, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha så det var Gustavs lägenhet de hyrde.

Han har bytt lås nu så hon inte kan hämta sina kläder o dylikt. Heja!

Vad säger juristen Lundell om det? Egenmäktig förfarande? Vad sägs om att hon betalar hyra?
Det där är inget man kan göra bara hur som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in