2023-12-30, 21:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forevermore
Ja jag är inte heller mycket för musikinslagen. Men jag antar att det är många som gillar dem och tycker det är trevligt med musik. Känns lite som det var en stående inslag med ett uppträde i alla program från tiden när På spåret startade och nu hänger det kvar.

Ja musiken har ju alltid varit med och jag tittade på allt tidigare, men senaste säsongen fick jag nog.

Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkakshuset29
Hm... Jag tycker inte att serien På Spåret någonsin har haft särskilt hög kvalité. Personligen har jag alltid förundrats över hur folk pallat tittat på det dära skräpet.

Kvalitet är ett tveksamt begrepp när det gäller underhållning. Smak och kvalitet är inte synonymer även om de inte är antonymer. Subjektivt och objektivt är dock det.
Citera
2023-12-31, 13:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Har Marcus Samuelsson och Jason varit med i programmet 1 eller 2 gånger?
Citera
2023-12-31, 13:47
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkakshuset29
Hm... Jag tycker inte att serien På Spåret någonsin har haft särskilt hög kvalité. Personligen har jag alltid förundrats över hur folk pallat tittat på det dära skräpet.

Var gå in och kommentera i en tråd om ett program som man inte orkat titta på och som man ogillar?
Citera
2023-12-31, 14:21
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Har Marcus Samuelsson och Jason varit med i programmet 1 eller 2 gånger?
Jason har varit med tre gånger, (2014, -21 & -22) och Marcus Samuelsson har varit med två gånger (för mycket).
Citera
2023-12-31, 15:15
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jason har varit med tre gånger, (2014, -21 & -22) och Marcus Samuelsson har varit med två gånger (för mycket).
Ok, tack!
Gott nytt år!
Citera
2024-01-01, 08:51
Medlem
Gissa årtalet och närmast vinner är väl de bästa av alla special-frågemoment?
Citera
2024-01-03, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinkelConnoisseur
Gissa årtalet och närmast vinner är väl de bästa av alla special-frågemoment?

Saknar ”vem där”. Klurigt och spännande!
Citera
2024-01-03, 12:24
Medlem
rotherys avatar
Tyckte ofta "Närmast vinner" var rätt så meningslöst de första säsongerna när det ofta var så att filmklippet antingen 1) var alldeles för "snällt" i att tydligt visa vilken plats det gällde och inte lämnade någon som helst spekulation (lite som att ha med Eiffeltornet i klippet när svaret är Paris), OCH/ELLER 2) att platsen var en större, välkänd stad.

På sistone tycker jag det har snäppat upp sig rejält överlag, vilket hänger ihop med att platsen mindre ofta är en större stad utan mer en "plats" eller en "sak" eller "byggnad". Draculas slott var väl ett ypperligt exempel nåt som passar perfekt att ha med i Närmast vinner.
Citera
2024-01-05, 20:03
Medlem
ursprungsindians avatar
Ikväll förväntar jag mig frågan "Är du bögen i buren?"
Citera
2024-01-05, 20:05
Medlem
Crapmagics avatar
Garplind tycker att sava är ett snuskigt ord
Ha har även hunnit berätta om sin självupptagenhet i att vara hittepå förälskad i en MAN!!!!!!!

Kristin ville bli som påsen när hon blev större
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-05 kl. 20:15.
Citera
2024-01-05, 20:09
Moderator
Dr Kings avatar
Hur kunde knäppa Garplind och Emma tror att de var på väg till Kiev
Knappast troligt att de skulle kunnat spela in resa och frågefilmer under brinnande krig. Deras ledtråd var alltså att det fanns ett Dynamolag i staden vilket de kopplade till Dynamo Kiev. Nästan alla länder i Östeuropa har ju minst ett Dynamolag.
Citera
2024-01-05, 20:26
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Hur kunde knäppa Garplind och Emma tror att de var på väg till Kiev
Knappast troligt att de skulle kunnat spela in resa och frågefilmer under brinnande krig. Deras ledtråd var alltså att det fanns ett Dynamolag i staden vilket de kopplade till Dynamo Kiev. Nästan alla länder i Östeuropa har ju minst ett Dynamolag.

De verkar inte vara några större sportfantaster i någon av burarna. Tycker att åtminstone någon av fyra personer borde ha kunnat Blanka Vlasic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in