2023-12-27, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aannars
Publicerad 31 jan 2023 kl 16.24, uppdaterad 3 feb kl 14.52
(mindre än ett år sedan)
Går frun på bidrag?
Jag trodde han hade pengar.

När jag läste bidragsbrott, så gick tankarna direkt till Ridde.
Haha
Ja, honom ser vi snart utanför matbutikerna där han hälsar kunderna välkomna med sin McDonald's mugg.
Snälla , sluta med att skämma ut dig så grovt .

Du är en riktig wannabe!!
Citera
2023-12-27, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allmenbildad44
Snälla , sluta med att skämma ut dig så grovt .

Du är en riktig wannabe!!
Wannabe vadå?
Ridde!?
Driver du med mig?
Inte ens ett svältande barn i Afrika vill vara Ridde.
Senast redigerad av Aannars 2023-12-27 kl. 12:32.
Citera
2023-12-27, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Att du inte förstår sarkasm kan vi ju vara överens om iallafall.

Det är helt ok. Eran ledare all mighty Raffa borde nog se över sina matvanor, de blir inga resultat om man äter pizza till frukost. Helvete vad fläskig han är..
Måste erkänna att jag gillar din slogan skarpt.
Citera
2023-12-27, 15:36
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Det är helt ok. Eran ledare all mighty Raffa borde nog se över sina matvanor, de blir inga resultat om man äter pizza till frukost. Helvete vad fläskig han är..
Måste erkänna att jag gillar din slogan skarpt.
Detta är väldigt off-topic, men det är ingen slogan. Det är ett ordagrant pressmeddelande från Gangland som Ralf skrev under sin storhetstid i den absoluta toppen av svensk gäng-verksamhet.
Citera
2023-12-27, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aannars
Ursprungligen postat av Skaraboo
Helt riktigt. I dag består det mest av små vilsna tattarungar och bögvåldtäktsmän som tror de kan rida på vågen från åren de inte ens var födda.

Är Ridde också bögvåldtäktsman?
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Hahahahha du gör dig bara dummare o dummare du måste ha fått den hårt i analen av ridde

Exakt den där Aannars har säkert blivit hårt tagen i analen av Ridde 😂🤣😂

Ja.
Ridde har våldtagit män.
Våldtäkt på män är en populär metod bland kriminella för att hålla olydiga i schack.
Det är väldigt sällan att män som blivit våldtagna anmäler pga skamen, därför tillämpas detta ofta.

Brödraskapet var (på sena 90-talet) kända för att använda denna teknik, däribland; Peter "Pigge" Svensson (tidigare BSK nu jobbar han med avhoppade gängmedlemar fryshuset, Stockholm) Ridde, (tidigare BSK, nu Bandidos), Mehti Seyyed (Bandidos) Anders "Ajje" Berntsson (tidigare BSK, senare X-team och nu jobbar han med avhoppade gängmedlemmar) och Diego Webster (tidigare BSK senare X-team)

Inte bara för att skända offret, utan också för dom fördelarna det innebar för gärningsmannen.
Många i gängmiljön är bisexuella, det här pratas det inte öppet om, det är lite tabu.
Ni minns väl Pontus Matz dagbok?
Senast redigerad av paulasovic 2023-12-27 kl. 17:33.
Citera
2023-12-27, 22:08
Avslutad
Citat:
Ännu ett nytt konto men skriver exakt som dom andra alias du har 😂🤣😅🤣😂

Vem har skrivit att Ridde är bögvåldtäktsman mer än du?
Det var ju DU som skrev: "du måste ha fått den hårt i analen av Ridde" 2 (!) gånger
Var det vänskaplig bögsex du syftade på då?

Mitt syfte är att upplysa BANDIDOS MC om vad det är för folk dom av misstag har tagit in i klubben!

Ridde har skämt ut Bandidos otroligt många gånger;

-Han kopierar BSK:s väst och glider runt med den, när han är utkastad i BS.
-Han hotar polisens fruar och barn (!) med våldtäkt och kommer med i tidningen som representant för Bandidos pga detta.
-Han blir M.I.A så fort det är problem, och dyker upp först när allt är löst.
-Han blir av med sin Bandidos väst vilket skapar massa skriverier och skämmer ut klubben.
-Han är BÖGVÅLDTÄKTSMAN!
-Han är INFORMATÖR!
Hur många fler anledningar behövs det innan BMC kastar ut honom?
HELT OTROLIGT!

BANDIDOS skämmer ut sig själva varje dag dom låter den här värdelösa människan representera deras klubb. Jag skiter i om han var med å grunda BMC Göteborg. Sånt här avskum måste väck!
Senast redigerad av paulasovic 2023-12-27 kl. 23:07.
Citera
2023-12-27, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paulasovic
Det var ju DU som skrev: "du måste ha fått den hårt i analen av Ridde" 2 (!) gånger

Mitt syfte är att upplysa BANDIDOS MC om vad det är för folk dom av misstag har tagit in i klubben!

-Han hotar polisens fruar och barn (!) med våldtäkt och kommer med i tidningen som representant för Bandidos pga detta.
-Han blir av med sin Bandidos väst vilket skapar massa skriverier och skämmer ut klubben.
-Han är BÖGVÅLDTÄKTSMAN!
-Han är INFORMATÖR!
HELT OTROLIGT!

BANDIDOS skämmer ut sig själva varje dag dom låter den här värdelösa människan representera deras klubb. Jag skiter i om han var med å grunda BMC Göteborg. Sånt här avskum måste väck!

Word 2 the streets!

Jag ger mig fan på att antingen Mehti eller Ridde kände till vart dom där 160 kg narkotika var lokaliserade och nu håller sig borta tills alla gripanden har skett..
Pay attention!
Senast redigerad av Aannars 2023-12-27 kl. 23:52.
Citera
2023-12-28, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Detta är väldigt off-topic, men det är ingen slogan. Det är ett ordagrant pressmeddelande från Gangland som Ralf skrev under sin storhetstid i den absoluta toppen av svensk gäng-verksamhet.

Det har du helt rätt i.
Fan vad folk de hade i Europa på den tiden. Christoffer med kniven, Silverräven, och David Krigaren som aldrig glömmer.
Det var bättre förr.
Citera
2023-12-28, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paulasovic

-Han är BÖGVÅLDTÄKTSMAN!
-Han är INFORMATÖR!
HELT OTROLIGT!

Syftar du på när han inte va med i BSK mer alltså tiden innan BMC i första påståendet? Det är i så fall 20 år tillbaks i tiden.
Du skriver likt andra som skriver att han redan är utkastad? Hur ligger det till, är det bara en önskan från er?
Citera
2023-12-29, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Syftar du på när han inte va med i BSK mer alltså tiden innan BMC i första påståendet? Det är i så fall 20 år tillbaks i tiden.
Du skriver likt andra som skriver att han redan är utkastad? Hur ligger det till, är det bara en önskan från er?

Våldtäkterna syftar till tiden då Ridde har varit med i BMC men även innan.
Han har hållt sig upptagen på den fronten och ränderna går sällan ur en gammal våldtäktsman.
Haga-mannen har tjackat hoj. Han vill gå med och mingla med likasinnade. Är det lugnt eller?

Du kan kalla mig för du, jag är inte kunglig.
Senast redigerad av paulasovic 2023-12-29 kl. 11:42.
Citera
2023-12-29, 14:22
Medlem
Kanske kan vara intressant för er?

https://www.youtube.com/watch?v=YEGdxVkD58w&ab_channel=PrimeCrime
Citera
2023-12-29, 18:07
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Kanske kan vara intressant för er?

https://www.youtube.com/watch?v=YEGdxVkD58w&ab_channel=PrimeCrime

Tråden som avhandlar själva brottet finns här också.
(FB) Misstänkt mord utomhus, De Geersgatan Stockholm 2020-10-09
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in