2024-01-16, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eftersom förtala gänget är kända för att ljuga så tar jag allt dem säger som rykten.
Dem har inte bevisat sina påståenden en enda gång
Ska bli jätte intressant med Chrippas video ikväll
"Ryktena" var Chrilles egna ord till Anjo, och finns ingen anledning för Anjo att ljuga om vad Chrille sagt till han. Det vore riktigt allvarligt att komma med såna anklagelser ifall det inte stämmer och det är Anjo väl medveten om.

Utöver det har man ju sett Chrilles egna story där han själv säger att han aldrig kommer kunna förlåta sig själv för vad C fått se och att hon behövt försöka beskydda han.

Sett vadå? Beskydda mot vadå?
Tycker det talar för sig själv, men vill du ha på skygglapparna så varsågod.
Citera
2024-01-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Men han är sååååå kär ju. Går alltid att skaffa nya ungar och Chloe har redan fått så mycket ju!

Han är ändå världens bästa pappa enligt egen utsago!

Han än inte kär. Han är blind
Citera
Medlem
Blir lite tragikkomedi över det hela att chrippa laddar upp på bröderna berg då senaste videon är en gråtandes Jacke och sedan nu ska chrippa och Linnea försvara sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Förklaringen kommer vara ett manus skrivet av Linnea.

Du verkar ha insyn, medlem sen 2010 med endast 100 inlägg varav endel inlägg skrivna i denna tråd.
Citera
2024-01-16, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Troligtvis, han är ju sönder manipulerad.
Garanterat, något skumt är det.
Att sitta i samma säng med en brud som uppenbarligen är psyksjuk efter allt detta är riktigt skumt.
Kan bli ett riktigt fall för Chrippa om utfallet i videon blir att dom blir ett par igen.
Eller, så gör dom detta för att minska hatet mot Linnea, att dom båda går skilda vägar, men ändå är "vänner".
Citera
2024-01-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Återigen, stämmer det Chrippa sagt till Anjo så förtjänar hon allt ont i världen. Fysiskt och psykiskt.

Vill inte kasta någon skugga över Chrippa eller män överlag som råkar ut för våld i relation, men jag förstår verkligen inte hur sånt här kan hända.
Jag hade ALDRIG accepterat att ett luder behandlar mig illa. När gränsen är nådd är den nådd.
Och hade en tjej gått så långt att hon lagt sin hand på mig hade jag klart och tydligt förklarat att det där var första och sista gången hon kommer undan med att röra mig utan konsekvenser, och menat det.

Det förstår man inte förrän man hamnat i en relation med en Borderline-häxa. De är experter på att manipulera genom sitt växlande humör där de ena stunden får dig att känna dig som den största, snyggaste och bästa snubben på jorden för att någon timme senare få dig att vilja dö. Rinse and repeat.

Eftersom man själv inte förstår att Borderline-häxor inte är som du och jag tror man att hon bara är PMS:ig eller liknande och att det kommer att bli bättre men det gör det aldrig. Till slut när du bestämmer dig för att göra slut ser hon till att hela din vänskapskrets, familj, jobb etc. får reda på allt intimt du berättat för henne och dina djupaste hemligheter, lagliga som olagliga. De ser dock till att spara det allra känsligaste så att de för all framtid har en hållhake på dig och måste dansa efter deras pipa.

Enda sättet att bli av med en Borderline-häxa är att se till att de tröttnar på dig och hittar någon ny intet ont anande snubbe som de kan lägga sin onda energi på.
Citera
2024-01-16, 17:48
Medlem
vem minns storyn han tillägna till chloe där han skrev att hon kommer bli nåt speciellt för han ser sig själv i henne? stackars flicka o vara lik pappa chrippa. det får vi hoppas att hon inte blir
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Blir frustrerad av hela händelsen och känner att jag behöver få ur mig hur jag tänker.
Linnea gjort en del fel i förhållandet (som alla gör) även chrippa.
Linneas dåliga delar i förhållandet hängs ut på nätet för tusentals människor att beskåda.
Jockiboi bygger upp den stora löngnen bakom kuliserna för att skydda sin bror, han har även hört en del dåligt om Linnea, men varför inte krydda lite.
Anjo köper allt, kanske är införstod i att jockiboi orkestrerat lögnen, men känner att han vill backa jockiboi eftersom efter han blev jockibois kompis så har han blivit sveriges största bästa kändis (enligt honom själv).
Chrippa är inte medveten om något.
Chrippa kommer ut, jockiboi gör Chrippa införstod vad Linnea "har gjort".
Chrippa börjar skriva ett brev med massa skit och säger att han skrev det på häktet, men i självavärket så skriver han det efter häktningen.
Anjo tar del av breven och tror att Chrippa skrev det tidigare.
Chrippa efter att ha kollat igenom alla videos som finns på nätet samt läst på inser vad jockiboi och anjo gör mot Linnea och han har även fortfarande känslor för henne. Han kan även känna att Julia betett sig dåligt genom att hänga ut dotter och påstå massa skit.
De drar utomlands för att Linnea är sveriges mest hatade just nu och de vill bara komma bort från allt det.

Vill även tillägga att vi inte vet NÅGOT förutom att Chrippa varit häktad samt att han är med Linnea igen. All annan skit som flashback påstår eller även detta inlägg är inget vi vet utan bara spekulationer. Så sluta hata på folk osv. Det är farligt och inte

kul att vara i mitten av ett drev.

Hans handling nu visar allt. Jag behöver inte veta mer än så. Han lämnade sin dotter det räcker för mig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Han än inte kär. Han är blind

Som chrippa själv skriver att människor ser världen från olika perspektiv.

Han ser allt i Linnea och alla andra ser en psykopat.

Allt handlar om perspektiv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa har inte sagt det. Anjo har påstått att chrippa sagt det. De är stor skillnad.

Du verkar ha glömt att Chrippa skrivit en novell på 47 sidor när han satt bakom galler. Den kan han försöka förklara bort!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
"Ryktena" var Chrilles egna ord till Anjo, och finns ingen anledning för Anjo att ljuga om vad Chrille sagt till han. Det vore riktigt allvarligt att komma med såna anklagelser ifall det inte stämmer och det är Anjo väl medveten om.

Utöver det har man ju sett Chrilles egna story där han själv säger att han aldrig kommer kunna förlåta sig själv för vad C fått se och att hon behövt försöka beskydda han.

Sett vadå? Beskydda mot vadå?
Tycker det talar för sig själv, men vill du ha på skygglapparna så varsågod.

Skojjar du eller. Klart Anjo har anledning. Precis samma anledning han har att göra alla videos han har gjort tidigare.

Tyckte även hans citat i liven var rolig.
Jag gör detta för jag bryr mig om dig och vill hjälpa, men ställer du dig framför Linnea och ska skydda henne så kommer jag krossa dig också.'

Han vill alltså krossa henne mer än han vill hjälpa Chrippa.
Citera
2024-01-16, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Som chrippa själv skriver att människor ser världen från olika perspektiv.

Han ser allt i Linnea och alla andra ser en psykopat.

Allt handlar om perspektiv.

Förblindad perspektiv .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in