2023-12-31, 22:06
Medlem
paenkeikeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Vad är det för språk i kommentarerna på Facebook, albanska?

En Facebookbekant hade gillat något från dem, och han är rom, eller zigenare om ni förstår bättre då.

I den nyare videon låter det som att de gapar på albanska. 1:50 in så hälsar de till oss, jag hälsar tillbaka!
https://www.facebook.com/markiiza/vi...14241224937289
Citera
2023-12-31, 22:12
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paenkeikeu
I den nyare videon låter det som att de gapar på albanska. 1:50 in så hälsar de till oss, jag hälsar tillbaka!
https://www.facebook.com/markiiza/vi...14241224937289
Kan du lägga upp videon för oss utan facebook?
Fantastiskt att de lurar en restaurant på champagne ikväll igen
Citera
2023-12-31, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Kan du lägga upp videon för oss utan facebook?
Fantastiskt att de lurar en restaurant på champagne ikväll igen
De är hemma i en lägenhet. Men jag gissar att maten kommer från catering som nog får vänta länge på att få betalt...
Citera
2023-12-31, 22:41
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
De är hemma i en lägenhet. Men jag gissar att maten kommer från catering som nog får vänta länge på att få betalt...
Va trist är milfen med silikon med?
Citera
2023-12-31, 23:42
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Det är definitivt Romani 😂
Citera
2024-01-01, 08:54
Medlem
Har gjort lite research på "Markiza Salling" som lagt upp en ny video på sin Facebook-sida med samma personer som på restaurangen med caption "Springnota nr 2". Hon verkar egentligen heta L*cky D*niel och bor i Malmö tillsammans med en J*n D*niel. Går att hitta på hitta.se men ej mrkoll/merinfo vad jag kan se. Verkar vara en konstintresserad romsk aktivist i Malmö. Tänkte om det kan hjälpa i identifieringen av huvudgärningsman...

*=a
Citera
2024-01-01, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorpaf
Har gjort lite research på "Markiza Salling" som lagt upp en ny video på sin Facebook-sida med samma personer som på restaurangen med caption "Springnota nr 2". Hon verkar egentligen heta L*cky D*niel och bor i Malmö tillsammans med en J*n D*niel. Går att hitta på hitta.se men ej mrkoll/merinfo vad jag kan se. Verkar vara en konstintresserad romsk aktivist i Malmö. Tänkte om det kan hjälpa i identifieringen av huvudgärningsman...

*=a
”Förekommer” i belastningsregistret…
Citera
2024-01-01, 16:42
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazoid
”Förekommer” i belastningsregistret…
Mer ovanligt att en zigenare inte finns i belastningsregistret. Det är deras cv.
Citera
2024-01-01, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorpaf

*=a

Hon är extremt vacker - eller är hon inte det - hon bor med papzen eller är lolita till en dubbelt så gammal man
Citera
2024-01-01, 18:36
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaroshenko
"Ett trettiotal personer åt mat och drack för 80 000 kronor." Enligt Sveriges Radio Malmöhus.

Så alla åt och drack för 2500kr+ per person.

En 3 rätters. Bättre vin o så lite kaffe o cognac på det så är man snabbt uppe i det.
Citera
2024-01-02, 01:23
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
En 3 rätters. Bättre vin o så lite kaffe o cognac på det så är man snabbt uppe i det.

På en resto av Atmosfärs kaliber vill säga. Annars är det nog lite dyrt. Märkligast av allt fortfarande att personalen inte kollade upp tidigare hur betalningen skulle gå till.
Citera
2024-01-02, 14:07
Medlem
Skräll att det var utlänningar som gjort springnota🤦🏼‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här