2023-12-31, 16:13
Medlem
vonhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fins det någon video av anjo, där han inte nämner "Jo@kim Lund3ll"?! Tragikomiskt🤣🤣

Har tänkt på det med! Och han kan aldrig säga Jocke eller Joakim utan varje gång han nämner jockiboi så är det alltid hela namnet Joakim Lundell så att det inte skall finnas en tillstymmelse till chans att någon missar att han är bff med kungen av svensk youtube
Citera
2023-12-31, 16:22
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonhelvete
Har tänkt på det med! Och han kan aldrig säga Jocke eller Joakim utan varje gång han nämner jockiboi så är det alltid hela namnet Joakim Lundell så att det inte skall finnas en tillstymmelse till chans att någon missar att han är bff med kungen av svensk youtube

Sånt är viktigt. Ingen ska missa att han är polare med Jockiboi och att han är någon på det sättet. Själv förstår jag inte varför man ska skryta att man är polare med en lättkränkt förståndshandikappad narcissist som inte torkar händerna efter toalettbesök.
Citera
2023-12-31, 18:52
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej han är så av naturen. Självgod, störst, bäst och vackrast. Kommer någon med en sak som gör fettot kränkt så ska han göra 10x värre som han tidigare sagt. Och då gäller inga regler alls för fettot! Fatta hur mkt print han samlat på sig genom åren. Kom ihåg hur han totalt förnedrade verz trots att denne anförtrott sitt mående till fettot. Han sket i känslor för att cachen var viktigare att få in.

Nu sitter han där som ett fetto och ska se hård ut, men det är i själva verket en riktig jävla tönt.

Och sen ska han vara en " vuxen" man. Inte för att vara ett fan av muslim clue, men här verkar han låta fettot göra narr av sig själv. Iskallt!

Helt fel person att upplysa om psykiskt mående, för vi har alla sett vad kisspojken utsatt folk som uppenbarligen redan mår dåligt för.
Citera
2023-12-31, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonhelvete
Hur ömsesidig är vänskapen tro?
Hur mycket kommer det krävas innan någon blir lite ledsen i ögat och "drabbas av psykisk ohälsa"?
Citera
2024-01-01, 01:45
Medlem
Forsokskanins avatar
Anjo din vidriga jävla människa , jag hoppas verkligen du bjuder på något bra nu om muslim-clutten .. för du har grävt din gropp vääääldigt djupt nu. Och vi älskar dig för att du visar alla oss vilken jävla pajas du är Dra ner på sockret för ungarnas bästa för i helvete istället för att göra videos om när dom får göra något fucked upp lotsas köp, för det i hemmet.. generna är svaga , du och lisen har svaga psyken. Inse och förändra dig kanske lite? ilf för barnens skull.

Och lisen , jag älskar ditt arsle faktiskt! skicka dm när du fått fokus och insikt i livet igen och lämnat ditt svin till kille/fakeman.. /BIG BOOTY LOVER
Senast redigerad av Forsokskanin 2024-01-01 kl. 01:55.
Citera
2024-01-01, 03:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Anjo din vidriga jävla människa , jag hoppas verkligen du bjuder på något bra nu om muslim-clutten .. för du har grävt din gropp vääääldigt djupt nu. Och vi älskar dig för att du visar alla oss vilken jävla pajas du är Dra ner på sockret för ungarnas bästa för i helvete istället för att göra videos om när dom får göra något fucked upp lotsas köp, för det i hemmet.. generna är svaga , du och lisen har svaga psyken. Inse och förändra dig kanske lite? ilf för barnens skull.

Och lisen , jag älskar ditt arsle faktiskt! skicka dm när du fått fokus och insikt i livet igen och lämnat ditt svin till kille/fakeman.. /BIG BOOTY LOVER
Anjo har spårat ur totalt .
Citera
2024-01-01, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Anjo har spårat ur totalt .
https://youtu.be/tNleTvWFxhk?si=ojFj3Qu8QbyK8q50
Här sitter den store dokumentärfilmaren och förstår ingenting alls om varför Cluee inte vill ha med honom att göra.
Jag som utomstående betraktare kan se hur rutten Pontus Björlund är, men han själv kommer aldrig förstå att det är han som är problemet.
Han har "kämpat" länge för att få en högre status, nu tycker han att han nått nya höjder, högre hästar att svinga från.
När ska han inse att han sitter baklänges på en åsna?
Citera
2024-01-01, 12:15
Medlem
Snusfris avatar
Intressant material. Mobbar, trakasserier och i nån video byggde fånen Lego tillsammans med en annan fåne. Han tog en paus för att äta mat som den tredje fånen lagat. Sin paradrätt, köttfärssås. Fan vad äckligt det såg ut. Såg ut som han skitit ut det.
Semester i fjällen och åsnan sitter och bygger Lego i sex timmar tyckte jag mig höra att det tog.
Dessa ”män” borde ta sina damer i handen och gå till arbetsförmedlingen.
Citera
2024-01-01, 14:02
Avslutad
https://youtu.be/v5_cWiCKm5w?si=A4rHeHZwx42rTdVR

Kolla hur svinigt Anjobanjo beter sig mot sin fru
Citera
2024-01-01, 15:20
Medlem
lunarluddes avatar
Hur kan ens denna herre ha 133 000 prenumeranter? Vuxna människor som sitter och bråkar över Youtube han verkar besatt av Lokal och Olof K. Skulle på nått sätt kunna förstå om han var 15år men inte 35år(?)

Är inte insatt alls i youtube och allt som har med sociala medier att göra men har han köpt följare eller något?
Citera
2024-01-01, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Hur kan ens denna herre ha 133 000 prenumeranter? Vuxna människor som sitter och bråkar över Youtube han verkar besatt av Lokal och Olof K. Skulle på nått sätt kunna förstå om han var 15år men inte 35år(?)

Är inte insatt alls i youtube och allt som har med sociala medier att göra men har han köpt följare eller något?
Högst troligt är det köpta följare, han har försökt bli en kändis massor av år, började som rappare🤣🤣.
Allra mest besatt är han av Joakim Lundell, alla som säger någonting negativt om Joakim Lundell, eller nämner Anjo i negativa ordalag, ska förintas offentligt...

Roligt är att hans fru Lisen uttryckt att hon saknar snyggingen Verz, en annan tidigare influencer som Anjo bråkat med och drivit häxjakt emot, tillsammans med andra tappade själar som vill ha fame and fortune utan att någon ifrågasätter deras fulspel
Citera
2024-01-01, 15:45
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Högst troligt är det köpta följare, han har försökt bli en kändis massor av år, började som rappare🤣🤣.
Allra mest besatt är han av Joakim Lundell, alla som säger någonting negativt om Joakim Lundell, eller nämner Anjo i negativa ordalag, ska förintas offentligt...

Roligt är att hans fru Lisen uttryckt att hon saknar snyggingen Verz, en annan tidigare influencer som Anjo bråkat med och drivit häxjakt emot, tillsammans med andra tappade själar som vill ha fame and fortune utan att någon ifrågasätter deras fulspel

Jag har kollat igenom hans youtube utan att hitta en enda vettig eller intressant video, så förstår verkligen inte hur folk kan kolla på detta?

Känns som att han försöker kräma ut så mycket som möjligt ur konflikten med Lokal och Olof K, och letar någon ny stackare som råkar ut för hans besatthet. Jag är verkligen inget "fan" av varken Lokal eller Olof K men detta tar fan priset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in