Citat:
Ursprungligen postat av
Fd.Spermie
Återigen, stämmer det Chrippa sagt till Anjo så förtjänar hon allt ont i världen. Fysiskt och psykiskt.
Vill inte kasta någon skugga över Chrippa eller män överlag som råkar ut för våld i relation, men jag förstår verkligen inte hur sånt här kan hända.
Jag hade ALDRIG accepterat att ett luder behandlar mig illa. När gränsen är nådd är den nådd.
Och hade en tjej gått så långt att hon lagt sin hand på mig hade jag klart och tydligt förklarat att det där var första och sista gången hon kommer undan med att röra mig utan konsekvenser, och menat det.
Det förstår man inte förrän man hamnat i en relation med en Borderline-häxa. De är experter på att manipulera genom sitt växlande humör där de ena stunden får dig att känna dig som den största, snyggaste och bästa snubben på jorden för att någon timme senare få dig att vilja dö. Rinse and repeat.
Eftersom man själv inte förstår att Borderline-häxor inte är som du och jag tror man att hon bara är PMS:ig eller liknande och att det kommer att bli bättre men det gör det aldrig. Till slut när du bestämmer dig för att göra slut ser hon till att hela din vänskapskrets, familj, jobb etc. får reda på allt intimt du berättat för henne och dina djupaste hemligheter, lagliga som olagliga. De ser dock till att spara det allra känsligaste så att de för all framtid har en hållhake på dig och måste dansa efter deras pipa.
Enda sättet att bli av med en Borderline-häxa är att se till att de tröttnar på dig och hittar någon ny intet ont anande snubbe som de kan lägga sin onda energi på.