2024-01-01, 02:18
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vilken skola gick hon på i högstadiet?
2024-01-01, 10:13
Medlem
Hahah hon försöker låtsas att hon firade nyår med sina systrar. Så jävla pinsamt.
Systrarna vill inte fira nyår med sin skabbiga förståndshandikappade systerBumbi.
2024-01-01, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hahah hon försöker låtsas att hon firade nyår med sina systrar. Så jävla pinsamt.
Systrarna vill inte fira nyår med sin skabbiga förståndshandikappade systerBumbi.

Haha ja dem swishade mycket hellre henne en summa så hon blev nöjd och glad, än att behöva umgås med henne på nyårsafton. Hon sa ju även i förrgår typ att "systrarna" ju inte kunde umgås med henne, men det hade hon glömt såklart. Minnet är bra men superkort! Dem är inte direkt överintelligenta (som Bumbi kallat dem) när dem swishar henne pengar då och då, dem hjälper ju inte, snarare stjälper!
2024-01-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Snart nyår Bumbi. Har du räknat ihop dina inkomster från Only år 2023?
Hur mycket skatt blev det? Du har väl inte betalat in så mycket skatt i år, eller?

Tur du tjänar så mycket, så du kan pröjsa allt på en gång nästa år. Inte alla förunnat att ha så god ekonomi 😂

Haha den restskatten kommer som en fet jävla käftsmäll till våren! Spänningen är olidlig! Skadeglädjen är den enda sanna glädjen sägs det, hehe. Att inte varken hennes fostersystrar eller bästa förvaltaren förklarat och lärt henne hur skatt funkar t ex är för mig en stor gåta!
2024-01-01, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon mår verkligen inte bra just nu. Jag tycker definitivt inte synd om henne då det är helt självförvållat att hon är ensam och pank på nyår (och generellt i livet) men hon är live med kommentarerna avstängda för hon är så jävla ensam. Hon pratar för sig själv. Pupillerna är små som knappnålshuvuden.

Bumbi, du behöver hjälp. Hoppas du själv inser det innan det är försent på riktigt.

Håller med! Hon behöver professionell hjälp från Psykiatrin och behandlingshem och gruppboende, att inga myndigheter i Ängelholm fattar det är helt jävla obegripligt. Vi som följt henne väldigt länge har ju insett det hela tiden. Problemet bla är ju att hon själv inte vill ha hjälp, då blir det svårare tyvärr. Hon är ju drottningen av Ängelholm enligt henne själv. Det är faktiskt väldigt tragiskt ändå.
2024-01-01, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
På onsdag är nästa spellive inplanerad och den kommer bli grym hon kommer vinna minst 10k påstår hon.

Så nu vet ni alla som säger att hon aldrig vinner!

Såklart! Hon är ju en grym pokerspelare (enligt henne själv iaf) Kan hon sia in i framtiden nu också? Nämen va praktiskt... Speldjävulen har verkligen henne i ett fast grepp, hemskt att bevittna sånt spelmissbruk. Hon gick nog max på ett informationsmöte på Beroendecentrum tror jag, och inget mer. Det skulle bara se bra ut utåt sett.
2024-01-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Är såna här inlägg verkligen nödvändiga?? Vi alla har en mamma, ingen utav oss hade velat att någon sa så om det var vår mamma som drabbats av psykisk ohälsa. Man hånar ingen som är sjuk. Punkt.

Håller med, det va onödigt att dra in hennes sjuka mamma i detta, har ju inget med henne att göra egentligen, är respektlöst mot mamman tycker jag också. Låt oss inte tappa fokus!
2024-01-01, 11:53
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen-1
Håller med! Hon behöver professionell hjälp från Psykiatrin och behandlingshem och gruppboende, att inga myndigheter i Ängelholm fattar det är helt jävla obegripligt. Vi som följt henne väldigt länge har ju insett det hela tiden. Problemet bla är ju att hon själv inte vill ha hjälp, då blir det svårare tyvärr. Hon är ju drottningen av Ängelholm enligt henne själv. Det är faktiskt väldigt tragiskt ändå.

Jag tror tyvärr det kommer fortsätta rakt neråt i avgrunden så som det ser ut just nu. Systrarna har lämnat henne vind för våg (dom orkade fira jul med henne men inte nyår), hon har inga vänner (ovän med Chrille!, ja ni fattar.

Hon svamlar, är misstänksam, pratar rakt ut i luften och sover aldrig. Psykosen är extremt nära och det gissar jag mig inte bara till. Är mycket kunnig inom psykossjukdomar och hon checkar av sååå många saker på listan just nu.
2024-01-01, 12:52
Medlem
Att hon leker att hon har vänner är ju egentligen ganska sorligt! Det är ingen som vill umgås med henne! Syrrorna swichar en slant så hon kan köpa en drink på Harrys och sen leker hon att hon är ute med folk på tolv slaget?
Vilket tragiskt liv! Sen säger hon är vi är avundsjuka på hennes rika systrar???
Nä vi jobbar och har råd att ta en eller två drinkar utan swich när vi är ute!!!
Det värsta är att hon glömmer vad hon ljuger om två minuter senare svara hon en annan sak?? Mytoman är du Emilie Bergvist Sluta på sociala nätverk du gör bort dig så det kan vara farligt för dig att gå ut själv snart.... tänk på det?
2024-01-01, 12:55
Medlem
ÄR jätte glad om Crille har förstått att hon pratar skit om honom i varje live!Han har smutsat ner hennes gula soffa .han runkar på hennes dörrar .han använder droger mm!!
Snälla Crille bort i från henne hon utnyttjar bara dig!!!
2024-01-01, 13:55
Medlem
Kulikulikulikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen-1
Jag tycker det är konstigt att man skapar en hattråd om en förståndshandikappade brud. Jag menar, det skit hon säger och gör kan ju förväntas av henne men friska vuxna människor borde ha mer förstånd eller.
Man snackar näthat och detta är ett bra exempel. De som vet så bra, varför inte hjälpa henne istället. Det är groteskt det som händer i denna tråd.
Ska man sparka på de svaga eller hjälpa dem upp? Hon är ju sjuk för fan.
2024-01-01, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kulikulikulikul
Jag tycker det är konstigt att man skapar en hattråd om en förståndshandikappade brud. Jag menar, det skit hon säger och gör kan ju förväntas av henne men friska vuxna människor borde ha mer förstånd eller.
Man snackar näthat och detta är ett bra exempel. De som vet så bra, varför inte hjälpa henne istället. Det är groteskt det som händer i denna tråd.
Ska man sparka på de svaga eller hjälpa dem upp? Hon är ju sjuk för fan.

Hjälp henne då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in