2024-01-04, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Jag såg nu på konversationen mellan c och L som anjo gick ut med där nummret syns, det är ett annat nummer längst ner? Smsar hon från två simkort?

https://ibb.co/fGBpVm5

Ajdå, skriker efterkonstruktion
Citera
2024-01-04, 02:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag såg nu på konversationen mellan c och L som anjo gick ut med där nummret syns, det är ett annat nummer längst ner? Smsar hon från två simkort?

jag älskar människor som dig
Citera
2024-01-04, 02:12
Avstängd
KungPungPats avatar
Klassiskt försoningsknulls-missbruk som gick över styr då man dras tillbaka pga bra passionerat försoningsknull fast man typ ogillar varandra och juckar med lite hat i huggen .. sen trappas bråken upp steg för steg.. allt blir bara hetare och hetare lol förbjudet som faaan då jävlar är det spännande när andra vet att man inte ska träffas pga alla bråk men det är för hett för att motstå..
sen en dag går det ett steg för många och man jagar varandra ute på gatan och kvinnan slåss och hittar på lögner om snubben som just där och då måste gå och aldrig se tillbaka.
Vilket är synd på ett så schysst pök men en gräns har passerats och man måste vara mentalt stark och lämna pöket bakom sig, förlåta och aldrig söka hämnd som hon redan har börjat med men kommer ändå ingenstans utan bevis så hon glömmer det snabbt och hittar ett nytt objekt att bli osams med för att bli sams sex är så spännande och förbjudet fortfarande.

Lätt att dras in i sånt här.

Äkta kärlek kräver inte att den man älskar ska göra en lycklig.. Äkta kärlek vill bara att den man älskar är lycklig.

Hade dom inte tävlat och krävt saker av varandra så hade dom aldrig ens bråkat.

Hon nämnde att Chrille är pedofil i nån chatt 2023-10-25 och att det ska komma ut grejer så vi får väl vänta och se om det är sant eller en del av knullbråken som Anjo visar upp genom chattloggar på sin kanal.. som jag tycker att jag inte borde ta del av men Anjo anser att Sverige ska bli informerade om såna viktiga saker som när en sexgalning blir beroende av arga knullarn som kommer fram ofta om lite bråk jämt kan startas så att snorren blir arg lol.

Sånt här vet jag allt om.

Frågor på det?
Citera
2024-01-04, 02:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Linnea har talat på sina privata medier.

Jockiboi jag säger bara såhär
Städskrubb

Var lugna folket. Linnea har värre saker än anjo banjo mycket mycket mycket värre.
Linnea borde söka vård och om hon inte gör det själv bör hennes familj se till att hon får vård.
Tyvärr brukar personer med dessa psykiska störningar inte förstå att dom är sjuka.

Du @sara443 verkar se på detta med förväntan, det är otroligt vidrigt att Christofer sitter häktad misstänkt för misshandel, skälet till det är att det bedöms föreligga kollusionsfara om han släpps...

Jag fattar att Anjo är utsänd för att göra ett skitjobb med sin video, men faktum är att det lilla som han förmedlar får mig att må illa.

Psykisk och fysisk misshandel från en mycket sjuk människa.
Det är inte stora starka Christofer som är the bad guy, utan den "söta väna stalkern, vi kan kalla henne Amber Heard.

Det är helt sjukt och Linnea hade väl inte trott att det skulle gå att komma åt Christofers icloud via Lillens padda, när hon hackade (tog över) Christofers konton, för att kunna förstöra hans livsverk och framförallt radera såna spår som talar sitt tydliga språk, likt det som finns kvar i paddan.

Är det inte väldigt märkligt att Linnea har lagt upp memories på insta från hela 2023, med highlights, med bla bilder från Christofers insta och självklart är fokus lyx, party, sprit, resor, restauranger, shopping, pussbilder och Lundells?
Känns märkligt om man nu skulle vara det "misshandlade" offret, att stoltsera med "förövaren"?
Citera
2024-01-04, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
jag älskar människor som dig

Kolla upp vem som numret går till istället jävla sopa. Det ena numret är till borderline-nea och det andra till hennes borderline-mamma. Ni två kan lämna tråden. Luktar så mycket kiss om er två.
Citera
2024-01-04, 02:15
Avslutad
Citat:

Numret längst ner går till Linneas mamma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Ajdå, skriker efterkonstruktion

Häll käften din hora, man kan ha konversation med två kontakter i samma iMessage-konversation.
Citera
Medlem
Citat:

Exakt just det hon gör.
Citera
2024-01-04, 02:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Kolla upp vem som numret går till istället jävla sopa. Det ena numret är till borderline-nea och det andra till hennes borderline-mamma. Ni två kan lämna tråden. Luktar så mycket kiss om er två.
Varför skulle Linneas mammas nummer stå som avsändare på 1 av 10 meddelanden i en chatt emellan Linnea och Christoffer?
Och varför står det först Linneas nummer och sen mammans nummer?
kan du förklara det? för jag får inte ihop det.
Citera
2024-01-04, 02:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnedGurka
Julia har precis fått en lgh och flyttat in i den så så svårt var det uppenbarligen inte 🙂
Är det soc som fixat den kanske? 🙂
Citera
2024-01-04, 02:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linnea borde söka vård och om hon inte gör det själv bör hennes familj se till att hon får vård.
Tyvärr brukar personer med dessa psykiska störningar inte förstå att dom är sjuka.

Du @sara443 verkar se på detta med förväntan, det är otroligt vidrigt att Christofer sitter häktad misstänkt för misshandel, skälet till det är att det bedöms föreligga kollusionsfara om han släpps...

Jag fattar att Anjo är utsänd för att göra ett skitjobb med sin video, men faktum är att det lilla som han förmedlar får mig att må illa.

Psykisk och fysisk misshandel från en mycket sjuk människa.
Det är inte stora starka Christofer som är the bad guy, utan den "söta väna stalkern, vi kan kalla henne Amber Heard.

Det är helt sjukt och Linnea hade väl inte trott att det skulle gå att komma åt Christofers icloud via Lillens padda, när hon hackade (tog över) Christofers konton, för att kunna förstöra hans livsverk och framförallt radera såna spår som talar sitt tydliga språk, likt det som finns kvar i paddan.

Är det inte väldigt märkligt att Linnea har lagt upp memories på insta från hela 2023, med highlights, med bla bilder från Christofers insta och självklart är fokus lyx, party, sprit, resor, restauranger, shopping, pussbilder och Lundells?
Känns märkligt om man nu skulle vara det "misshandlade" offret, att stoltsera med "förövaren"?
Hon verkar vara riktigt störd och en genomrutten person. Nu har hon fått sin fame och följare från Chrippa & Jockiboy då kastar hon bort dom som en använd kondom.

Hoppas Linnea åker in för falsk tillvitelse och hamnar på en anstalt där det finns riktiga psykopatbrudar som kan ta hand om henne.

#FreeeChrippa My G
Citera
2024-01-04, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är det soc som fixat den kanske? 🙂
Har man inga hyresskulder kan man få bostad fast det finns skulder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in