2024-01-01, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
ÄR jätte glad om Crille har förstått att hon pratar skit om honom i varje live!Han har smutsat ner hennes gula soffa .han runkar på hennes dörrar .han använder droger mm!!
Snälla Crille bort i från henne hon utnyttjar bara dig!!!

Varför vara glad för det peddots skull? Han förtjänar att bli manipulerad av dumbi
2024-01-01, 15:06
Medlem
Hon blockar många nyfikna och vanliga tittare medans infiltratörerna som har fjäskat in sig på instagram gräver hennes grav sakta men säkert varje dag!
Information till skatteverket är inskickat. Blir parkbänkarna hennes nya hem i sommar?
2024-01-01, 15:14
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulikulikulikul
Jag tycker det är konstigt att man skapar en hattråd om en förståndshandikappade brud. Jag menar, det skit hon säger och gör kan ju förväntas av henne men friska vuxna människor borde ha mer förstånd eller.
Man snackar näthat och detta är ett bra exempel. De som vet så bra, varför inte hjälpa henne istället. Det är groteskt det som händer i denna tråd.
Ska man sparka på de svaga eller hjälpa dem upp? Hon är ju sjuk för fan.

Erbjud henne hjälp. Flera av oss har försökt innan det blev som det blev. Hon är inkapabel till att lyssna på någon annan än sig själv och sina hjärnspöken. Men varsågod, prova du med.
2024-01-01, 15:19
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Hon blockar många nyfikna och vanliga tittare medans infiltratörerna som har fjäskat in sig på instagram gräver hennes grav sakta men säkert varje dag!
Information till skatteverket är inskickat. Blir parkbänkarna hennes nya hem i sommar?

Ja det är en speciell känsla när man sitter skärmfilmar från ett av alla de konton hon inte känner till samtidigt som hon blockar vanliga personer som skriver hej eller frågar hur hon mår.

Har även ett konto som hon av någon oklar anledning ser som en "vän" och tycker bra om det är lite kul då hon avskyr mig som pesten. 😀
2024-01-01, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulikulikulikul
Jag tycker det är konstigt att man skapar en hattråd om en förståndshandikappade brud. Jag menar, det skit hon säger och gör kan ju förväntas av henne men friska vuxna människor borde ha mer förstånd eller.
Man snackar näthat och detta är ett bra exempel. De som vet så bra, varför inte hjälpa henne istället. Det är groteskt det som händer i denna tråd.
Ska man sparka på de svaga eller hjälpa dem upp? Hon är ju sjuk för fan.

Du har missat väldigt mycket hör jag... Och missförstått. Det handlar inte om henne diagnoser! Det handlar om hennes dåliga BETEENDE, manipulation, ondska, själviskhet och lögner.
2024-01-01, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Varför vara glad för det peddots skull? Han förtjänar att bli manipulerad av dumbi
Ahh håller med, dem två år dummare och dummare, och dem förtjänar varann. Han får såklart skylla sig själv. Hon är såklart värre men ändå. Typ pest el kolera... Hon tiggare, blåst, bedragerska, lögnare och egocentrisk. Han en korkad snuskgubbe.
2024-01-01, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag tror tyvärr det kommer fortsätta rakt neråt i avgrunden så som det ser ut just nu. Systrarna har lämnat henne vind för våg (dom orkade fira jul med henne men inte nyår), hon har inga vänner (ovän med Chrille!, ja ni fattar.

Hon svamlar, är misstänksam, pratar rakt ut i luften och sover aldrig. Psykosen är extremt nära och det gissar jag mig inte bara till. Är mycket kunnig inom psykossjukdomar och hon checkar av sååå många saker på listan just nu.

Håller med! Men det är ju dock inte bara pga hennes diagnoser såklart, utan hon knaprar ju oxy också vilket inte är en bra kombo med schizofreni...
2024-01-01, 16:47
Medlem
Citat:
Har du fått någon respons? Förvaltaren brukar svara rätt så ”trevligt”.
Inte fått svar men mailade precis innan jul el efter typ så dem lär ju se det imorgon tisdag typ. Ja jag vet förvaltaren och överförmyndaren blir bara irriterade när vi skickat in bevis och material innan, jävla idioter... Va gör myndigheterna i Ängelholm egentligen, sitter dem och har symöten eller?!
2024-01-01, 16:49
Medlem
Varför tycker Bumbi det är så jävla kul att kasta bort pengar på ingenting (dvs spela bort pengar).

Är det kul att spela eller hoppas hon på mångmiljonvinsten?

Hur tänker hon när hon förlorar - normala människor blir deppade - en del så mycket att de t o m
begår självmord.
2024-01-01, 16:50
Medlem
Kulikulikulikuls avatar
Citat:
Erbjud henne hjälp. Flera av oss har försökt innan det blev som det blev. Hon är inkapabel till att lyssna på någon annan än sig själv och sina hjärnspöken. Men varsågod, prova du med.
Vad har ni (?) hjälpt henne med? Och när ni ser att det inte fungerar så väljer man att göra motsatsen, är det en straff eller vad?
Hon behöver troligtvis psykvård. Det kan jag inte ge henne men det betyder inte att jag har ett alternativ i bakfickan att sänka henne istället.
Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen-1
Du har missat väldigt mycket hör jag... Och missförstått. Det handlar inte om henne diagnoser! Det handlar om hennes dåliga BETEENDE, manipulation, ondska, själviskhet och lögner.
Är inte hennes beteende grundat i hennes diagnoser menar du?
Det vore ju kanon om alla med diagnoser kan sätta det åt sidan och agera som en människa som inte lider av någon diagnos. Smart. Den tanken slog mig inte ens.
2024-01-01, 16:54
Medlem
Alla slösare verkar gilla att resa - köpa Louis Vuitton Hermes Gucci osv - hur mycket har bumbi rest o till vilka länder o har hon LV Hermes Gucci etc - vilken kaliber har hon på vinterkläder - gåsjacka etc?

Finns inte Mulla Krekar på orten - Mulla har du något att berätta om Bumbi
Senast redigerad av SC430 2024-01-01 kl. 16:59.
2024-01-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
ÄR jätte glad om Crille har förstått att hon pratar skit om honom i varje live!Han har smutsat ner hennes gula soffa .han runkar på hennes dörrar .han använder droger mm!!
Snälla Crille bort i från henne hon utnyttjar bara dig!!!

Nä fortsätt chrille är ju peddo låt han synas så han kan få folk mer arga på honom så nån slå han på käften. Han ska inte hållas tyst fattar inte varför det inte finns tråd om honom också eller vad är problemet att hänga ut peddos på FB?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in