Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-03, 07:59
  #1
Medlem
Hej, har använt mig av Testo E 250 i ungefär 3 månader.

I början under en period på 1,5 månad var jag otroligt dålig på att ta testo vid planerade dagar
samt att jag missade flera gånger osv.

Den 29 oktober började jag påriktigt, och från här kommer jag kunna sköta allting.
Och jag bestämde mig efter mycket om&men att köra stick Måndag Torsdag (gärna tips på va ni tycker)
Jag har tagit 1ml vid varje tillfälle, så 250mg Måndag 250mg Torsdag.
Förra veckan, Inköp av testo blev (Testo E 300) Satte 0,9ml I måndags, gillade den

Nu kommer väll egentligen mina frågor. Grejen är den att jag har fått känna 1 biverkning, finnar/akne,
Jag har med andra ord inte haft problem med gyno,ömma tuttar, knölar osv. Visst kroppen sticker lite då & då, och pungen har väll krypit upp, men kommer ner till sitt gamla jag lite då & då. Menar då främst akne på ryggen, men även smått i ansiktet och bröst.

Det jag undrar, hur länge kan jag använda mig utav testo? För jag känner att jag vill ta skiten livet ut.
Hur gör jag med aknen? Läst så många som säger olika.. Tänkte ringa vårdcentralen och söka vård & se vad dom säger.

Tack för svar & diskussioner, ber om ursäkt om jag lagt inlägget i fel.

Min adhd hjärna kommer säkert på fler frågor jag glömt
__________________
Senast redigerad av bqy1 2024-01-03 kl. 08:07.
Citera
2024-01-03, 08:02
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bqy1
Hej, har använt mig av Testo E 250 i ungefär 3 månader.

I början under en period på 1,5 månad var jag otroligt dålig på att ta testo vid planerade dagar
samt att jag missade flera gånger osv.

Den 29 oktober började jag påriktigt, och från här kommer jag kunna sköta allting.
Och jag bestämde mig efter mycket om&men att köra stick Måndag Torsdag (gärna tips på va ni tycker)
Jag har tagit 1ml vid varje tillfälle, så 250mg Måndag 250mg Torsdag.
Förra veckan, Inköp av testo blev (Testo E 300) Satte 0,9ml I måndags, gillade den

Nu kommer väll egentligen mina frågor. Grejen är den att jag har fått känna 1 biverkning, finnar/akne,
Jag har med andra ord inte haft problem med gyno,ömma tuttar, knölar osv. Visst kroppen sticker lite då & då, och pungen har väll krypit upp, men kommer ner till sitt gamla jag lite då & då.

Det jag undrar, hur länge kan jag använda mig utav testo? För jag känner att jag vill ta skiten livet ut.
Hur gör jag med aknen? Läst så många som säger olika.. Tänkte ringa vårdcentralen och söka vård & se vad dom säger.

Tack för svar & diskussioner, ber om ursäkt om jag lagt inlägget i fel.

Min adhd hjärna kommer säkert på fler frågor jag glömt
Varför använda så stora doser?

Du behöver inte mer än 100-125mg var 7e dag för att ha alla fördelar utan biverkningar.
Citera
2024-01-03, 08:05
  #3
Medlem
Det blev bara så i början & läste runt och slutade bara i att fortsätta med samma.
Ja, det är ju bara finnarna som är ett problem
Citera
2024-01-03, 13:13
  #4
Medlem
Jag tycker det funkat bra med 250mg på måndagen 250torsdagen.

Ni som kurat, vilka dagar och vilken mängd tycker ni bäst om?
Citera
2024-01-03, 13:25
  #5
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bqy1
Jag tycker det funkat bra med 250mg på måndagen 250torsdagen.

Ni som kurat, vilka dagar och vilken mängd tycker ni bäst om?

Självklart tycker huvudet att det fungerar
jättebra med högre doser, det känns ju fantastiskt. Kuken står och självförtroendet strålar.

Men jag kan lova att kroppen tycker annorlunda. Kanske inte än, men jag tycker inte du att bör gå på över halvgrammet i veckan resten av livet.
Citera
2024-01-03, 13:36
  #6
Medlem
ah nae kanske bäst att köra hcg och softa en stund
Citera
2024-01-03, 16:20
  #7
Medlem
ardagulers avatar
Är ingen farmakolog men har du haft problem med akne innan du började köra? Som andra säger skruva ner dosen. Din lever har bara x antal kurer i sig innan den brakar ihop, då vill du väl få ut max av dem eller?
Citera
2024-01-03, 17:13
  #8
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Din lever har bara x antal kurer i sig innan den brakar ihop, då vill du väl få ut max av dem eller?

Kan du förklara det här lite närmare är du snäll? Om det injicerbara testosteronets kraftiga påverkan på levern alltså? Jag är nyfiken.
Citera
2024-01-03, 17:48
  #9
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Kan du förklara det här lite närmare är du snäll? Om det injicerbara testosteronets kraftiga påverkan på levern alltså? Jag är nyfiken.

Kraftiga påverkan är kanske att ta i men det är ju en nobrainer att steroid"missbruk" kommer att påverka levern jämfört med om du avstår. Är kanske främst relevant vid mer komplexa regimen med högre doser men oavsett något man bör tänka på. Särskilt om du gör andra saker som är skadliga som att dricka alkohol osv.

Det finns en gräns för alla men om man inte lever som Rich Piana eller Zyzz så kanske man slipper dö plågsamt vid en allt ung ålder.
Citera
2024-01-03, 18:09
  #10
Medlem
Warhearts avatar
Jag fick vansinnig acne på min första kur. Gick till doktorn där jag fick sitta å blåneka 10ggr att jag inte höll på med nå skumma saker. Efter mycket om och men fick jag Tetralysal utskrivet. Var en kur på 3 månader tror jag

Efter att jag käkat dessa tabletter några månader så försvann alla problem. Har knappt haft en finne efter det. Inga märkbara biverkningar heller. Men det tog tid innan resultaten kom.

Ganska säker på att jag inte fick vara i solen särskilt mycket undertiden jag käkade medicinen. Så en timing med höst/vinter kan vara en bra plan.

Håll dig borta från Roaccutan.
Citera
2024-01-03, 18:11
  #11
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Kan du förklara det här lite närmare är du snäll? Om det injicerbara testosteronets kraftiga påverkan på levern alltså? Jag är nyfiken.

Skulle inte oroa mig nämnvärt för levern om du bara kör injektioner. Njurarna är är värre.
Citera
2024-01-09, 12:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Skulle inte oroa mig nämnvärt för levern om du bara kör injektioner. Njurarna är är värre.

Pga ökad vätskeansamling och därmed högre blodtryck?

OnT
500g ew är jävligt högt månad ut och månad in.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback