2023-12-30, 23:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
My gör så gott hon kan, det är synd om henne, liksom det är synd om alla er som gör er lustiga på en psykiskt labil människas bekostnad.
Att ständigt skriva om vilka mediciner hon tar är heller inte riktigt friskt och är på gränsen till vad som är etiskt godtagbart.

Ni människor hittar ständigt en hackkyckling att hacka på, istället för att hitta grandet i era egna ögon.
Avstår till och med att göra mig lustig om att just kyckling verkar vara Mys favoriträtt.
Så lågt vill jag inte sänka mig.
Gör så gott hon kan... Lurar folk, det är det enda hon kan.
Det skrivs inte ständigt om hennes mediciner - hon var ju så korkad fråb första början visade upp alla piller som alla med ett tränat öga kände igen.
Du har fel när du skriver om Att ständigt skriva om vilka mediciner hon tar är heller inte riktigt friskt och är på gränsen till vad som är etiskt godtagbart.
Gå tillbaka 3 veckor och sammanställ vad som skrivits om hennes mediciner.
Du ondgör dig över andra skribenter men är ingen ängel själv. Se nu till att lyfta fram allt positivivt om henne. Om du lyckas hitta nåt.
Citera
2023-12-31, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nej, jag hittar den inte heller. Har kollat 3 ggr.

Jag har inte heller sett den. Men en annan tävlande (från Täby…) har taggat henne i sin tävlingskommentar, det kanske räckte så för att vinna.
Citera
2023-12-31, 01:57
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Tänka sig, Mys kompis följer henne.

Jag hittar inte att hon kommenterat i tävlingen dock. Tänkte se vad hennes favoritblomma var, var hon bor och hur många gånger hon kommenterade.

Citat:
Ursprungligen postat av RoyalKrona
Jag har inte heller sett den. Men en annan tävlande (från Täby…) har taggat henne i sin tävlingskommentar, det kanske räckte så för att vinna.
Men det här är ju fullständigt hål i huvudet! Varför gör hon så här?

Jag har också letat noga och hittar bara en N*nne B som är taggad. Men den som är taggad tävlar ju inte?! Den personen har ju inte gjort alla saker som krävs - skrivit favoritblomma, talat om var man bor och taggat tre andra. Människan vet kanske inte ens om denna tävling!

Men ni menar alltså att detta är en kompis till My? Om jag var den som faktiskt hade tävlat och taggat denna person skulle jag vara ganska arg just nu!!

Hela tiden samma beteende. Skita i tävlingen en vecka. Sen välja nån som inte bor någon annanstans än nästgårds och dessutom inte ens har deltagit!!! VARFÖR accepterar följarna sånt här? Det är det mest skruvade av allt tycker jag.
Senast redigerad av HappySnowman 2023-12-31 kl. 02:14.
Citera
2023-12-31, 02:56
Medlem
Man har ju lust o göra 100 trollkonton o ifrågasätta varje gång hon lägger ut en tävling o varje gång hon väljer en vinnare!! Tyvärr leder ju sånt till garanterad block direkt så det lär ju gå åt några konton i så fall!!
Citera
2023-12-31, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Brukar man alltid ha så mycket färdiga buketter?

Går jag till stället där jag brukar köpa blommor så gör jag det för att jag vill att dom sätter ihop en bukett efter mina önskemål. Vilka färger jag vill ha, vilket pris jag tänker på ett ungefär, vilken sort, vilket tillfälle osv. Kan inte minnas att det brukar stå massa färdiga buketter, men kanske inte tänk på det bara.
Ska jag köpa en färdig bukett kan jag lika gärna köpa en på Willy, Lidl eller liknande. Sen är dom inte lika maffiga såklart.

Har hon blommor kvar för att sätta ihop en bukett om en kund inte vill ha rosa? Antar att dom rosa var billiga eller något, eller varför har hon kört likadana buketter typ?

Hon blandar kanske ihop det med "macken", där brukar de ha färdiga buketter.
Citera
2023-12-31, 09:14
Avslutad
Här är den som vann. Hon har inte varit med och tävlat. Men hon vann ändå. Sjukt. https://postimg.cc/zbNVgccX
Citera
2023-12-31, 09:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Här är den som vann. Hon har inte varit med och tävlat. Men hon vann ändå. Sjukt. https://postimg.cc/zbNVgccX
Spännande tävling! 😍 Det hade lika gärna kunnat vara jag som vann eftersom jag inte heller deltagit. Tänk så nära det var...

Häromdagen stod det att öppettiderna för söndag = nyårsafton skulle vara 10-15. Normalt är det öppet 11-15 på söndagar.
I dag är det ändrat till 9-15. Innan jag hinner dit kan hon ha hunnit stänga redan 14:30. Eller slagit igen.
Senast redigerad av TPL 2023-12-31 kl. 09:41.
Citera
2023-12-31, 09:27
Avslutad
Citat:
Kan inte öppna länken.

Men hur är det möjligt att låtsas arrangera tävlingar med krav för att få delta, samt önskemål, men inget måste, om att dela info om MYtomanen mm för att kunna vinna?

Kommer My sitta ensam ikväll, med hundarna? Jobas är iväg på spelning, Lilleman hos Herr Kroppkaka, FruFalsk med vänner, Doktorn som inte är hennes vän, befinner sig i Dubai....
Citera
2023-12-31, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kan inte öppna länken.

Men hur är det möjligt att låtsas arrangera tävlingar med krav för att få delta, samt önskemål, men inget måste, om att dela info om MYtomanen mm för att kunna vinna?

Kommer My sitta ensam ikväll, med hundarna? Jobas är iväg på spelning, Lilleman hos Herr Kroppkaka, FruFalsk med vänner, Doktorn som inte är hennes vän, befinner sig i Dubai....
Länken fungerar för mig. Men som sagt vinnaren tävlar inte själv utan är taggad. Fru Falsk och pt- Cecilia är vän med henne. En genomskinlig blufftävling. Vem har My att snylta in sig hos ikväll tro. Sigtunagrannarna kanske? Hon har väl inte träffat dom sedan butiken öppnade, så dom kanske inte heller finns kvar. Hon får väl annars skriva ett långt inlägg på instagram och berömma sin egen förträfflighet. Som hon brukar.
Citera
2023-12-31, 10:04
Medlem
Citat:
Länken fungerar för mig. Men som sagt vinnaren tävlar inte själv utan är taggad. Fru Falsk och pt- Cecilia är vän med henne. En genomskinlig blufftävling. Vem har My att snylta in sig hos ikväll tro. Sigtunagrannarna kanske? Hon har väl inte träffat dom sedan butiken öppnade, så dom kanske inte heller finns kvar. Hon får väl annars skriva ett långt inlägg på instagram och berömma sin egen förträfflighet. Som hon brukar.
Och vinnaren bor bara 1,3 km ifrån Catalinatorget Som vanligt en blufftävling.
Citera
2023-12-31, 10:11
Avslutad
Citat:
Hon har en liten vovve också, så det är väl fru Falsk som "hjälpt" MYtomanen än en gång...

Senaste storyn: vi har öppet från och med nu till sen...

Ser väldigt tomt ut i butiken, vart är alla staplade bord?
Citera
2023-12-31, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon har en liten vovve också, så det är väl fru Falsk som "hjälpt" MYtomanen än en gång...

Senaste storyn: vi har öppet från och med nu till sen...

Ser väldigt tomt ut i butiken, vart är alla staplade bord?
Men så borde hon fortsätta med att presentera sina öppettider. För då blir det inte fel. Öppet: Från och med nu till sen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in