Citat:
Ursprungligen postat av
sara443
Linnea har talat på sina privata medier.
Jockiboi jag säger bara såhär
Städskrubb
Var lugna folket. Linnea har värre saker än anjo banjo

mycket mycket mycket värre.
Linnea borde söka vård och om hon inte gör det själv bör hennes familj se till att hon får vård.
Tyvärr brukar personer med dessa psykiska störningar inte förstå att dom är sjuka.
Du @sara443 verkar se på detta med förväntan, det är otroligt vidrigt att Christofer sitter häktad misstänkt för misshandel, skälet till det är att det bedöms föreligga kollusionsfara om han släpps...
Jag fattar att Anjo är utsänd för att göra ett skitjobb med sin video, men faktum är att det lilla som han förmedlar får mig att må illa.
Psykisk och fysisk misshandel från en mycket sjuk människa.
Det är inte stora starka Christofer som är the bad guy, utan den "söta väna stalkern, vi kan kalla henne Amber Heard.
Det är helt sjukt och Linnea hade väl inte trott att det skulle gå att komma åt Christofers icloud via Lillens padda, när hon hackade (tog över) Christofers konton, för att kunna förstöra hans livsverk och framförallt radera såna spår som talar sitt tydliga språk, likt det som finns kvar i paddan.
Är det inte väldigt märkligt att Linnea har lagt upp memories på insta från hela 2023, med highlights, med bla bilder från Christofers insta och självklart är fokus lyx, party, sprit, resor, restauranger, shopping, pussbilder och Lundells?
Känns märkligt om man nu skulle vara det "misshandlade" offret, att stoltsera med "förövaren"?