2023-12-30, 22:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Osäker på om det är off topic, men det vore ju intressant att läsa.

Kan det ens bli det i den här tråden? Kolla mina inlägg i den här tråden för 14år sedan. Vi diskuterar kukar och Mike Tyson. Bland annat.

Och kineser.

Måste väl blanda allvaret med lite humor också? Jag berättar om en finare och bättre tid. Då folk var glada. Även Ridde. Han spelade tennis på den tiden. Vid Hotellet ungefär. Det som var med i filmen tårtgeneralen.

Jag hinner... Riddes farsa. Det här om tänderna. https://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9803/31/tand.html

Vadfan kom han hit 1966? Ridde sa att han kom hit 1979... Ridde ljög.

"Snart kan Rihda Bouhlal äta som folk igen." Han hade ju en restaurang. Var ingen mat där... Alltid fördragna fönster. Men dom som visste vad som fanns där inne... Det var tider det.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-12-30 kl. 23:32.
Citera
2023-12-31, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeghanFOX
Anders "Ajje" Berntsson..
Det är ju en pissluffare om nån.

Han skrev en bok tillsammans med Diego Webster (tidigare X-team Göteborg) som heter Gängmedlem.

Diego Webster satt häktad för mord när han bara va 16 år gammal.
Det låter ju imponerande tills man hör omständigheterna kring mordet.
Han sålde sin röv på Rosenlund och när torsken vägrade betala så högg Diego sonika ner honom med kniv.
Märkligt att boken inte benämner detta nånstans.

Det är riktigt låg nivå på dom här killarna.

Vad gör böghoran Diego Webster idag?
Förutom att sälja sin röv. Är han med i något gäng?
Citera
2023-12-31, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Bögar och bisexuella eller inte. Det vet jag inget om.

Men att våldtäkter på män har förekommit är självklarheter. Förekommer säkert idag också men är inte längre insatt i den världen men tror inte det har ändrats speciellt mycket de senaste 10-20 åren.

Precis som tidigare skribent nämnt handlar det om bestraffning och förnedring mer än att det är kåta bögar i MC klubbar eller andra nätverk som vill ha sex.
Nej det förekommer inte alls bland kriminella. Dom som påstår det vet att det är skitsnack

Citat:
Ursprungligen postat av paulasovic
Vad gör böghoran Diego Webster idag?
Förutom att sälja sin röv. Är han med i något gäng?
Hoppade av X för länge sen. Lever vanligt med flickvän och barn

Citat:
Ursprungligen postat av Aannars
Går frun på bidrag?
Jag trodde han hade pengar.

När jag läste bidragsbrott, så gick tankarna direkt till Ridde.
Mehdi har mer pengar än dom flesta.
Alla i mc kretsar försöker leva på bidrag kolla HA Stockholm där alla var sjukskrivna t ex

Citat:
Mitt syfte är att upplysa BANDIDOS MC om vad det är för folk dom av misstag har tagit in i klubben!

Ridde har skämt ut Bandidos otroligt många gånger;

-Han kopierar BSK:s väst och glider runt med den, när han är utkastad i BS.
-Han hotar polisens fruar och barn (!) med våldtäkt och kommer med i tidningen som representant för Bandidos pga detta.
-Han blir M.I.A så fort det är problem, och dyker upp först när allt är löst.
-Han blir av med sin Bandidos väst vilket skapar massa skriverier och skämmer ut klubben.
-Han är BÖGVÅLDTÄKTSMAN!
-Han är INFORMATÖR!
Hur många fler anledningar behövs det innan BMC kastar ut honom?
HELT OTROLIGT!

BANDIDOS skämmer ut sig själva varje dag dom låter den här värdelösa människan representera deras klubb. Jag skiter i om han var med å grunda BMC Göteborg. Sånt här avskum måste väck!
Hela BMC Sverige är på en mycket lägre nivå än HA så R. har inte skämt ut klubben utan det är standard för BMC. Dom andra är som han. Vissa som Manolo, Ozan William värre.

Inget av det andra stämmer. Anledningen till att R. inte varit häktad på många år är för att han inte håller på med stora narkotikaaffärer eller andra affärer. Sen att han känner till att andra håller på och hoppas få en del om det så är en 500 lapp bara ja så är det.

Medan du har tid att sitta och skriva sånt som inte stämmer har R. dragit kola för 5000 typ. På andras bekostnad kanske men han sitter knappast och läser här
Citera
2023-12-31, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Skriv vad ni vill om dom net detta är/var inte bra människor alltid men KUDOS 1000! för att dom sköt bort OG från GBG.

Diego
Majjid
Mehdi
Ridde
Ajje

MEHDI hade slagit Dano sönder och samman i gatufight!!!

Är du PR-konsult för dom här våldtäktsmännen?

Vad baserar du ditt påstående om att våldtäkter inte förekommer på?
Att du inte har blivit utsatt?
Senast redigerad av Aannars 2023-12-31 kl. 13:40.
Citera
2023-12-31, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aannars
Är du PR-konsult för dom här våldtäktsmännen?

Vad baserar du ditt påstående om att våldtäkter inte förekommer på?
Att du inte har blivit utsatt?
Är det inte den som kommer med ett påstående som har bevisbördan? Flashback är ett märkligt ställe.

Vad finns det för oberoende bevis på att någon av dem skulle ha våldtagit någon?
Citera
2023-12-31, 14:32
Medlem
.
Citera
2023-12-31, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Inget av det andra stämmer. Anledningen till att R. inte varit häktad på många år är för att han inte håller på med stora narkotikaaffärer eller andra affärer. Sen att han känner till att andra håller på och hoppas få en del om det så är en 500 lapp bara ja så är det.
Vad han känner till är (eller borde vara) ointressant. Begår han inte brott ska han inte hängas ut.

Citat:
Medan du har tid att sitta och skriva sånt som inte stämmer har R. dragit kola för 5000 typ. På andras bekostnad kanske men han sitter knappast och läser här
Vet du detta eller hittar du på? Rättssäkerhet innebär att om man inte begått brott så ska man inte behöva bevisa att man är oskyldig. Deltar man i leken där man ska behöva bevisa att man är oskyldig så godkänner man att den som inte kan bevisa detta förtjänar vilken behandling som helst. Det är två sidor av myntet. Tyvärr är det mycket svårt, för att inte säga totalt omöjligt, att få någon i Sverige att acceptera att även brottslingar ska ha rättigheter. Det går helt enkelt inte att sälja den iden, inte ens till personer med rättsmedvetenhet.
Citera
2023-12-31, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allmenbildad44
Hur kan du vara så jävla besatt av Ridde , har han rammat den hårt i dig ? Eller va fan är de frågan om???
Då var vi där igen med våldtäktsanspelningarna från vad som ser ut att vara camp-Ridde.
Är det så svårt för er att greppa att dom här människorna håller på med sånt?

Dom som rör sig i dessa miljöer har 0 respekt för lagen och deklarerar dessutom detta öppet.
Att dom skulle skita i precis alla lagar utom 1, borde alla kunna se som helt osannolikt.
Jag VET att detta inte bara förekommer, utan att det dessutom är vanligt!
Ridde är flerfaldig våldtäktsman.
Hur jag VET detta kan jag inte gå in på, men så är det!

(Dom enda eventuella brotten som det ses ner på skulle vara våld mot kvinnor/barn, resten är fair game)
Citera
2023-12-31, 20:16
Medlem
Citat:
Då var vi där igen med våldtäktsanspelningarna från vad som ser ut att vara camp-Ridde.
Är det så svårt för er att greppa att dom här människorna håller på med sånt?

Dom som rör sig i dessa miljöer har 0 respekt för lagen och deklarerar dessutom detta öppet.
Att dom skulle skita i precis alla lagar utom 1, borde alla kunna se som helt osannolikt.
Jag VET att detta inte bara förekommer, utan att det dessutom är vanligt!
Ridde är flerfaldig våldtäktsman.
Hur jag VET detta kan jag inte gå in på, men så är det!

(Dom enda eventuella brotten som det ses ner på skulle vara våld mot kvinnor/barn, resten är fair game)
Väldigt lätt att säga att man vet något, utan att presentera bevis. Jag vet att du har fel.
Citera
2023-12-31, 22:46
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
.

Jag fick det där som att du citerat mig. Vad skrev du?

Nästan så man kan tro att KoreanDanne gjort comeback på flashback. Eller det är ju vad jag tror.
Citera
2024-01-01, 01:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

Dom hade nog inte blivit mördade om dom fortfarande var med i BSK. Nu var det ok att mörda dom. Dom var nog tvungna och mörda dom. Bli osams med Zeke och Johan det var livsfarligt. Valet var mörda dom eller dö själva. Speciellt Zeke hade väl dödat dom allihopa. Zeke var Brödraskapets hitman. Och var inte den man kunde hota, skrämma och bråka med. Det var han som tog första steget. Tog någon första steget mot honom så tog han garanterat sista steget.
Du måste ju ha en intellektuell funktionsnedsättning.
Sitter du och påstår att Hells Angels var rädda för Zlatko och Johan?
2 pissluffare som va uteslutna från Brödraskapet i Bad Standing.

Låt det sjunka in en stund..
Hells Angels va rädda för 2 pundare?

"Valet var mörda dom eller dö själva"
Dom blev Rambo1 och Rambo2 helt plötsligt?

Vi bör ignorera alla inlägg från PingPongZong hädanefter, han har för livlig fantasi.

Jag ska ropa på Bofu i HA tråden, så hoppas vi på att han kan komma och berätta för oss precis hur rädd han va för dessa 2 pissluffare
Jag kommer strax, häng kvar..
Senast redigerad av paulasovic 2024-01-01 kl. 02:35.
Citera
2024-01-01, 02:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibalis
Medhi som jobbade på röda rummet som kock,har golat det vet hela jävla Gbg.När Bsk kom så hängde han med dom stod i dörren på krogen i närheten av biljardpalatsen .En kväll fick han påhälsning som ville ta med han ut på en resa men han börja gapa som en höna 🐓 .Samma kväll small det av en eller två handgranater på det haket,som då var ”Bsk” ställe
Vem var det som var så snäll med att bistå med skjuts?
Senast redigerad av paulasovic 2024-01-01 kl. 02:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in