2023-12-30, 18:33
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Ok, det var ett tag sen som sagt.

Många år sedan ..
Men Pablo var den som sköt på piketen när dom gick in i en lägenhet
Citera
2023-12-30, 18:37
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibalis
Många år sedan ..
Men Pablo var den som sköt på piketen när dom gick in i en lägenhet
Så var det. Minnet sviker efter alla år.
Nån aning hur det går för dessa gubbar idag?
Citera
2023-12-30, 18:39
Medlem
Hannibaliss avatar
Medhi som jobbade på röda rummet som kock,har golat det vet hela jävla Gbg.När Bsk kom så hängde han med dom stod i dörren på krogen i närheten av biljardpalatsen .En kväll fick han påhälsning som ville ta med han ut på en resa men han börja gapa som en höna 🐓 .Samma kväll small det av en eller två handgranater på det haket,som då var ”Bsk” ställe
Citera
2023-12-30, 18:41
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Så var det. Minnet sviker efter alla år.
Nån aning hur det går för dessa gubbar idag?
Pablo lever i Brasilien gör handgjorda skinnprylar lärde väl sig yrket på kåken.Pablo var bara en piller torsk och gärna koks när det fanns gratis.Han var Faruks lakej…
Kunz vet i fan ,lever säkert ett normalt Svenssonliv
Citera
2023-12-30, 18:43
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Pablo lever i Brasilien gör handgjorda skinnprylar lärde väl sig yrket på kåken.Pablo var bara en piller torsk och gärna koks när det fanns gratis.Han var Faruks lakej…
Kunz vet i fan ,lever säkert ett normalt Svenssonliv
Ok. F då? Bor han kvar I Angered?
Citera
2023-12-30, 18:46
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ok. F då? Bor han kvar I Angered?

Han har ju tillbringat största delen av sitt vuxna liv på anstalter.Vad jag vet så är han ute ,F är bra gubbe ingen fråga om saken.Kan reglerna..Han och Tony Montana var ju dom första skottskadade i kriget när det drog igång 😂
Citera
2023-12-30, 18:47
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aannars
Vad ska Ridde göra på nyårsafton?
Är det nån som kan goa honom?
Ni vet vart jag finns! Encro, sky osv.
Bitcoin, no trace
Holla at your boy!

Ridde är en råtta…
Citera
2023-12-30, 18:49
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Han har ju tillbringat största delen av sitt vuxna liv på anstalter.Vad jag vet så är han ute ,F är bra gubbe ingen fråga om saken.Kan reglerna..Han och Tony Montana var ju dom första skottskadade i kriget när det drog igång 😂
Så e det. Down memory lane.
Citera
2023-12-30, 18:57
Medlem
Hannibaliss avatar
Många som skriver här tror jag var i blöjan när saker började hända och saker blev allvarliga
Citera
2023-12-30, 20:49
Medlem
Bögar och bisexuella eller inte. Det vet jag inget om.

Men att våldtäkter på män har förekommit är självklarheter. Förekommer säkert idag också men är inte längre insatt i den världen men tror inte det har ändrats speciellt mycket de senaste 10-20 åren.

Precis som tidigare skribent nämnt handlar det om bestraffning och förnedring mer än att det är kåta bögar i MC klubbar eller andra nätverk som vill ha sex.
Citera
2023-12-30, 21:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeghanFOX
Du har ju ingen aning om va du snackar om.
Aannars har koll på läget, se mitt nästa inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av MeghanFOX
Många tror att Zlatko och Johan mördades bara på grund av att dom var uteslutna från Brödraskapet, men så är det absolut inte.
Folk blir uteslutna från såna här klubbar hela tiden och kan fortfarande leva ett helt normalt liv.

Man måste göra nåt efterblivet innan folk börjar planera mord, och det är ju ingen tvekan om att det här var ett efterblivet snesteg.
Varför lotten föll på Hells Angels att uppfostra den här trion ska jag låta vara osagt, men dom har i regel låg tolerans för sånt här beteende.

Planera mord var ju det Zeke gjorde när han satt på Kumla. I sitt och BSKs namn. Hoten var även riktade mot vissa HA medlemmar. Danny Fitzpatrick gjorde samma sak.

"Zeke hade skrivit hotelsebrev till fler andra kriminella. Eftersom han betraktade sig som Brödraskapet Wolfpacks hitman, och det påstods att han mördat minst två personer medan han suttit inne, togs breven på allvar."

Konstigt att det är nyregistrerade som väljer och citera mig i den här tråden? Kan ju inte skicka PM till er. Kan berätta saker som skulle får er och förstå att jag kände Johan. Och även Ridde. Antagligen långt innan ni kände dom. Jag var fan med när Johan högg en ur personalen på ett sommarkollo. På 80-talet. Så jag lärde känna Johan. Twisted Sisters "We’re Not Gonna Take It" Var populär. Den sjöng Johan på ibland. Men att han skulle ta det. 1984 var året. Han var galen redan då. Gjorde sin lillebror blind på ena ögat också. Det gjorde han.

Ridde. Skulle vara en bögvåldtäktsman? På 90-talet? I BSK? Han är ju bara skinn och ben. Bröt alltid benen när han skulle åka skidor med skolan.

Egentligen är jag mer intresserad av att skriva om dessa grabbar innan dom var med i dessa gäng. Ganska roliga grejer.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-12-30 kl. 22:01.
Citera
2023-12-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Egentligen är jag mer intresserad av att skriva om dessa grabbar innan dom var med i dessa gäng. Ganska roliga grejer.
Osäker på om det är off topic, men det vore ju intressant att läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in