2023-12-30, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Hahahah banjo har lagt ut en trailer inför sin ”hämnd” jag kan bara se framför mig, en 35(?) årig 3barnsfar sitter o gör en bild på sig själv med ”lysande” ögon och tänker ”fyyyfaaaan va tuff ja ser ut nu” 😂😂 herregud.
Ja den är riktigt töntig alltså 😂😂😂
Citera
2023-12-30, 21:33
Medlem
KentWasHeres avatar
Så okej. Vi ska alltså inte testa Anjo då han svarar tillbaka med samma mynt fast 10 x hårdare. Ditt tjocka snusk, nu har du sjunkit ordentligt när du börjar äckla dig med minderåriga barn. Är det detta du menar menar med att vi inte ska testa dig? Går du igång på ungar Anjo? Helst vars ansikte är täckt i sekret?

Hela du är fejk och när man ser dig brevid Jocke ser du lika lycklig ut som Chrippa när kranen hans har kommit i hans ansikte.
Citera
2023-12-30, 21:54
Medlem
Forsokskanins avatar
Jag är glad över att anjo visar sin rätta sida. En äckligt, grinigt, vuxenmobbare och TREBARNSFARSA ... Älskar att vi får se hur denna cirkusen kommer sluta..

Vad tror ni hans barn känner över pappas beteende?
Citera
2023-12-30, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Jag är glad över att anjo visar sin rätta sida. En äckligt, grinigt, vuxenmobbare och TREBARNSFARSA ... Älskar att vi får se hur denna cirkusen kommer sluta..

Vad tror ni hans barn känner över pappas beteende?
Det är bara att titta på deras kroppsspråk när dom syns i hans videos. För några år sen så skrattade dom och ryckte i Anjo när han vloggade. Idag ser dom ut att vara skraja för honom.
Citera
2023-12-30, 22:34
Medlem
Jag tycker dom där två töntarna kan göra upp i ringen likt Lamotte och Almeida. Debattera är inget intressant. Var inget kul att se "debatten" med Olof k ens. På med handskarna, fight! Fight! Fight!
Citera
2023-12-30, 23:12
Medlem
Han ska se ut som en hårding, precis som Rask. Sen när de stöter på någon som inte spelar Allan, ja då skiter de stora mängder i kallingarna.
Citera
2023-12-31, 01:17
Avslutad
Det spelar ingen roll att Joz och Lokal mer eller mindre försvunnit från sociala medier samt att Olof K sitter i häkte i Spanien, men likförbannat är det massa drama kring Anjo. När ska Anjo inse att det är han som är problemet?
Citera
2023-12-31, 01:28
Medlem
Dopys avatar
Anjo påstår ju att Cluee startade detta. På vilket sätt menar han att Cluee startade detta?
hängde cluee ut Anjos barn?
gjorde cluee tröjor med tryck av anjos barn på och tjänade pengar på det?
eller på vilket sätt har cluee startat detta enligt anjo?
Citera
2023-12-31, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Anjo påstår ju att Cluee startade detta. På vilket sätt menar han att Cluee startade detta?
hängde cluee ut Anjos barn?
gjorde cluee tröjor med tryck av anjos barn på och tjänade pengar på det?
eller på vilket sätt har cluee startat detta enligt anjo?

Triggern verkar ha varit när Cluee jämförde Anjo och Olof K med sina barn, efter deras löjliga "debatt". Anjo har själv sagt flera gånger att det är okej för Cluee att göra både positiva och negativa nyheter om honom, men ändå så blir det massa problem. Det är Anjo som är problemet den här gången, men det kommer han aldrig erkänna.
Citera
2023-12-31, 02:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Triggern verkar ha varit när Cluee jämförde Anjo och Olof K med sina barn, efter deras löjliga "debatt". Anjo har själv sagt flera gånger att det är okej för Cluee att göra både positiva och negativa nyheter om honom, men ändå så blir det massa problem. Det är Anjo som är problemet den här gången, men det kommer han aldrig erkänna.
Okej. Så cluee kritiserade Anjo, och då tolkar Anjo det som att det är fritt fram för honom att ge sig på cluees barn?
Anjo försöker framstå som vuxen och mogen. Men om och om igen så beter han sig barnsligt.
Hoppas Anjo inser hur omoget detta är, och hur det kommer skada hans rykte. Eller att någon i hans närhet säger åt honom att sluta med detta innan det går för långt.
Citera
2023-12-31, 02:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Okej. Så cluee kritiserade Anjo, och då tolkar Anjo det som att det är fritt fram för honom att ge sig på cluees barn?
Anjo försöker framstå som vuxen och mogen. Men om och om igen så beter han sig barnsligt.
Hoppas Anjo inser hur omoget detta är, och hur det kommer skada hans rykte. Eller att någon i hans närhet säger åt honom att sluta med detta innan det går för långt.

https://youtu.be/X2fnSN3wZsU?si=Hs98MfAKRyyEZuUN&t=810

Detta är triggern som Anjo gått igång på, Cluee säger ordagrant: "mina barn är mer mogna än dom [Anjo och Olof K] här är". Enligt Anjo är detta beviset på att Cluee blandade in sina barn i den här konflikten.
Citera
2023-12-31, 02:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
https://youtu.be/X2fnSN3wZsU?si=Hs98MfAKRyyEZuUN&t=810

Detta är triggern som Anjo gått igång på, Cluee säger ordagrant: "mina barn är mer mogna än dom [Anjo och Olof K] här är". Enligt Anjo är detta beviset på att Cluee blandade in sina barn i den här konflikten.
Har Anjo fått en psykos eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in