Citat:
Ursprungligen postat av
sardellini
väldigt woke av dig att kalla att vara framgångsrik karriärkvinna för radikalfeminiserat.
Du måste omedelbart sluta med rödpiller. Din hjärna håller på att ruttna bort.
Man får det bara, en gång räcker. Sedan fungerar inte progressiva bedrägerier längre.
Jag skiter fullständigt i sk. "karriärkvinnor" som gråter över att de inte kan FÅ allt.
Som högpresterande och med tallang för det jag gör, har jag tagit mer än ett steg bakåt i mitt yrkesutövande. Tack vare bl.a. det har jag kunnat utvecklas och bygga sådant runt mig som vanliga företag och företagare inte kan, då de sitter fast i de vanliga konventionerna.
Mitt yrkesliv idag, liknar mer ett deltidsarbete. Detta trots att jag alltid gör mycket mer än heltid och får mycket mer gjort än de runt mig. Alla som försöker rekrytera mig, missar att jag inte klättrar i karriärsstegen och att jag inte är det minsta beroende av lön.
Jag har mycket mer resurser än de och har häcken full med mina projekt. Fastigheter, verkstad, lab, lastbilar mm. mm.
Kärringen som FÅTT sin karriär i sann radikalfeminiserad anda bär och äger tydligen inte eget liv. Det är allt man behöver veta.
Nu när ert gynocidklot börjar rulla ordentligt kommer bedrägerierna att tillta för att undgå ansvar. Det kommer i sin tur att ge klotet mer moment. Som en trestegsraket kommer det att ge oss som går fria större friheter och väldigt mycket mer värden.
Som MGTOW vilken fokuserar på det som är mitt, slipper jag personalansvar mm. i yrkeslivet. Jag är där det verkligen händer, utvecklas och går frammåt. Utvecklingen/stimulansen jag får där, går i harmoni med min sidoutveckling(egentligen huvudutveckling(sett till livet som helhet)).
Runt mig vid en av mina fastigheter finns det bara drivna, ensamma män, med undantag för en djupt kristet driven familj. Det är som en organiskt framvuxen gated community.
Dina sk. karriärkvinnor som havererar sina liv och tar sig ur genpoolen får gråta hur mycket de vill.
De har gjort sina val, precis som jag. Jag gråter inte över t.ex. en förlorad årsinkomst eller ett projekthaveri, jag tar lärdom och alltid är jag tacksam över just den lärdommen. Längre fram blir samma misstag mycket dyrare.